Ülök a sötétségben, egy elhagyatott szoba sarkában. Csend van, csak saját mély sóhajaim hallom. Érzem az egy perccel ezelőtt elfújt gyertya illatát. Szinte a tüdőm mélyére beszívom meleg illatát. Hirtelen szemem előtt elvillan egy gyors fénysugár. A villám. Megdörren az ég. Fúj, fúj a szél, süvít.
Hirtelen el kezd könnyezni az ég, és egyre-egyre erősödik sírása. Társaságom az egyetlen kialudt gyertya. Az ablak kitárulkozik. Szinte letépi a függönyt a szél. Testemet már esőcseppek borítják, a függöny is elázott. Fázom, de nem érdekel. Várok. Várok valakire, aki felmelegít. Az én könnyem is elerednek. Félek. Félek a sötétben, a villámtól, az ég hangjától. Reszketek, egyre csak reszketek. Nézem a gyertyát, amit elfújt a szél. Még ezt sem hagyta meg nekem vigaszul. Elfújta a szél a barátaimat, eláztatta őket az eső. Hol vannak? Hiányoznak. Nincs értelme az életemnek a barátaim nélkül. Gondolkodom.
Gondolkodom, mit tehetnék. Sírok és sírok, nézem a vihart, ahogyan dúl-fúl, megrengeti a fákat. Ez nem jó. Nem jó ez így. De mit tehetnék? Kialudt a gyertya s nincs gyufám, amivel újra életre kelthetném. Nincs erőm. Egyszer csak lángra lobban a gyertya. Igen, itt vannak. Itt vannak a barátaim. Könnyeim letörlöm. Nem, nem hagytak itt mégsem. Örülök, hogy mégsem kellett csalódnom bennük. Nevetek a szélen, kacagok az esőn. Nem alszik csak úgy ki a gyertya, nem hagynak csak el úgy a barátaim. Számíthatok rájuk. S a gyertya újra felmelegít.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Utazok…
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások