Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A hold fenegyerekei 1. rész

A hatalmas űrhajó, a fekete, csillagos éghez közeledett.
Mindenki feszülten figyelt.
- Ez így nem lesz jó. Az ellenség bármikor megjelenhet.
A főnök, egy barna hajú, sovány, mogorva, de jó szívű ember volt. Az ő jobb keze, Bratt, és ő tudós. A csapat esze. Dia, csinos alakja, szőke haja, minden férfit megbolondított. Kerry, egy egér méretű, zöld moszat, aki tulajdonképpen egy űrlény volt. Bratt találta meg, miután egyedül sírdogált a holdon. A fiú megsajnált és a főnökhöz vitte. És befogadták a csapatba. A főnök nevét senki nem tudta, mindenki csak úgy hívta: A főnök.
- Itt is vannak! A francba! Most mi legyen?
- Támadunk! - mondta Bratt.
- Öltözzünk át!
Miután átvették az oxigéntartós holdjáró ruhát, óvatosan kisettenkedtek az űrhajóból.
- Csendben! - vezényelt Dia.
- Észrevettek! - mondta szokásos magas, sípolós hangon Kerry.
- Lőjetek! - Dia ordított!
Kerrynek furcsa volt, hogy a saját nemzete ellen küzd, de azt gondolta, hogy őt elhagyták, ezért ez a legkevesebb.
Hosszú ideje ment a harc az emberek, és az űrlények közt. 50 éve mindig a földönkívüliek nyertek. De mióta a főnök vezényli a csapatot, több az esély a nyerésre.
- Eltaláltam! - kiáltotta örömében Dia.
Sorozatban lőtték le őket, és a csapat nagyon elégedett volt. Ők nyertek. Megint.
- Vissza az űrhajóba!
Boldog mosoly közepette tértek vissza.
Hasonló történetek
3326
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
4479
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Freddie Lamb ·
...Betegesen rövid... felsorolod kb a szereplőket, a nagyját elintézed fél mondattal... mintha egy jegyzet lenne, hogy miről fog a történeted szólni.
A hozzászólásom hosszabb, mint maga a sztori.
purtugaal ·
Szerintem is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: