Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom

Csodás álom, hatalmas nyújtózás, de valami nem az igazi... nem az én szobám. Idegen ágy, idegen szoba, félhomály, mintha a fekete ruhám lenne a fotelben... Lassan derengeni kezd a tegnap este, a pezsgő mennyisége és a csodás éjszaka. De akkor mi ez a fura szorító érzés a lelkemben. Valami baj van, vagy lesz....?

Édes reggel, hosszas búcsúcsók, majd elválás és egy újabb szép este reménye.

Programváltozás, elutazik, csak egy hét mondja, de most úgy tűnik, mintha egy örök élet lenne.

Búcsúzás. Minden a szokásos, csak most olyan más az érzés, mintha valami mégis más lenne...Már ez az utolsó utáni pillanat, de nem megy el, hanem előkerül egy kulcs a kabátzsebéből, és egy olyan mondat, amire majdnem minden lány vágyik: "Szeretném, ha minden reggel úgy ébredhetnék, mint ma!"

A kérés elhangzott, az utolsó csók elcsattant, Ő elment. Csak álltam ott a járdaszirten, zuhogott az eső és valami nem volt rendben....de mi?
Hasonló történetek
4025
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3211
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Clauriel ·
Szerintem semmi gond nincs a hosszával. Hol van az előírva hogy min. 10 soros elbeszélés nevezhető történetnek. A történet egy esemény leirása, ez lehet 3, 5, v 50 soros, teljesen mind1.

Egyébként nem mondom, hogy hanyatt vágódtam tőle, de szerintem nem rossz. Egy kis gyakorlás hiányzik csak :wink:
(ami nekem sem ártana tudom :blush: )
Tűzmadár ·
Egyetértek, minden szavaddal.
Bár a „de mi?”-t én sem értem, miért van ott…

meridolly ·
talán lesz fojtatása vagy nem jol gondolom?:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: