Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Adáshiba

Nő kipirosodott arccal négykézláb az ágyon. Úgy veszi a levegőt, mint a rövidtávfutók a cél előtt. Ütemesen remeg az egész hús. Mögötte a férje, döfködi is rendesen. Egyik keze a nő hátán, a másikban csirkecomb. Dugás közben nézi a tévét, Henry most rúg gólt a Manchester Unitednek. Ebben a szent pillanatban az adás megszakad, elkezd tombolni a hangyaháború. A férfi mérgesen kiveszi a farkát visszagyömöszöli a nadrágba a balkézzel, amelyik a háton volt, a jobbal szájához emeli combot és beleharap. Felhúzza a nadrág sliccét. Kezébe veszi a távkapcsolót. Sehol semmi. Odamegy a tévéhez, elkezdi ütni a tetejét, hátha attól megjavul.
- Na mi lesz? Még szeretnék elmosogatni! - szól a háttérből az asszony türelmetlenül.
Váratlanul kopognak az ajtón.
- Ki a faszom lehet? - kérdezi a férj mérgesen. Odacsörtet az ajtóhoz, és indulatosan kinyitja.
- Jó napot! Szent Péter vagyok, maguk kérem sajnálatos módon meghaltak.
- Oké, de akkor még leadhatnák a meccset. Remélem este lesz Barátok közt, mert az a feleségem kedvence.
- Nem érti, maguk meghaltak!
- Mit akar ez a csöves? - kérdezi a feleség, aki már felhúzta a bugyiját és ott áll a férj mögött.
- Azt mondja meghaltunk...
- Hát én nem vettem észre!
- Jöjjenek ki, nézzenek körül! - szól mérgesen Szent Péter.
Kinéznek. Az egész falu bárányfelhőkön úszik az ég alatt.
- Akkor ma nem lesz Barátok közt? – kérdezi szipogva az asszony.
Hasonló történetek
4491
Jelenleg 13 éves vagyok.
4071
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Tetszett. Megemlíthetted volna miért haltak meg.

:flushed:

Tűzmadár ·
:-) A sztori szuper, számomra lényegtelen hogy haltak meg.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: