Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Xavierr_00: Örülök, hogy tetszett! Köszönö...
2024-09-24 10:27
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Materdoloroza: Ha a space-val lpegetsz, akkor...
2024-09-23 12:18
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az este

Esteledik. Hosszúra nyúlnak már az árnyak. Ballagok a hídon. Alattam az öreg folyó mélységes nyugalmat áraszt. Él a város. Él, hisz a hét utolsó napjait tapossuk épp. A villamos felé lépkedek. Pár pillanat, s leszáll az est, melyben fényt, mint megannyi apró szentjánosbogár, csak az ódon-vas lámpások nyújtanak. Fiatalok mámorosan vetik magukat az estbe, amott idősebb társaság. Tíz perc, vizslatom órám. Egy lány érkezik a megállóba, de a másik irányra vár. Arcát csak pillanatra látom, mélyre hajtott fejjel, magába roskadva ül a korláton. Nem soká bírja, s a peron szélére ül, ahol a villamosok járnak. Csak törékeny vállának apró rezdüléseit venni ki a homályban. Sír. Mit sír, zokog! Telefonját előveszi, majd a földre hajítja, s csak egy szót olvasni le arcáról - miért? Szinte öntudatlan ül a szélen'. Csikorgás veri fel a csendet - érkezik a villamos. Ő, mintha észre sem venné, ügyet sem vet rá, csak mikor az már egészen közel jár. Hangos csilinggel nyílnak az ajtók, a kiszűrődő fényben könnycsepp csillan arcán, melyet feketére fest elmosódó szépsége. Az én villamosom is megérkezik, felszállok, s szememmel őt keresem. Szinte karnyújtásnyira tőlem, szemben, ott... Mélyen szemébe nézek, hosszan, szinte óráknak tűnik... Kezét az ablakra teszi, így teszek hát én is. Ajkai szegletében aprócska mosolyt vélek felfedezni. Hirtelen éktelen ricsaj támad, szinte fájdalom a csendben. Elindulunk. Végtelennek tűnik, csak pár pillanat, majd egybeforró tekintetünk az éjszakába hal...
Hasonló történetek
4063
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4465
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pusheen ·
Nem szavazok, a próbálkozás értékelendő, a kivitelezés szerintem giccses.

Isabella ·
Én sem szavazok, számomra is túlzás volt, de a gondolat tetszett :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: