Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vámpír bosszúja

- Soha nem hagyom abba, míg élek !- ordítottam magamból kikelve Henryre.
-Figyel Victoria, ABBA KELL HAGYNOD !-kérlelt tovább üvöltve.
Ekkor zokogni kezdtem.Forró könnyeim régóta ki akartak már törni szemeimből.
- Megölték, Henry...Megölték Őt! Nem érdekel hogy a saját fajtám, Ő a bátyám volt ! Még ha vámpírrá változtatták volna, de nem ! Egyszerűen megölték....Bosszút kell állnom !
-Vick, tudom, hogy nagyon fáj, de nem ölheted meg őket! Egyedül semmire nem mész, akármilyen jól tudsz a háztetőkön ugrálni !
-Akkor segíts, Henry, segíts !-zokogtam.
-Persze hogy segítek, szerelmem, segítek...- odajött hozzám és megölelt.A vállán sírtam tovább.Hajnalodott, és mi egy kis tisztáson álltunk az erdőben.
-Sietnünk kell- szólt, és megfogta a kezem. A következő percben már otthon voltunk. már hónapokkal ezelőtt beköltöztem hozzá.Szerettem azt a kis lakást.
Elmentem letusolni, utánam pedig Henry. Reggel 7 volt már mire lefeküdtünk aludni egy kicsit az újabb éjszakai vadászatunk előtt. Nekem sajnos a szomszéd városban volt a vadászterületem, de mindent elintéztem cirka egy óra alatt. Eltelt a nappal, jött a sötét éj. Indultunk vadászni.Minden egyes vadászat előtt kellemes izgalom töltött el. De a mai nap valahogy más volt. Éreztem, a zsigereimben éreztem hogy valami nem stimmel.Elmentem a szomszád városba, hogy vadásszak. Épp egy sötét parkon osontam keresztül, amikor megjelent Ő. Folyt.Köv.
Hasonló történetek
5473
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
16290
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: