Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utcánk szellemeBÉNA

Én egy 12 éves gyermek vagyok! Ez a történet 2003. 3. 6-án történt. Az iskolában az a hír járta, hogy az egy palota volt és abban egy nagyon gazdag család lakott.
A mi osztálytermünk mellett volt a fürdőszoba, ahol a testnevelés óra utáni fürdés szokott lezajlani. Mikor nekünk volt tesióra és az udvaron tartottuk én a barátnőmel lementem a zuhanyzóba, mert ott felejtettem a kabátomat. Egyszer csak felsikít a barátnőm és odabújik mögém. Megkérdeztem tőle, hogy mi a baj és ő a csapra mutatott. Ki volt nyitva és egyfolytába elzáródott. És megint folyt belőle a víz és így tovább. Én mondtam, hogy biztos csak elromlott. Erre ő fuldokló hangon megrázta a fejét és az ajtóra mutatott. Én odanéztem és egy ősz öregembert pillantottam meg. Elindult felénk. Mi sikítva rohantunk fel a tanárhoz. Mikor elmondtuk neki, hogy mi történt nem hitt nekünk és azt mondta, hogy ne hazudjunk. Mi azt mondtuk, hogy bebizonyítjuk és jöjjön velünk oda.
Ő persze azt mondta, hogy megnézi, de ha nincs tt semmi akkor kapunk egy figyelmeztetőt az ellenőrzőnkbe. Mikor leértünk megint elkezdte ugyan azt csinálni a csap és az öregember megint megjelent. Persze a tanár nem hitt a szemének azt hitte valami trükk. Mondtuk, hogy nem. Ám mikor még elkezdett felénk közeledni az ember mi sikítottunk eggyet és a tanárral eggyüt kirohantunk onnan. Egy héttel késöbb be lett kamerázva, mert a többi tanár nem hitte el és azt hitték, hogy egy csíny! Persze 2 nap múlva látták, hogy incs semmi trükk és lement oda az igazgató a titkár, én és természetesen a barátnőm is. Minket azért hívtak oda le, mert mi láttuk meg először és azért, mert nehogy akkor készítsük el a csíny hozzávalóit. De akkor is ugyanazt csinálta a csap és akkor is megjelent az öregember, de most senki nem szaladt el. Csak megvártuk míg el nem tűnik. Aztán ki mentünk és felhívtunk egy tudóst aki kivizsgálta a helyet. Azt mondta, hogy ez elég relytéjes és furcsa helyzet, ugyanis az az öregember egy szellem volt. Csinált egy fényképet a hejről és elrakták arra, hogy ha következő jelenséget fogunk látni a helyen akkor azonnal szóljunk és azt is lefényképezik és összehasonlítják a másik képpel. Persze elzárták azt a helyet, és soha többet senki nem mert oda menni! Még az ajtóval szembe se!
Hasonló történetek
5475
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
7306
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: