Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
Woodgate: A feszültség és az érzelmi har...
2024-09-20 21:44
Orallover21: Én már nagyon várom a 3. részt...
2024-09-20 16:22
Orallover21: Én már nagyon várom a 3. részt...
2024-09-20 16:22
Rémpásztor: Bővebb infó: október 7.-én jel...
2024-09-20 14:27
Seeker: Köszönöm, jó olvasni, hogy örö...
2024-09-20 09:10
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kegyetlen torz Úrnő

Egyetlen képben állt ott, és várta hogy jöjjön.. jöjjön valami, ami változást hoz. Egyszerűségbe öltözve mutatta magát a világnak. Hófehér bőrén karcolások nyoma látszott, de ki tudja honnan erednek. Sétába kezdett. Lassú lágy ütemben lépkedett akár egy kecses tünékeny felhőfoszlány, melyet sötét súlyos lepel takar… Fák közt vitte az útja sötét rideg helyen. Ám ő csak ment egyre feljebb, és egyre csak hajszolta az átalakulást. Az újjá születést. Valami mássá kellett hogy váljon, hogy elviselje mind azt, ami törékeny lelkét kínozta… Hosszú hajába a szellő simogatón karolt, és játszott a hófehér fürtök sokaságának lágy kavargásán.. Valaha szép lehetett, ha lehet szépnek nevezni őt. Éjfekete haj lengte akkor még körbe a sérülékeny test idomait, mely mindig is határozatlan vonalakat rejtett, soha nem volt egyértelmű, mindig mást látatott.

A fájdalom formálta örökös kínnal, és e szenvedés megörökölt hószín hajzuhatagban pecsételődik rá, s szemei az idő múlásával a teljes űr sötétségébe fordult, hogy még jobban tükrözze lelke tört darabjainak elhullott megégett részeit. A céljához igen közel ért, már ott állt a szélén. Mezítelen talpai durva kis kövek halmazán állt, hol apró vörös nyomokat hagyott maga után. Hogy majd egy esőt követően tűnjön el, az is ami megmarad belőle… Ott mintha márvány szobor sírna úgy tartja magát töretlenül. Arca sápadtan dereng a hold gyér fényében. Sötét szemeiben egyetlen alak képe ragyog fekete fénnyel. Ajkaira a nyugalom hűvös mosolya költözött, s ezzel fagyos színt hozott magával, mely eluralta már elméjét. „Csak a zuhanás az szabad, ami örök…” szülte elméje e szavakat, ám soha nem jutott ki belőle. Karját madár szárnyként tárta ki, s a lágy szél vadként kapott a komor anyagba ő engedte hadd, vigye el. Immár csak ő állt ott tisztán a hamvasság halhatatlan színében. Tiszta volt annak ellenére, hogy mennyi támadás érte nem szennyezte be semmi ő egyszerűen volt ilyen sötét, a Halál Hírnöke. Ki most időtlen képet őrizve magáról indult annak lénynek a karjaiba, melyet lényével kellett hirdetnie…

Szabad Örök Zuhanás, ami jött, bár fizikai teste elérte a véget, megtört sértett lelke sohasem ért földet a túlparton… Csak egy márvány szín derengő fényfolt látszott lebegni az összetört vérzett test felett. Sötét szemszínében élt valaha egy alak ki ott lelte a múlandóság fátylát, melyet szemére terítve adott meg mély tisztelettel.. Aztán rabláncai keserves hang kíséretében hullt a porba, és ő indult ezzel egyben a szabadság a Halál örömmel teli Birodalmába, hogy helyét elfoglalva legyen ő a Kegyetlen Torz Úrnő…
Hasonló történetek
3930
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3828
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szilágyi J. ·
Nekem tetszett.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: