Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A félelem érzése

Egy hideg éjjelen Niki a szobájába ült és olvast a kedvenc könyvét. A házba csak az ő kislámpája égett.
Senki nem volt otthon. Niki nagyon egyedül érezte magát és szomorúan kitekintett az ablakon.
Puff. Hallatszott a szomszéd szobából. Niki megrezzent. Bebújt a takaró alá, de a villanyt nem oltotta le.
Puff. Még egy zaj, de egy kicsivel közelebbről. Niki már nagyon félt. Nem tudta, hogy mihez kezdjen. Sikítani nem akart, mert lehet, hogy a zajt csapó illető nem tudja, hogy ő itt van. Gyorsan leoltotta a lámpát. Sötétben még félelmetesebb volt várni az alakra.
Érezte, hogy valaki a szobába lép. Ropogott a padló. Niki remegni kezdett. Félelem járta át. Lassan kinézett a takaró alól. Egy köpenyes izzó szemű alak állt elötte.
Niki most már sikított. Visszahúzta a takarót, de az alak lehúzta róla. Kiugrott az ágyból. Leszaladt a lépcsőn és onnan be a nappaliba. Onnan elővette a pisztolyt a páncélszekrényből. Elbújt az ajtó mögé és várta, hogy jöjjön a szörny. Nem jött. Niki várta, de már zaj sem hallatszott sehonnan.
- Gyere elő.- szólt egy hörgő hang.- Nem bántalak.
Niki kiugrott az ajtó mögül, de senki sem állt ott. Hirtelen megfordult és szembe találta magát az alakkal.
Visszaszaladt az emeletre és onnan a padlásra.
Látott egy kis ablakot, amin elég könnyen ki lehetett mászni. Kinyitotta, de nagyon magas volt.
- Innen nem merek lemenni.- mondta és szemébe könny szökkent.- Sose menekülök el innen. A szörny bármelyik percben elkaphat.
Eszébe jutott valami. A szellőzőről lemászhat. Onnan a nappaliba jut. Onnan pedig kimegy az udvarra és elbújik a pincébe. De az utóbbi nem volt jó. Biztos volt benne, hogy a szörny utána megy a pincébe.
Így hát arra a döntésre jutott, hogy átmegy az eggyik legközelebbre eső barátjához.
Kmászott a szellőzőn és valóban a nappaliba jutott. Onnan kiment és elindult a kocsival. Belenézett a visszapillantó tükörbe és látta, hogy egy vörösen izzó szempár repül utána. Gyorsabban próbált menni, de a kocsi sebessége elérte a maximumot. Egy kicsit lassítania kellett, hogy a kocsi ne legyen túlhajszolva. A szörny már az ablak mellet nézte őt. Niki megérkezett András otthonához. A szellem eltűnt.
Niki becsöngetett. Egy álmos fiú nyitott neki ajtót.
- Jaj András!- kiáltotta Niki.- Úgy örülök, hogy látlak. Nem is tudod, hogy az elmúlt félórában min mentem keresztül.
András megveregette a vállát és bekísérte.
- Mondj el mindent.- mondta.
Niki elmesélte a szellemmel való találkozását. András megborzongott.
- Ott van.- sikította Niki és a mosdó felé mutatott.
András odakapta a fejét, kézen fogta Nikit és felvezette az ellenkező irányba. A szellem utánuk ment. Niki remegett.
- Ne félj.- mondta András és bebújtak egy nagy doboz mellé a sarokba. A szellem elöttük állt. Mindketten sikítottak. Ez volt az utolsó hang András életében. A szellem valami furcsa és fényes pálcával közelített felé és leszúrta.
- Neeeeee!- kiáltotta Niki és szaladni kezdett.- Ez nem lehet igaz.
A könycseppei potyogtak a padlóra. Egy kis rést talált a szekrény és az asztal mögött. Bebújt oda és várta, hogy mi történik. A szellem nem jelentkezett. Niki az gondolta, hogy elment így odament András holttestéhez. Ráborult és csendben azt mondta:
- Ezt nem hiszem el. Ez biztos nem történt meg.
Forró lehelletet érzett a nyakán. Összerogyott. A kárörvendő kacajjal kiszállt a házból.
VÉGE
Hasonló történetek
6688
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
7719
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Álmodtál, na , elírtam.
Ria ·
Mit mondana erre Freud apó? Hmmm??? :yum:
Szivacs ·
Ne dobállozz nagyapám nevével !
Forgolódom a sírjában .....:(*

:)

keco ·
nos kicsit elsietted, néhány rész meg olyan jól van fogalmazva, hogy szinte érthetetlen. Amúgy jó is lehetne. legközelebb nézd át jobban és lassabban írd meg. gondold végig... :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: