Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A naiv gyerekkor vége

A barlangban játszok a sárkánnyal. Általában megperzseli az őt háborgató fickókat, de engem rendes tagnak tart, mert hoztam neki szaloncukrot és a sárkányok valójában nagyon érzékenyek főleg karácsonykor. Esteledik. Búcsút intek neki, és haza felé tartok, mikor középkori lovagok állítanak meg.
- Hol van a sárkány - kérdezik tőlem. - Miért - kérdezem gyanúsan.
- Csak ajándékot viszünk neki.
- Ja akkor forduljatok balra majd jobbra végül csak egyenesen és ott lesz a barlangjában. Különben miért vagytok ilyen buzis rózsaszín páncélban?
- Legjobb tűzálló szerkó
- Aha. Különben rendesek vagytok, hogy meglátogatjátok. Nagyon egyedül van.
Másnap mondják, hogy egy tucat rózsaszínes lovag felkoncolta Paffot.
- Kérem doktor úr, most már érti, miért nem bízok meg az emberekbe?
- Ugyan kérem, bennem megbízhat.
Odaad három narancs színű tablettát. Ezektől azonnal elalszom. A doktor úr különben egy büdös kannibál. Alighogy, hogy beájultam, fogja a fotelja alatt ellrejtett szerszámosládát és felnyitja a koponyám. Az agy a kedvence. De az agyam helyén én vagyok és Paff egy elegáns nappaliban szalonnátsütünk. Paff adja a tüzet.
- Látja doktor úr, engem nem lehet még egyszer csak úgy átbaszni!
Hasonló történetek
4390
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4582
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Laller ·
Haha!
Remek! Egyszerűen nagyszerű, értékelem az ilyen kis bolondságokat. :smile:

Szelene ·
Egyszerűen lehidalok Tőled. Hihetetlenül fantasztikus extravagáns, különc, vulgárisan és...ehh szuperlatívuszokat tudnék itt csak felsorolni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: