Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A világ mocska

Vajon mért változik az élet ollyan könnyen, és gyorsan? Egy perc alatt mindenünket elveszíthetjük, ami egyszer fontos volt, és van mikor mindent megkaphatunk, amit fontosnak tartunk.Miféle különös, kifürkészhetetlen játékot űz velünk az Élet?Mi a célja? Tanítani akar bennünket? Vagy csak bábúk vagyunk az Élet furcsa bábszínházában?Aki jól viselkedik azt megjutalmazzák, a gonosz pedig megkapja a böntetését? Lassítsunk, az élet nem ilyen egyszerű. Az élet csábos mosolya csak ámítás. Az élet olykor kegyetlen, és vasmarkával csap le ránk.De mért? Miért büntet ártatlan áldozatokat? Mért öl kisgyerekeket? Mért hagyja élni az igazán veszélyeseket? Miféle világ ez? Van ennek logikája? Nem hiszem, csak eszközök vagyunk, a szórakoztatásra, és nem bújhatunk el az ítélet elől, valahol úgyis megtalál.

Talán a múltbéli bűneinkért büntet? Talán azért, amik voltunk előző életünkben? De a lélek változik, ha egy gyilkos voltam, akkor gyilkos maradok, és ha mindent jól teszek,akkor is megkapom a "jól megérdemelt" büntetést?
Mért nem azon hajtják be, aki elkövette? Olyan ez mint valami igazságszolgáltatás, csak nem teljesen fair.

Mindenkibe szorul egy kis aggresszió, ezt az Élet adja, hogy tudjunk küzdeni. De mi, mind csak arra használjuk az aggressziónkat és az energiánkat, hogy harcoljunk valami elen, amiinek még a nagyságát se ismerjük fel. Mind a Élet ellen harcolunk, mert nem tartjuk elég jónak. Mindenki irigyli a másikat, mert neki jobb, holott az is úgynúgy beáll a harcosok sorába.

De a kör bezárul. Nem tudunk a Sors és az Életünk ellen küzdeni. Legyőz, mindenkit megadásra kényszerít. Térdre. Ne feldjük, hogy amíg mi bolhaként pattogunk, addig az élet vasmarka visszatér.

Lehet, hogy végleg bele kellenne nyugodnunk a sorsunkba, és elfogadni azt. Nem rombolni, hanem építeni a közösségünket, mert csak együtt vihetjük valamire.
Hasonló történetek
4349
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
2825
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Ma úgy látszik a nagyon racionális, s gyakorlatias oldalammal ébredtem. Ezért nem tudok mindennel egyetérteni. Nem kellene az életet és a sorsot megszemélyesíteni, mert akkor akaratlanul is ráhárítjuk azokat a gondolatokat, amiknek a megoldásán nekünk földieknek kellene törpölődnünk.

Az ilyen gondolatok, hogy múltbéli bűneink, s előző élet, számomra elképzelhetőek, de ne már ezen múljon a mostani életünk. Hisz ezt mi alakítjuk, illetve egy más közeg ami körülvesz bennünket.

Az utolsó mondat az ül...:)

Pi-Tec ·
Nem rossz. De nem is kimagasló. Jó volt a helyesírás, a megfogalmazás lényegretörő. A mondanivaló azonban nem annyira új, bár jó konverzió.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: