Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ce une reve... Ou non?

***

Itt vagyok újra. Megint álmodom... Újra álmodom...
Álom e ez, vagy valóság... Magam sem tudom. Remeg a kezem, ahogy érzem bőröd finomságát ujjaim hatalmában. Hatalmamba kerítettelek. Érzékeid az enyémek... Mint ahogy az én érzékeim a Te alázatos rabszolgáid.
Forró a bőröd, feltüzel kezem gyengédsége. Hisz erre vágyunk mindketten. Egymásra vágyunk... Szívem majd túlcsordul, testemen forró-jeges remegés uralkodik. Ajkaim összeszorulnak, szemem előtt vad forróság játszik a gyönyörrel. Örök harc, mely egymást szítja... Szenvedély...

- Szeress... - kérem, s ajkamon mosoly játszadozik. A Megelégedettség mosolya. - Szeress !
- Szeretlek. - mondod Te, és éhesen csapsz le kezemre. Belecsókolsz a tenyerembe, de nem éred be ennyivel. Ajkamat követeled.
Szenvedély...
Ez az, mely most hevít, feltüzel, lelket önt belém. Eláraszt a lábujjaimtól, a fejem búbjáig... Minden zsigerem veszélyes táncot lejt...
Veszély... Mely nem hagy nyugodni. Amit éleszteni szeretnék... Nem szeretnék, hisz akarom!
Akarom, hogy hozzám érj, akarom, hogy játsz velem. Akarok mindent, ami Te vagy!
Felém kerekedsz, legyőzöl. Gyenge vagyok.
Látom szemed csillogását, benne a Szenvedélyt, a Szerelmet...
Most lassú vagy, nem az ösztön-férfi. Minden rezdülésem figyeled és nyugtatod érintéseddel, csókoddal...
Itt vagy velem örökre...

- Szeress... - könyörgöm, s ajkaim halk sírásra görbülnek. - Szeress ! - könyörgök újra...
Milyen tűz ez ? A pokol tüze... Bánt, megfélemlít, tönkre tesz... Darabokra tép... Már megtette...
Miféle vadság ez ? Elűz, megvet, lekicsinyel...
És a Szenvedély? Mi a Szenvedély? Por, s hamu... Mellyé leszünk...
Bensőmet marcangolja. Megtépázza lelkemet...
- Szeress! - sikoltom, és ráborulok térdemre, ráhajtva fejem... Keservesen tépkedi lelkem a Fájdalom...
- Szeretlek... - suttogom bele a sötétség hideg nyirkosságába...
Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5557
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andis ·
A kedvencem...:$

BURGONYA ·
NEKTEK EZ JÓ??
:angry: :rage:

TÉNYLEG ENNYIRE ÍZLÉSTELEN FÉRGEK VAGYTOK?

NEM KÉNE ANNYI SZAPPANOPERÁT NÉZNI BASSZÁTOK MEG!
:rage:
KORCS EGY VILÁG EZ... :angry:
Tűzmadár ·
Jobb mint a fonnyadtbögyörős álmodozásaid. :sleeping:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: