Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tábori élményeim

Ez is egy sima balatoni sulis tábornak ígérkezett, de ahogy a buszra vártunk már lehetett érezni az osztályon a zsongást és hogy ez nem egy egyszerű tábor. Az egész ott kezdődött, hogy a meleg miatt a lányok már korán reggel nagyon rövid feszes nadrágban voltak, ami a fiúkra szemmel láthatóan hatással volt. Mindenki furcsán közvetlen volt, egymás nyakában lógott mindenki. Így már a buszon látni lehetett, hogy melyik fiú kire hajt, ki az, akivel össze szeretne melegedni. Egyetlen kivétel Ádám volt, aki nem talált lányt így egy pároshoz csapódott harmadik keréknek. A buszról leszállva elfoglaltuk a szállást, majd lassan berendezkedtünk. 4-en voltunk egy szobában fiúk, Áron, Roli, Ádám és én. Leginkább Ádi lógott ki közülünk. Sovány volt, szemüveges és szűz. Mi 3-an pedig már elvesztettük.
A szállás elfoglalása után mindenki kézbe fogta a fürdőcuccát és a strand felé vettük az irányt. A párok itt is megmaradtak, csak a bikinik, napolajok rásegítettek. Volt, aki egész gyorsan haladt és már együtt öltöztek át a kabinban, de volt, akik csak dumálgattak. Én valahol kőzéptájt voltam, már simogattuk egymást és smároltunk. A strandrol visszatérve elkezdtünk elmenni zuhanyozni, mert már egész sötét volt. Úgy mentünk fürdeni ahogy a szobákban voltunk, mivel a tusoló kicsi volt, 4 zuhanyrozsával, ami csak kiállt a falból, nem voltak elválasztva. Sikerült gond nélkül letudni, de azért mindenki megnézte a másikét, csak kíváncsiságból. Sajnos többünknek felállt a víztől, vagy a meztelenségtől. A legkisebb Ádié volt kb. 14 centivel, a legnagyobb meg Ároné es az enyém kb. 20 centivel. Megtörülköztünk, majd visszamentünk a szobába. Hamarosan végeztek a lányok is és átjöttek ""szórakozni"". Egy darab köntösben voltak majd azt ledobták és nekiláttak. A választottam szintén átjött és a takaró alá bújva, nekiesett a farkamnak. Egyre csak szívta a makkom, és érzékien végignyalta a zsacsimtól egész fel a makkom végéig, ahol az előnedvet elkente majd feljebbmászott és ráült a számra és csak nyaltam, nyaltam és nyaltam, míg egy sikítással el nem élvezett. Aztán lassan ráült az addigra kőkeményre duzzadt szerszámomra. Fantasztikus érzés volt ahogy a nedves pinájában ki be jár a péniszem. Hol gyorsabban, hol lassabban dugtam, hogy később menjek el, de alig 20 perc múlva éreztem, hogy itt a vége és gyorsan kirántottam belőle es a hasára élveztem. Mivel nagyon kifáradtunk, inkább aludtunk. A többi éjszakán még azért átjött párszor, de ez se tartott örökké....
Hozzászólások
További hozzászólások »
neccharisnya ·
Tákolmány.

Thomascraft ·
Köszönöm mindenkinek aki olvasta, remélem tetszett es külön köszönöm a hozzászólóknak a kritikát. Légszi minel többen szoljatok hozzá mert minden vélemény segitség

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: