Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az elszalasztott királyfi

A kis levelibéka, a hajnali nap sugaránál melengette dió nagyságú, zöld színű hátát. Fehér hasa elővillant, amikor helyét megunva ugrott, szétterpesztett lábaival. Közel hajoltam, hogy minden porcikáját szemügyre vehessem. Parányi lábain tapadókorongok segítették a biztonságos haladást.
A terasz függőleges meszelt falán, játszi könnyedséggel végezte gyakorlatait. Reggelije beszerzése céljából vadászott a rovarokra, teste hosszának kétszeresére előredobálta lábacskáit, mintha nyúlós gumiból, egy végtelen hosszra lettek volna teremtve. Erőteljesen odavágta, hogy megtapadjon, katonásan, és várta a zsákmányt.
Kidülledt szemmel figyelte az arra merészkedő rovarokat, s ha a zsákmány már elég közel volt, kiöltögette ragadós hosszú nyelvét, és hamm… bekapta.
A nap már nagyon melegen tűzött, árnyékba vonult, a közeli bokor árnyat adó sűrűjébe.

Este, a teraszra kiülve, kíváncsian vártam, hogy megismétli-e a látogatását.
Nem kellett sokáig várakoznom, óvatosan felugrott a terasz padlózatára, és mutatványát ismét bemutatta. Nagyon mókás volt, hiszen ez a parányi lény, mint egy cirkuszi akrobata változtatta helyét, és otthonos mozgásával ámulatba ejtett.
Bevallom, felmerült bennem a gondolat, hogy elköltöztetem a kertembe, aztán a józan ész győzött. Eszembe jutott, hiába szép az én kertem, az ő otthona a Tisza partja, s nagy hibát követnék el, ha kiszakítanám abból a környezetből ahová született.
Így hát gondoltam, - elbúcsúzom, s ha netán egy puszit adnék néki -, talán még királyfivá is változna, de mit kezdjek én, két királyfival.
Hasonló történetek
5500
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4109
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Nagyon jó!

:flushed:

Schneider Istvánné Ilike ·
Nagyon örülök a hozzászólásaitoknak, tartottam attól, hogy túl rövid ez a kis történet.
Köszönöm az észrevételeiteket.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: