Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A rémségek háza

Egy falusi kis házban borzalmas gyilkolásnak lett áldozatai egy 45 év körüli férfi és egy 26 éves fiú gyermek.

A szomszédok elmondásai szerínt:Az apa (Joshep Ston) minden nap szokása szrínt elment dolgozni, reggel fél hat körül. De kedden nem lehetett látni az állomás fel jövet. Ami elég furcsa mer Ston munkamániás volt.

A fiú iskolába negyed 8-kór indult el, és 12-kór ment haza. Az egyik magát meg nem nevező szomszéd azt az információt jutatta el nekünk hogy a fiú neki azt mondta hogy az apja ment dolgoz aznap reggel.

A szomszédok rémeséje:A fiú tidomása szerint apja elment reggel fél hat körül dolgozni mint mindig.A fiú
valami csöpögést hallott a padlásról mikor hazajött az iskolából. Nem tudta hogy apja mért nincs még mindig othon hiszen 12-re már rég othon szokott lenni.A fiú felment a padlásra hogy megnézze mi csöpög.Egy véres takarót látott, megijett, kiment volna az ajtón de hirtelen becsukódott.Ekkór megtörtént a tragédia.

Az igazság:az egyik szomszédnak feltűnt hogy napok óta nem látta a családot, kihívta a rendőrséget.Kijötek a rendőrök s felmentek a padlásra. Egy fehér véres takarót ládtak amiből csöpögött a vér.Az ajtónak a széle bevolt törve ami arra következtetett hogy az ajtót becsapták.A takaróban a férfi feldarabolt testrészeit tálálták a gyerek megcsonkított teste mellett.

A szomszédok állítása szerint még mindig halják a gyerek silítást és a padlásról néha kiszűrődik a fény.
Hasonló történetek
7472
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
7497
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: