Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Törökország

A törökországi szállodaszobában vagyunk. Nagyon nagy a csend, csak a tenger hullámzását hallani, és madárcsicsergést. A fürdőből jössz ki. A rózsaszín melltartód és a hozzá való bugyika van rajtad. Jaj, úgy imádom ezt a fehérneműt is. A szobába lépsz, és akkor látod, hogy a függönyök be vannak húzva, a lámpák lekapcsolva. Apró gyertyák égnek a szoba több pontján.

Felkelek az ágy széléről, és ha végigmérsz, láthatod, hogy valami nagyon vastag feszegeti a gatyámat. Majdnem teljes nagyságában duzzad a farkam. Ugye segítesz majd neki, hogy még nagyobb legyen? Odalépek hozzád, és átfogom a derekadat, mindkét kezemmel. Az arcodhoz hajolok, és a szádra nyomok egy egészen halovány csókot. Az ágyékom a tiédhez nyomom. Erősen, nagyon erősen. Máris érezheted, hogy nő a dákóm. Lüktet, és minden lüktetetés után nagyobb lesz. A válladról elsöpröm a hajadat, és a válladat, a nyakadat kezdem puszilgatni. Közben a hátadat simizem egyik kezemmel, a másikkal óvatosan a bugyid pereme és a derekad közé nyúlok. Éppen csak az ujjaim hegyét dugom be a bugyidba, és simizni kezdem a puha, forró bőrödet a derekadon. A nyakadat csókolom, egyszer pajkosan bele is harapok; óvatosan veszem a fogaim közé az illatos bőrödet, és szívom egy kicsit. Ahogy lélegzem, érzed, ahogy a forró levegőt a nyakadba fújom. Nem is légzés, ez már lihegés. A jobb kezemmel magamhoz szorítalak, élvezem, ahogy a melleid odasimulnak az én mellkasomhoz. A bal kezem pedig egészen becsúszik a bugyidba, a feneked vágatán lecsusszan, amíg a gátat nem érzem. Ezzel a kézzel is magamhoz szorítalak.

Nyúlj be a boxerembe! Ragadd meg a farkamat. Ohhhhhhh.... Fogd a kezedbe.... Nagyon jó. Ahogy simized, az fantasztikus! Ugyanolyan ritmusban simogatom a popódat, azt az édes popsit, amibe annyiszor akartam beleharapni. Észrevetted, hogy hirtelen kikapcsoltam a melltartódat? ;) Csak engedd lassan a tenyeremmel végigsimogatni a válladat, és a karodat. És a pántok már le is csúsztak. Felül teljesen meztelenek vagyunk. Megmarkolom az egyik cicidet. Úgy szeretem. Olyan puha, ruganyos... a hüvelykujjammal a mellbimbódat izgatom, a tenyeremmel az egész melledet lefedem. A másik melledet sem felejtettem el; mindkettőt simogatom felváltva, és köztük is elsiklik a kezem, egész a pockosodig. De mindig visszatérek, hogy markoljam a melledet. A nyelvem a szádban táncol a te nyelveddel. Olyan jó ilyen hosszan csókolózni.

Az egyik kezem a melleidet fogdozza, a másikat előröl dugom a bugyidba. Jaaaaj... nagyon jó, ahogy a szőrzeted végigbizsergeti az ujjaimat. És most már a tenyeremben van a punid. Húúúú, ez nagyon nedves puncika. Ahhhhh.... szorosabban fogtad meg a farkamat; fantasztikus. Teljes tenyérrel simogatom a puncidat.

Szeretnéd, hogy megujjazalak? Szerintem szeretnéd. Máris bedugtam a középsőt. Fent van a nedves, puha husidban. Ott ficánkol, élvezed? Elindul a másik is. Már két ujjam csúszkál fel-le benned, de egy ilyen felizgult kislánynak ez nem is elég... ohhh... már a harmadik is fent van. A maradék kettő pedig a combjaidat cirógatja. Ahhh... olyan jó, ahogy a herémet is a kezedbe veszed.

Az ujjaim még mindig benned vannak, közben lassan megfordulunk, és a rádöntelek az ágyra. A kezemet kihúzom alólad, és a cicidet gyurogatom. Annyira imádom! Csak...
Így nem tudok rendesen a puncidhoz férni, vesd le a bugyidat, légy szíves! Segítek lehúzni; emeld fel a popsid! Így. Végighúzom a combjaidon... jaj, de jó...
Te már meztelenül fekszel előttem, és a fények táncolnak a testeden. Vagy te lélegzel ilyen gyorsan? Akarod, hogy én is ledobjam a gatyát? Akkor előkerülne a meredező farkam. Na jó, leveszem. Maradj fekve!

Melléd térdelek és a lábfejeddel kezdem. A számhoz emelem a lábad, és forró csókot nyomok a lábfejedre, kidugom a nyelvem hegyét, és végignyalom. Kicsit megharapdálom a nagylábujjadat. Aztán a nyelvem hegyét végighúzva a testeden visszafelé indulok. Elérem a combjaidat; apró harapásokkal haladok felfelé. A kezemet ráteszem a puncidra, és közben simogatom a szeméremajkaidat. Elérem a combod tövét. A lábad közé fekszem, a vállaimra veszem a két combodat, ahogy nyalni szoktalak. De még mindig csak a combjaidat puszilom. A kezeimmel a melleidet gyömöszölöm. Hirtelen egy gyors puszit nyomok a puncidra. A két kezemben tartom a cickóidat.

De most a nyelvemmel is lecsapok; nyalni kezdelek. Előszőr csak fel-le mozgatom az egész fejemet, csak a nyelvem éri el a puncidat. Annyira jó, ahogy a combjaid a fejemet szorítják. Már az egész arcomat belefúrom az öledbe, és minden irányba mozgatom a nyelvemet. Behatolok vele a punidba, és a nyelvemmel duglak. Jó? Markolj a hajamba, és húzd a fejem a punidhoz. Ohhh... annyira élvezem... Nyallak, nyallak, egyre gyorsabban. Úgy szeretlek kinyalni.
Szopizd az ujjamat. Vedd a szádba, harapj rá, és nyald körbe. Én is nyalok. Nagyon szeretné valaki, hogy bedugjam a farkamat a puncijába.

Előszőr legyél Te felül, kérlek! Guggolj fölém! Érzed a végét? Még ne ereszkedj lejjebb! Csak érezd, ahogy hozzáérek a puncidhoz. Összekenem a puncidat, a combodat. Olyan jó... és két kézzel simogatni, markolgatni a segged. Ahhhhh..... Bébi, nagyon jó!
Ülj bele! Érezd, ahogy egyre feljebb csúszik benned a szerszámom. Hú egészen a tövéig bent van. Mozogj, Édes! A melleidet megint a tenyeremben tartom. Mozgasd a csípődet! Jaj, de jó! Már én is dobálom magamat. Várj! Felülök; csókolj meg! Ohhh, a farkam benned van, és mi csókolozunk. A hajad olyan selymes, amilyen lenni szokott; beletúrok, és a tarkódat simogatom. Csókolj, csókolj!

Tudod mit? Feküdj az ágyra! Olyan szép vagy. Befekszem a combjaid közé, lassaán rád dőlök. Igazíts el. Jó? Akkor most lassan beteszem. Szépen lassan dugom fel. Igen, puszilgasd a nyakam; ohhh... Mozgatni kezdem a csípőmet. Érzed ugye, ahogy csúszkálni kezd benned a farkam? Ahhhhh... simogasd a fenekemet! Ahhh... nagyon jóóóóó...
Tudod, mi jutott eszembe? Egyszer összekarmoltad a hátamat szeretkezés közben. Karmolj most is! Nagyon izgat. Erőseket lökök; hallani, ahogy az ágyékom a tiédhez csapódik. A nyakadba fújtatok. Úgysem hall senki; sikongass, ha jó! Szeretem hallani a sikkantásaidat.

Lassítok. Kihúzom a farkam. Akarod, hogy még visszanyomjam? Visszadugom. Tövig. Aztán megint kihúzom teljesen. És visszatolom. Még párszor egészen ki és aztán tövig vissza. Most bent hagyom, és ugyanúgy duglak, mint az előbb. Gyorsan, nagyokat lökök.
Én már teljesen a csúcson vagyok. Te is? Élvezz, és én közben beléd élvezek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Alibaba és az egyetlen rabló :)

kozell ·
Közepes történet /leírás/. A fogalmazás egy kissé pongyola...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: