Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rét

Egy szép nyári napon elmentünk egy rétre, ami a házunk mögött (joval) volt!A kutyánkat is vittük magunkkal.Már rég felkeltette az érdeklődésünket ez a rét, hiszen rettenetesen félelmetes volt.
Sokszor láttuk, hogy ott köd van, miközben máshol egy árva köd sem volt.Esténként különös hangokra lettünk figyelmesek a rét felől(többszor is), a hangok sikitás szerűek voltak, esténként különös fények villantak meg a rét bokrain!Ezek után már biztosak voltunk abban, hogy azon a "réten" valami nincs rendben!

És mint mondtuk elmentünk a rétre!
Odaértünk.
Lassan haladtunk föl a rétre.
Majd a barátnőm megszólalt:
-Öhhh......Ott van valami! Szerintem menjünk innen!
Erre én:
-Ugyan már! Én nem látok semmit!
Erre a barátnőm hirtelen futni kezdett, de én is a "lény" felé fordultam és valóban ott volt, ezért én is rohantam! Papucsban voltam, de úgy féltem, hogy levettem magamról és ott hagytam! Úgy nézett ki ez a valami, mint egy kutya és villogó szempárjai ránk tekintettek!

Persze mi nem hagytuk annyiba a dolgot még egyszer elmentünk! Ahol legutóbb állt az a valami, ott egy hullaszagú zacskót találtunk.

Harmadszor 2 kiscica jött felénk fönt a réten! (szerencsére találtunk nekik gazdát) A cicák a semmiből bukkantak fel!

Negyedszer is fölmentünk(úgyse bírtuk volna ki), és akkor a mellette levő pusztán, egy hihetetlennek tűnő rom tárult a szemünk elé! Mögötte egy kisérteties erdő volt, amiből a különös hangok jöttek!

Az ötödik és egyben utolsó látogatásunkkor a bokorból ismét iszonyatos hulla szag áramlott felénk! Megnéztük mi árasztja a szörnyű bűzt, és egy hatalmas zsákot találtunk, ami tele volt tömve valamilyen hússal!

És azóta akármikor fölmentünk a rétre, mindig történt valami relytéjes!

Ha kinézünk a szobám ablakán, látom a fényeket.......
Hasonló történetek
16295
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
7474
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: