Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A lélekrabló

Miután Florien vissza szerezte a kristályokat, ujra felvette a kapcsolatot a parancsnokával.
- Itt Florien! Uram, a kristályok nálam vannak, ismétlen megszereztem a kristályokat.
- Vettem Florien! Küldünk egy diplomatát aki beszél mega helyett, Matta úrnővel. Tudja a dolgát.
- És ha nem alkuszik? Ha elpusztít mindent?
- Megértem az aggájait, de ha nem teszünk próbát, és Matta azt hiszi átverjük... akkor biztosan végen - mondta aggoodalommal, de határozottan - keszüljön az indulásra, a diplomata 1 földi órán belül ott lesz.
- Értettem! Vége!
 
Florien, egy elhagyott társasház negyedik emeletén várt. Azon töprengett, jó ötlet volt-e Matta úrnő katonáját megölni, talán ha túszként magával viszi, alkudhatna a saját életéről. Bár ha elpusztul a világegyetem, neki sincs sok esélye.
- Jó estét uram!
- Neee! Már megint.
Florien meg sem vártam a mocskos, rendetlen kinézetű férfi mit akar tőle. Oda szaladt az ablakhoz és kiugrott, újra elővette íjpuskáját, és a szomszéd ház tetejére célzott, lőtt. A kötél hirtelen, nagy erővel rántotta föl.
A hajléktalan férfi az ablakhoz rohant és  ámulattal figyelte, ahogy a férfi madárként repülfel a szomszéd haz tetejére, a biztos halálból. 
Telt, múlt az idő, a diplomata nem jött Florienért. Ahogy ott várakozott, eszébe jutott, hogy valami biztosan történt! 
- Felhívom a Parancsnokot! - Florien felállt és a földre tette a hologrammgépet. - Uram! Parancsnok úr?! Itt Florien! - semmi válasz.
Nem is próbálkozott tovább. Felkapta a gépet, hosszú kabátja zsebébe rakta, majd egy kristályt vett elő a zsebéből. 
A levegőben, fentről lefelé suhintott vele egyet.
Egy fény csík jelent meg elötte - egy kapu, egy másik világba, amiről nem is tudta Florien hol van - ami lassan tágult. Óriási fényesség támadt. 
Florien, egy határozott lépéssel belépett a fénybe
 
Az átjáró másik oldalán, Florient - nagy meglepetésére - nem várta semmi és senki. Csak halottak tömege, elpusztult életek ezrei.
Nem is gondolkozott, vissza fordult és belépett a kapuba. Vissza tért a földre.
Floriennek sírni lett volna kedve, a látottaktól.
Eszébejutott, hogy talán hamarosan a föld is elpusztul, Matta úrnő valahogy hozzá jutott, egy- egy kristalyhoz, pedig ezeket nehéz másolni, hacsak nem még az elött másolták le, hogy Florien megszerezte.
 
- Áááá! Nagyszerű Tomgar ereklyéi! Azok az eredeti kristályok.... már nem kellenek.
- Alamon! Te? - mondta Florien csodálkozva, undorral a hangjában.
- Én, igen. Tudom, hogy az Una bolygón lefolyt csatában Te halottnak hittél. - mondta a ferfi idegesen - Tévedtél, mint már sokszor. Matta úrnőnek, már nem kellenek azok, a kristályok. 
- Bár csak meghaltál volna Alamon! Sokat tévedtem, de nem fogok többé.
Florien befejezve a beszélgetést, az épület széléhez futott. Ugrott és lőtt...
 
Az íjpuska nem szogonyt lőtt, hanem nyilat, ami az épület falába fúródott, Florien lezuhant és a földre érkezve bokája és térde óriási roppanással eltört.
Alamon a tetőröl nézte végig, ahogy esküdt ellensége szenvedve, a kezeivel vonszolva magát lekúszott az út széléről, a ház falához.
Florien fájdalamasan nyögött, könnyei záporoztak, fejét a falnak támasztva figyelte Alamont. Majd eszébejutott, hogy íjpuska nincs nála.
Az úton hevert ahol lezuhant.
- Aaah Florein, te szerencsétlen! ! - mondta magának.
Egy Alamonhoz hasonló férfi lépett az íjpuskához, lehajolt és felemelte. 
- Florien, ha most elárulod, hogy hol van a bázisod, TALÁN! Mondom Talán! Gyorsan végzek veled. 
- Talán szerencsétlen és ügyetlen, néha még talán bolond is vagyok, de hűtlen az nem.
A férfi elmosolyodott, Florien szenvedését látva.
- Ahoz a nőhöz is hű voltál? Haaa?
- Irillt hagyd ki ebből!
- Elkövettél még egy hibát!...
- Nem vagyok tévedhetetlen, talán kicsit forrófejű, de hű maradtam hozzá. Én csak... rossz időben voltam, rossz helyen.
- Ooh! Szóval, az hogy a volt csajod, majdnem az életét adta, hogy Téged megmentsen. Erre TE, vissza jöttél, és az helyett, hogy őt védted volna, megveretted magad VELEM - a férfi közelebb lépett hozzá, és letérdelt vele szemben - most nézz körül. A sok ember aki itt él,a földön a Te fajtársaid, most miattad meghalnak.
- Irill..., hogy van?
- Most én a helyedben magam miatt aggódnék...
- Hogy van? Válaszolj, azt akarom tudni jól van- e? - mondta Florien a fájdalommal küszködve.
- Jól van, töröltettük az emlékeit. Nem is emlékszik rád. - Florien első szerelme, Irill. Az Una bolygó elpusztítása után, ismerték meg egymást Irill szülőbolygóján, mikor Florien elmenekült. Alamon küldte a férfit, Irill szülőbolygójara Florien után, hogy megölje.
Florein egy parancsot teljesítve elment Irill közeléből, ám Alamon megtalálta és megkínoztatta Irillt, a családját megölette és sokakat azok közül akiket ismert. Florien vissza tért és megverekedett a férfival. Ám kötötek egy alkut. Mivel Florien szerette a lányt, nem akarta bajba keverni ezért töröltette az emlékeit és hozzá adta egy másik bolygó, uralkodójának, a féfi magát Irill apjának kiadva. - Az udvarban már igazi királynővévált... ami melletted soha nem lehetett. - mondta gúnyolóda. - Melletted... halott lenne.
- Akkor tegyél még egy szivességet, mielött több bajt okozok. Ölj meg! El rontottam sok mindent. De, nem akarok a lelkiismeretemmel tovább élni. Sem szenvedni. Szóval ölj meg!
 
Alamon, Florien mellé lépett.
- Mi a neve a te.., játékszerednek?
- Lélekrabló íj, minél többet ölök meg, a fajtársaidból vagy egyebekböl, azzal csak erősebb és pontosabb lesz.
- Lélekrabló. Találó név, egy tolvaj fegyverének. -mondta a Floriennel szemben térdelő férfi.
Alamon mosolygott és a ferfi halántékára célozva, fejbelőtte őt.
- Csak rősítettem rajta. Jó éjt!
Vissza lépett Florien mellé és fejbevágta az íjpuska tusával. Florien a földreborult, az oldán fekve, a törött térdét fogva, azonnal eszméletét vesztette.
- Matta úrnő örülnifog, hogy megismerhet. Ha ha ha ha ha! - mondta nagy nevetéssel Alamon, Florien eszméletlen teste fölött álva.
Előző részek
1775
Ez az első írásom.

Úgy döntöttem, hogy itt teszem közzé, a már évek óta a fejemben levő, újra és újra vissza térő, részben valósághű törtébetem. Tele kalandokkal, harccal, varázslattal.
Terveim szerint több részből fog álni.

Egy misztikus világba vezetlek be Kedves Olvasók.
Hasonló történetek
3298
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
3767
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: