Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bonnie

A 15 éves Sheela Mogan boldogan sietett haza az iskolából. A nap megcsillant kék szemében, mintha csak a tenger vízének tükre ragyogott volna. Lenyomta a bejárati ajtó kilincsét, s belépett a nappaliba.
Édesanyja, Rose épp csirkét sütött, de mivel mély álomba merült a kanapén, a szárnyas szenesedni kezdett, s az asszony a furcsa szagra felriadván, a konyhába rohant, kesztyűt húzott, és kivette a sütőből.

- Anyu! Megjöttem. – ment mosolyogva a konyha felé Sheela, s hallotta anyja szitkozódását, hogy megint nem sikerült a csirke.
- Anyu! Ne beszélj csúnyán!
- Sajnálom kicsim. – mondta, s puszit nyomott Sheela homlokára. – Milyen volt a napod?
- Kaptam egy ötöst a fogalmazásomra.
- Ennek szívből örülök drágám.
- És egy kettest a matek tesztre. – a lány a konyha barna járólapját bámulta.
- Ez már kevésbé szívderítő. De azt tudod, hogy nincs tv, amíg ki nem javítod ugye?
- De anyu! Ez nem ér! A tanár is megmondta, hogy nem mindenkinek van esze a matekhoz!
- A tanárodnak fogalma sincs miket beszél! Irány a szobádba tanulni!
- Anyu nem felejtettél el valamit?
- Persze hogy nem drágám. – Rose a konyha kamrájába szaladt, és kivett egy hatalmas dobozt. Átadta lányának, aki majdnem leejtette, de az utolsó pillanatban Rose segített neki. – Boldog születésnapot Sheela. – mondta, s megölelte. – Mi az meg sem nézed mi az?
- Dehogynem. – Sheela kibontotta a szalagot, s eközben nem kerülte el a figyelmét, hogy a dobozon lyukak vannak. Le sem vette a tetejét, az megmozdult, és egy kis kutya kukucskált ki belőle.
- Oh anyu! Egy kutya…ez csodálatos! Köszönöm neked. Ígérem nagyon vigyázni fogok rá!

Az állat nagyon pici volt, fehér bundáján pici fekete foltok, és egy nagyobb a bal oldalán, a bordáinál. A fején fekete, maszkszerű szőr, világosbarna folttal a szemei körül.


- És mi lesz a neve? – kérdezte mosolyogva Rose.
- Nem is tudom. Anyu, annyira édes.
- Emlékszel még hogy hívtad azt a babát, amit hat éves korodban kaptál, és beleejtetted a kútba?
- Igen. Bonnie. De miért?
- Talán lehetne az a neve. A kedvenc babád volt nem igaz? Mért ne kaphatná meg ez a kiskutya?
- Nagyon jó ötlet, anyu. Mond, elvihetném sétálni?
- Igen, de előbb kóstold meg ehető-e a csirke!
- Rendben. – a lány magába tömte a falatot, de ki is köpte, amint ráharapott. – Olyan kozmás gumi íze van…
- Jó, akkor vidd a kutyát. De egy óra múlva itthon legyetek. Rengeteg leckét kell még ma írnod.
- Rendben van.- Mondta Sheela, és a kutyával kirohant a hátsó kertbe, ahonnan egy hatalmas erdőbe futottak.

Odabent sötét volt, és Sheela kezdett félni. Lassan lépkedett, lihegve az előbbi futástól. A kutya szorosan mögötte. A lány már fázott is.
Reszketni kezdett, s mikor egy száraz ág megreccsent a lába alatt, a talaj beszakadt alatta. Egy régi csapdába esett, amit évekkel ezelőtt ástak az akkor itt élők. A gödör legalább öt méter mély volt, és néhány méter széles.
A lány nyöszörögve próbált felállni, de törött lábába bele nyílalt a szúró a fájdalom. A feje is hasogatott, s pici patakban fojt halántékán lefelé a vér, felkarcolt bőrén, a seb szélein földnyomok voltak.

- Bonnie, menj és hozz segítséget! Kérlek! Keresd meg anyut! Keresd! – szólt oda a kutyának, aki lihegve bámult lefelé. Nyelve végéről egy nyálcsepp esett a gödör hideg földjére. Sheela először morgást hallott, majd pedig maga is azt hitte, megőrült. Mert most Bonnie, a kutya száját látta mozogni.
- Ne félj, Sheela, hozok segítséget! Kiszabadítalak! – mondta a kutya, s két vakkantás után elrohant.
Uram Isten. Tényleg megőrültem. Hiszen a kutyák nem tudnak beszélni! Vagy talán a fejemet vertem be ennyire?
Eközben Bonnie rohant a ház felé, s a nappali ajtaját kaparta kívülről. Rose odarohant, hogy beengedje, de mikor az ajtó kitárult, a kutya nem mozdult a küszöbről, csak vadul ugatott, és el akart indulni, de miután látta, hogy Rose nem követi, visszafordult, s megint ráugatott.
- Mi az Bonnie? Mit akarsz mondani? Hol van Sheela?


A kutya Rose farmerét kezdte ráncigálni, húzni, s Rose ekkor már sejtette, hogy a kutya jelezni akar valamit. Megint ugatásba kezdett, mire Rose követte.
Alig 10 perc múlva, már a gödör szélén állt, és a lányát szólongatta, aki idő közben elaludt. Az asszony kiszabadította Sheelát, s miután a korházban begipszelték a lábát, haza is vitte. Könyvet, néhány újságot, vitt a lány szobájába, majd Bonnie – t is behívta, és becsukta az ajtót.

- Kicsim jobban vagy már?
- A fejem már nem fáj. A lábam még egy kicsit, de az sem vészes.
- De legalább nem kell iskolába menned igaz?
- Igen.
- Becsaltam a megmentődet. Nélküle ki tudja, hogy mikor kerülsz elő?! Én most kimegyek, de kiabálj, ha kell valami.
- Rendben.

Rose, most a kutya felé fordult.

- Bonnie vigyázz rá! – mondta, s kiment.

A kutya kettőt vakkantott, majd lihegve leült Sheela ágya mellé, a szőnyegre. Sheela azon töprengett, vajon a fejét ért ütéstől hallucinált-e vagy a kutya tényleg beszélt? Nem tudta eldönteni. Bekapcsolta a tévét. A távirányítóval a Cartoon Network – re kapcsolt, ahol egy kócos bundájú kutya üldözött egy fekete-fehér macskát.

Sheelát nem kötötte le, és tovább kapcsolt. Ekkor a kutya ugatott egyet, majd a lányra nézett.
- Hé, kapcsold vissza! – mondta Bonnie, majd még egyet vakkantott.

Sheela kikerekedett szemmel bámulta, s már biztos volt benne, nem őrült meg…
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Szerintem is aranyos. :-)

bota93 ·
40%

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: