Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Abszint keringő

Beköszönt a kisvárosi poros fülledt nyár,leül a csend,levirágzanak a fák.A lassan máló vasútállomás restije elé kiül az ember a durván faragott padok egyikére és nézi,ahogy a ráérősen helyére döccenő vonat ablakain mint megfeszült szappanbuborékon komótosan végighullámzik az állomás.Közben fröccsöt iszik,aminek a sajátságos íze a forgalomból kivont benzinpalackban tárolt bornak köszönhető.Van pikáns ízű sör is de ha túl sokat iszik belőle az ember zöldesen világítani kezd a sötétben.Bent ravataloznak,egy törzsvendég,ősöreg cimbora búcsuzik az ittmaradoktaktól meleg kézfogással a pénznyelők villodzó fényei közt a tölgyfa koporsója előtt.Mikor elfogyott a sor megkönnyebült sóhajjal belefekszik,egy darabig mocorog,keresi a helyét.Addig is Cigány Bandi a szúrágta zongorához ül és szívszaggató blueos nigger hangját kiengedi.Néhány szentimentális csak bort rendel és a zene hatására pohárba potyogó könnyeikkel higítják.Késve begurul a pap,pontosabban robot az utolsó kenettel.Megáll a koporsó előtt,int Bandinak,hogy hallgasson el és miután valaki bedobta az egy eurost szaggatott rituáléjába kezd.A robot nagy nehzen végez,többször lemerül,ilyenkor újabb eurot kell valakinek bedobnia.Amilyen lassan jött,olyan gyorsan tova gurul.Bandi újra a billentyűk közé csap és elkezdődik az abszint keringő.Kezd gyengülni a nap de én még kint ülök.Egy lány ül mellém akinek olyan rövid a szoknyája,hogy kivillan az egész combja,még annál is több.Alapvetően barna bőrén fehér foltok mint mondja ez annak köszönhető,hogy amikor nem olyan régen elaludt a kertben a cseresznyafa alatt néhány selymes szirmot rásodort a szél a combjára,amik ilyen fehér foltot hagytak maguk után.Szegfűszeggel ízesített cigijével megkínál de én inkább az ajkárol ízlelem.Hamar kapcsol,mélyet szív a cigijéből és a számba fújja mintha nem tudnék lélegezni.Megfogja a kezem és a restibe vezet.A cigi doboz kint marad,hátulján én és az abszint keringőző vasútállomás.
Hasonló történetek
4347
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
aveon ·
Nem jött be.

ayala ·
Egynek elmegy, de nem emlékezetes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: