- Az én egyetlen Pici Kismanómnak-
A kisfiú lejjebb csúszott a takaró alatt, miközben édesapja megsimogatta a bájos kis arcot. A gyermek szabályos pofijából két hatalmas kék szeme kandikált ki, pisze kis orra és finom ívű duzzadt, élénk piros pici ajkai tették őt még szebbé.
- Hol van anya? - kérdezte csendesen a kisfiú, miközben szemei időnként hosszabb időre lecsukódtak. Későre járt már, az éjszaka jótékonyan borult a városra, csupán a csendesen szállingózó hópelyhek halk sóhajtásai siklottak végig az ablaküvegen. A kisfiú hangja suttogó volt, szinte könyörgőn nézett apjára. Kék szemeinek sarkában ott bujkált a dundi kis könnycsepp.- Hiányzik!- súgta még apjának, aki megigazgatta a gyermeken a takarót és csókot lehelt a homlokára.
- Tudom, hogy hiányzik. Hidd el, te is hiányzol neki, és ha most megfogod ezt a plüss szarvast, amit a legutóbb tőle kaptál, és belesuttogsz a szarvas fülébe, úgy ahogyan a mami mutatta, akkor meg fogja hallani és ő is válaszolni fog neked.
A kisfiú szemei felragyogtak, mosoly szaladt az előbb még legörbülő ajkakra, és a kis kezek szinte védelmezőn ölelték magukhoz a plüss szarvast. A kis szív olyan hevesen vert, hogy édesapja hallhatta minden egyes dobbanását, ahogyan magához ölelte a fiát.
Valahol messze, jó pár kilométerre a kisfiútól egy nő bámult kifelé az egyre erősödő hóesésbe a meleg szobából. Kezében teáscsészét szorongatott, miközben szemei a messzeséget és a hópelyhek táncát fürkészték. Gondolatai azonban máshol jártak. Egy bájos arcocskát, két világítóan kék szemet és a pisze orrot látta. A gyermekét, kinek ő adott életet, kivel most mégsem lehet együtt. Amikor legutóbb találkoztak a nő egy plüss szarvast ajándékozott a kisfiának, azzal az intelemmel, hogy ha a fülébe suttog, akkor ő akárhol is legyen meghallja és válaszolni fog rá. A kisfiú akkor azt mondta minden este suttogni fog az édesanyjának. A nő mosolyogva ölelte át a gyermekét.
- Én pedig minden este válaszolni fogok neked , Kismanóm!
Még sokáig ölelték egymást, míg azon az estén a gyermek újra az édesanyja karjaiban aludt el, úgy mint régen. Az asszony nem bánta azt sem ha elzsibbad a karja, ringatta és csókolta az alvó gyermekét.
Most még kortyolt egyet a csésze teából és igyekezett kitörölni a szeméből a látását elhomályosító könnyeket. Fájdalmasan gondolt a fia nélkül elmúló napokra.
-Szeretlek, anyuci! – suttogta egy kisfiú valahol a messzeségben, a hegyek ölelésének rejtekén.
- Én is szeretlek, Kicsim!- rekedtes női hang, ahogyan a hangja elcsuklik a kibukni készülő sírástól, valahol a pusztaságban, messze a fiától.
Az életben vannak dolgok, mik elszaladnak. Vannak érzések, mik megszűnnek. De az anyai érzések, és a láthatatlan kötelék mi egy anyát és fiát összeköt soha nem lesz képes elmúlni. Sokkal erősebb mindennél. Mindent lebíró érzés, mely dacol a természet törvényeivel, dacol a múló idővel és az egyre növekvő távolsággal. Felbomlanak házasságok, tönkremennek kapcsolatok, elfelejtik egymást régi barátok. De ez, a fogantatás pillanatában létrejött kapcsolat soha nem lesz képes elmúlni, és nem lesz semmi ami fölülmúlhatná. Egy anya mindig meg fogja hallani, ha a fia suttog neki és mindig készen lesz rá a felelet is:
ÉN IS SZERETLEK, KICSIM... ÖRÖKKÉ!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
10;10