Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A halálosztó krumpli, a napfány, nameg Kancsó

A halálosztó krumpli, a napfény, nameg Kancsó,
Avagy a beteg gyerek…


Ablaküveg. Az ablaküvegen tükröződött az unalom arca, ami egy nem 100 %-osan értelmes emberből származott. Az értelmet nem ismerte amíg-
De azért ne szaladjunk ennyire előre…


2005.07.05.
Péntek. Reggel. 8 óra.



Átlagos napja volt Karcsikának. Bizony-bizony „Kancsó” ma is egész nap az ablaküveget bámulta azzal a behorpadt pofájával és kidülledő szemével. Egész nap...Hát nem hihetetlen?! Ja, nem...tőle nem.

Amikor már arra a kritikus szintre jutott, hogy elzsibbadt a (hájas) nyaka, akkor csodálatos dolgot művelt: MEGTÁMASZTOTTA A KEZÉVEL A FEJÉT!!
És eközben észre se vette, hogy eltelt egy óra...

2005.07.05.
Péntek. Reggel. 9 óra.

Az utolsó felhődarabkák is elhúztak Kancsó körzetéből. Biztos megijedtek tőle... Nem meglepő. Bűzhatás. Minden felhő ellensége.(toxinok akcióba)
Ekkor megjelent a változás. Nem a fidesz, hanem egy hatalmasabb dolog. A nap, és káros mellékhatása: A napsugarak..

Tíz perc és Karcsi 18,5 IQ-s agya is felfogta, hogy mi történik odakint. Még pár perc és elhatározta magát, hogy kimegy és „lesz ami lesz”.
2 órába telt, E bonyolult művelet. Megállt az utca közepén és lassan felnézett a napba.

Másfél óra múlva...
Egy kocsi állt meg előtte és a dühös kocsis kiordibált az ablakon.
- HÉ TE BÜDÖS KÖLYÖK! HÚZZÁ AZ UTBÓ, KÜLÖNBE NEM LESZ KEGYELEM!!
Kancsó nem mozdul - „NA MEGÁLLJ TE KIS KÖCSÖG!”
A kocsis kiszáll Ferrarrijából és Karcsika felé közelít - Kancsó nem mozdul. Napbámulással van elfoglalva. A tag ekkor belever az öklével Karcsi szájába. Ekkor felordít a koma: „Nyálas lett a kezem te köcsög gyerek!”

Kancsó még mindig nem mozdul... Folyik a véres nyála abból a nyomi szájából. Ja,... meg a napot bámulja. A koma ekkor egy óriásit ver a hülyegyerek homlokába, de az nem mozdul. Lába összeforrt az aszfaltban lévő szurokkal, ami felolvadt lába forró, nedves bűzétől. Csupán megbillen, mint a szögedi nemzetközi játszótéren némelyik rúgós szar...értitek...
A koma meghátrál és elfintorodott arccal nézi, ahogy a szurok megadja magát Kancsó úrnak.
- Te istenverte mutáns!- hőköl vissza járművéhez, majd beszáll és visszatolat az utcán...


A nap többi része unalmasan telt kis mutánsunk, úgyértem „kis hőősünk” számára. De csak most jön a java...

A nap már lemenőben volt, mikor egy kis bárány felhő úszikált Kharrcsihkaa fölé. Majd a nap elment világítani Bush-nak.
50%-os sötétség telepedett Kutykuruttyfalvára. –Szívdobogás*... Húú de félelmetes. A kis bárányfelhő érthetetlen módon nőni kezd. –Szívdobogás...* A fűszálak mögött ciripelni kezdenek a tücskök...-Szívdobogás...* A szomszéd házban éppen késsel döfi az asszonyt a férje. –Szívdobogás*... – Kancsó elaludt... HAA?!! Ez nem illik ide...na, szóval...khm: Kancsó arcára az értelmetlenség teljes jele mutatkozik vigyor formátumába, mely most éppen napvilágot mutat. Gyhurcsháány...érted...

A felhő mennydörgőn nyávogni kezd, majd egy krumpli esik ki belőle. Úticélját elérve Karcsii abnormális alakú szájába - mely az abnormális fejen telepszik - ér célt.
Kancsó fuldokolni kezd. Összeesik, és trottyos-foltos gatyója is lecsúszik róla. Kancsónak vége... vagy mégsem???


Ismeretlen számú órával később:

Karcsi felébred. Mindenhol felhők úsznak az égen.
-Micsoda? Hol vagyok? És...hogy tudok beszélni, és gondolkodni ???? -meglepődött arccal Egy nagy alakot lát meg, odaszól: URAM! MEGMONDANÁ HOL VAGYOK??-
Ahogy felé indul, észreveszi hogy felhőkön lépked. Persze meglepődik nagyon, de furcsa módon az alak, aki után indult, ott állt előtte karba tett kézzel.
- Mit akarsz, Kancsó?
- Khm...Károly.
- Jó, akkor Karcsi.
- Áll az alku...
- Na, szóval mi a bajod?
- Az a gondom, hogy nem tudom, hol vagyok.
- Ennye-bennye Kancs- úgy értem Karcsi. Hát nem tanultál még a mennyről ?
- Nem, nem igazán. Miért? Kellett volna? -Erre Isten összehúzza bársonyos szemöldökét.
- Hát akkor sajnos, mivel pogány vagy, így visszaküldelek, de a régi agyaddal, Jó lesz?
- NEE!- De mielőtt Isten ezt meghallotta volna, csettintett egyet és Kancsó előtt elsötétült minden.

Felébredt, de lassan és így lassan, hülyén, nyomin, rondán, bugyután és nemiszerv nélkül élte le életét a csatornában Kancsó. 2018-ban halt meg testileg IS.

Írta: Robby.
Hasonló történetek
5651
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4070
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
vvn ·
www.jerney-szeged.sulinet.hu/6b
így, ennyi elég, és utána a 14 jpg-t hehe, olyan édeees, tényleg.
Köszke Rob :) (már ha ő is tud róla - ugye tud...

Robby ·
EZ?! ÉDES?! XD Ez egy hülyegyerek. még beszélni se tud!MIvel én is abba az iskolába járok, így tudom,de azért nem egy osztályba! Soha... :grinning:

Pi-Tec ·
Hát, igen, már tegnap, amikor olvastam, is éreztem, hogy ebből süt egy valós személy ellen irányuló rosszindulat... :flushed:
Ahhoz képest, hogy még általánosba jársz, egész jó, javaslom, hogy folytasd, de csiszolj a stílusodon, mert a megfogalmazás egyelőre elég gyengécske. :wink:
Robby ·
Ha látnád, Pi-Tec,hogy ez a gyerek hogy viselkedik. Mindenki utálja. Még sose láttam,hogy beszélne. Mindig csak ott áll egyhelybe,a szünetben. XD
"de csiszolj a stílusodon, mert a megfogalmazás egyelőre elég gyengécske."

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: