Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legsötétebb helyekről...

"Milyen az igazi démon - a legsötétebb helyekről?"

Valóban tudni akarod? Mert létezik... csak talán nem úgy, ahogyan azt elsőre gondolnád. Nincs se szarva, se patája, és nem is kell hozzá ördögöt imádni, hogy kapcsolatba lépj vele. Talán épp az egyik haverod, a tanárod, vagy akár az osztálytársad is egyike lehet ezeknek az elkorcsosult szörnyeknek, de ilyeneket láthatsz a híradóban vagy egy jó bűnügyi thrillerben is.

A démont ember idézi, és az idézőt szállja meg. A lelked gyengesége és a tehetetlenség szüli meg. Először csak azt veszed észre, hogy van a lelkedben egy tövis. Majd megérzed magadban a hatalmat: hogy nincsenek korlátok, és amikor bántanak, a tüske minden rezdüléséből fakadó, beléd fecskendezett méreg hatalmat ad, és bármire képes vagy általa. És nem is vagy tudatában, hogy a démon lassan részeddé válik, és eluralja gondolataid, hogy te, aki voltál, mély álomba szenderedsz, és eltűnsz a feledés homályában.
És, hogy milyen a démon a legsötétebb helyekről? Ellene tehetetlen vagy. Ő a legjobb barátod, aki sosem hagy cserben. Mindig számíthatsz rá a bajban. Azután, amikor nem figyelsz, azon kapod magad, hogy hátulról keresztüldöf egy karóval, ami azután vérmocskosan áll ki a mellkasodból.

Majd egyesével eltöri a végtagjaid, hogy ne legyen esélyed sem. Utána kényelmesen körbejár, végül odatérdel melléd, és gyűlöletet, haragot és undort keltve benned megcirógatja az orcádat. Ezután halkan sziszegve a füledbe súgja: "Köszönöm..." És ahogy kilép a látószögedből, a hatéves lányod befut a szobába, és meglát. Ledermed. Sikoltani sem tud.

A démon ezután kényelmesen odasétál a gyermekhez, és ráteszi a vállára a kezét. Innentől nem illene részleteznem a soron következő lelketlen, céltalan és brutális nemi erőszakot. Nem is teszem. Miután végzett, és a gyermek sokkos állapotban, kétségbeesett tekintettel, értetlenül és riadtan, könnyes szemekkel és véres lábakkal fekszik a földön, elővesz egy nagy kést, és kényelmesen kikanyarít egy darabot belőle, mit sem törődve a lány kíntól való sikoltó jajongásával. Persze nincs a közelben senki, mert épp szabadságra mentetek a hegyi nyaralóba, hogy elszabaduljatok a világ zajától.

És vajon hol lehet a párod ilyenkor? Már rég itt kellene legyen, mert olyan nincs, hogy nem hallotta ezt a zajt! És azután elgondolkodsz: lehet, hogy már őt is elkapta? De ekkor elhagy a maradék erőd is... és kihuny a fény a szemedben.

Ilyen egy igazi démon... A legsötétebb helyekről: a legnyomorultabb emberi lelkek mélyéről.
Hasonló történetek
7121
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
7291
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hr4nc4 ·
Csak egyetlen igazság van, de nem értjük. Ez a baj. Valójában az összefüggéseket nem értjük, jó részüket talán nem is ismerjük, talán soha meg sem ismerhetjük. De ez nem azt jelenti, hogy több igazság van, vagy hogy mindenkinek saját valósága van. Pl. ha egy orvos elmagyarázza neked a mellékvese hormonális működését, ahogy ő tudja és érti, latin szavakkal meg minden, semmit nem fogsz belőle érteni. De mégis úgy van, ahogy van.
Pi-Tec ·
Mi a különbség aközött, hogy valakit "Isten akaratából" sújt agyon a villám, vagy szimplán csak azért, mert rossz időben csinált rossz dolgot és rossz helyen? Semmi.
Ahány féle módon elmondasz egy dolgot, annyi féle képpen működik. Ahogyan nem mondható igaznak egyetlen vallás sem, úgy egyetlen tudomány sem bizonyítható, és ezeknek (az én szemszögemből, azaz relatíve) egyetlen oka van: számunkra csak annyi a világ, amennyit érzékelünk belőle.
A törvényszerűségek csak a látszólag logikus ismétlődésük miatt kiáltatnak ki igaznak. "A fény sebességét nem lehet túllépni." Miért ne lehetne? Fingunk sincs, hogy milyen részeit nem vagyunk képesek érzékelni, megmérni a világnak. Lehet, hogy van olyan formája a létezésnek, amelyhez semmi köze szinte az általunk érzékelhető vagy mérhető valóságnak, és a pár megmagyarázhatatlan esemény, ami történik a világban, épp ezen dolgok jelenlétének tulajdonítható. Na persze ezek is csak feltételezések.

Zöld Oroszlán ·
nekem tetszik...és milyen igaz... :hushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: