Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A legostobább ember a világon

Valamikor réges régen, nem is hinnétek milyen régen, volt egyszer egy nagyon ostoba és hiszékeny vándor. Miért volt ostoba? - kérdezitek. Mert mindenki bolonddá tette, akivel csak találkozott az útja során. Szomorú történeteket meséltek neki, és a fiatal vándor pedig beleesett minden egyes mesének a csapdájába.
Egy öregasszony azt mondta neki, hogy nagyon beteg és könyörgött, hogy adjon neki pénzt orvosságra. A vándor persze megsajnálta, és odaadta neki az összes tallért, ami csak volt a pénzes tarisznyájában. Nem telt bele sok idő, a pénzét, a kabátját, de még a cipőjét is kicsalták tőle. De az ostoba vándor mindig örült, hogy segíthetett, és mindig ugyanazt mondta az embereknek: „Boldogságot kívánok neked”. De ez által a fiatal vándor teljesen meztelen lett.

Mivel semmi nem maradt, amivel eltakarhatta volna magát, elhatározta, hogy az erdőben folytatja tovább az útját, ahol senki sem láthatja őt. Nem telt bele sok idő, és egy öreg kos talált rá. A kos meg akarta enni a vándort. Célja érdekében könyörgött neki és kedves szavakat használt, hogy átverje a fiút. Természetesen a vándor ostoba volt. Először az egyik lábát engedte megenni a kosnak, aztán a karjait, majd többet és többet. Mire vége volt, a vándornak csak a feje maradt. A kos még a szemeit sem hagyta meg. Miután megette a szemeit, elfordult és azt mondta: „Köszönöm vándor. Cserébe itt hagyom neked ezt az ajándékot.” De amit otthagyott, az csak egy egyszerű papír volt egy felirattal: „ostoba”. A vándor nem tudta megnézni, azt sem tudta, hogy mi lehet az. Könnycseppek kezdtek leperegni az arcán. „Köszönöm” - mondta. „Ez az első ajándék, amit valaha is kaptam. Nagyon boldog vagyok. Nagyon, nagyon köszönöm”. A szemei nélkül, egyre csak sírt és sírt az öröm könnyeivel az arcán. Nem sokkal később a vándor meghalt, de a mosoly nem tűnt el.
Hasonló történetek
5508
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4111
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Péter1985 ·
Nekem a Forest Gump jut erről eszembe. A sztori jó, de tényleg túlságosan rövid.

lynny ·
Picit olyan, mint egy iskolai feladatra beadott dolgozat.
Terjedelmében valóban rövid, de tartalmilag teljes. Ha valaminek megfogod a lényegét, nem kell túlmagyarázni, mert attól csak a jelentőségét veszíti el.
Elég morbid megközelítésből ábrázoltad a jóhiszemű naivságot, de érthető az írás, ha valaki veszi a fáradtságot és benéz a sorok mögé.

Jó lett.



AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: