Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bázakerettye W

Ez csupán egy félelmetesre kiszínezettt történet, egyszerű tábor volt eredetetileg., de sok mindennek van valóságalapja, vagy megtörtént a valóságban is.Segítőim a szobánk többi lakója, mindegyikhez hamis e-mailt írtam, mert nincs nekik.

2. este tábortüzet raktunk.Szinte mindenki ott ült a tűznél, amikor észrevettük, hogy a közeli járdán a fák között valaki áll.
-Ki az ott?-lehetett hallani innen-onnan.
-A halál-válaszolták a Rudiék viccelődve.De tényleg úgy nézett ki.
Jobban odanéztünk a Pepivel(pepi2, hívjuk most inkább Pepének :)) ), és láttuk, hogy egy ember áll ott, nagyba döntögeti a lámpaoszlopot. Többen odamentek, köztük Pepe is.A hapsi csontrészeg volt, mindenfélétt motyogott, aztán kiterült.Nagyon megijedtünk, de Marci(Fingilingi, majd meglátjátok mért)
oldotta egy kicsit az ijedtséget,oda jött hozzánk, és ezt figyeljétek felkiáltással a következőt csinálta:Felemelte a lábát és fingott eggyet.
-Fúúúúj, marciiiiii!
-hihihihi!
_fúj bakker, ez Marci olyan ergy disznóóó.
-Aha.kaja után bemegyünk?
-Aha.

Kaja után bemenetünk én elmentem WC-re, pepe jött velem.Közben hallottam hogy még valaki bejött.Pont végeztem, nyitom ki az ajtót, és egy fej előbukkant az ajtó mögül.
-Váááááááááááá!!!!!
Röhögés volt rá a válasz, Szilvi állt az ajtó mögött, de nagyon megijeszettt.

Azon az estén a fiúk is rémüldöztek egy kicsit.Először is Marci bélgázai miatt nyomorogtak az ablakban, aztán bejött valaki, lekapcsolta a villanyt és mindenkihez odalépett, ezt mondva:
-HÖHE!!!
De ezt nagyon rémisztően.Kiderült, hogy a Tibi volt az(nagy rokker).
Most nerm kaarok többet írni, de majd folytatom.


Hasonló történetek
5993
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7497
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: