Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szombat reggeltől vasárnap reggelig. 1/3.

1.
32 évesen egy estétől reggelig működő klubban dolgozok üzletvezetőként a Balcsi partján. A lakásom másik településen van, kb 50 km-re. Ezt majdnem minden nap levezetem.
Múlt héten a buliban felszedtem egy formás 20 éves picsát, és még tartott az újdonság varázsa, ezért az egyik reggel elvittem magammal melózni. A takarítónők jöttek a klubbot rendbe rakni és nekem kellett beengednem őket. Amint beült a kocsiba az utcalányokat megszégyenítő ruhájában, megmoccant bennem a kisördög. Amint kiértünk az országútra nyaggatni kezdtem.
- Édes segíts rajtam.
- Mire gondolsz?
- Ebben a kis szoknyádban nagyon felizgattál, és van 20 percünk az úton. Mi lenne ha a kis szádba vennéd a farkam?
- Hülye vagy? A többi autóból meglátnának.
- Dehogy, majd szólok ha előzök és ha odaérünk, majd hálás leszek meglátod.
-De biztos szólsz? Nehogy meglássanak.
- Hát persze te kis butus.
Kis kezével finoman kibontotta a nadrágomból a farkamat, ami már szépen meredezett. Ráhajolt, lágyan a szájába vette és elkezdte szopni.
- Nagyon jól szopsz kicsim. Emeld meg a feneked kicsit, szabad az egyik kezem.
Szívott rendesen, közben felkucorodott az anyósülésre, aminek az lett az eredménye, hogy a kis picsája nézett kifelé az ablakon. Persze azt mondanom se kell, hogy egyszer sem szóltam az előzéseknél. Járt a feje fel-le, közben felhúztam a szoknyáját és kezemmel a fenekét simogattam. Szépen egyre jobban alányúltam, a bugyit félrehúzva a középső ujjamat az egyre jobban elázó puncijába dugtam. Farkammal teli szájából elégedett hangot hallottam. A kezemet gyorsabban mozgattam, és először kettő ujjam tágította a feszes kopasz pináját, később négy is simán becsúszott.

Elég nehéz volt a vezetésre koncentrálni, de közben jókat röhögtem a megelőzött kocsikban ülőkön. Amikor szépen lassan egy távolsági buszt előztem, az utasok az üvegre tapadva nézték amint kőkeményen ujjazom hátulról a kis puncit, az meg szopja a faszomat rendesen. Ahogy kényeztettem a punciját, elkalandoztam a szűk kis seggluka felé. Egyből levettem, hogy még nem járt ott előttem senki. Elhúzta magát a kezemtől.
- Nyugi kicsim, nem csinálok semmi rosszat.
Ujjamat visszadugtam a puncijába és ott mozgattam. Eljátszogattam a csiklójával, mire tovább nyögdécselt teli szájjal. Kihúztam a pinalétől csöpögő ujjam, és elkezdtem ismét a segglyuka körül játszadozni. Feje leállt és éreztem, hogy a faszomat finoman a fogával megszorítja. Utána kiveszi a szájából.
- Hé, ne állj le, szopj tovább!
- Oké, de a seggem hagyd békén! Egy szűz lyuk maradjon rajtam.
- Jól van ne hisztizz, értek a szóból.
Visszanyomtam a fejét és az út végéig csak a punciját kényeztettem. A várostábla előtt lenyomtam a fejét és beleélveztem a szájába.
- Figyelj oda, nehogy foltos legyen a nadrágom! Tessék szépen lenyelni mindet.
Ügyesen megtakarította a cerkát és visszacsomagolta. Rendbeszedte magát is, éppen ahogy beparkoltam a klub elé.
Beengedtem a két takarítónőt, és mi bementünk az irodába. Bűnbánó arcal odaszólt:
- Ne haragudj a kocsiban történtekért, de megijedtem, hogy a seggembe dugod az ujjad. Amúgy ígértél viszonzást a szájmunkáért.
- Jól van kicsim, de előtte szaladj át nekem cigiért. Itt a bolt a sarkon.
- Oké, sietek.
- Várj, ne rohanj. Fogazásért bünti jár. A bugyidat hagyd itt.
- Na ne már.Ez a kicsi szoknya van rajtam. Lehajolok kilátszik mindenem és már be is akaszthatnának hátulról.
De látszott rajta, hogy felizgatta a kérés.
- Nincs vita, és amiért visszaszóltál a melltartódat is dobd le.
Tudni kell, hogy mellben elég határozott a csaj, és egy szűk blúzban volt, alatta melltartó. Elfordult és engedelmesen levarázsolta magáról a melltartót és utána kibújt a bugyiból.
- Most már mehetsz a cigiért, de siess vissza.
Majdnem az egész melle kivolt szegénykémnek.
Takarítónők még a hátsó helységeket fényezték mikor visszajött.
- Képzeld a boltos nem kérte el az árát a ciginek. Azt mondta ajándék.
- Gondolom nem minden nap lát ilyen szépet.
- Hát ráhajoltam a pultra ahogy a cigit kértem.
- Milyen kis cafka vagy. Gyere ide és hajolj az asztalra.

Odament az asztalhoz és ráhajolva bepucsított.
- Szóval kacérkodtál vadidegen faszikkal?
Felhajtottam a kis szoknyát és egy határozottat csaptam a seggére. Felsikkantott egy kicsit, mert ennél finomabb dolgot várt, de tartotta a következő ütésre magát. Rávertem vagy tizet a formás kis popójára. Egészen beindult tőle. A kezemmel alányúltam és a punciját símogattam. Itt már nyögdécselt rendesen. Mögéguggoltam, széthúztam a fenekét és hirtelen jó erősen puncijától a seggéig végignyaltam. Felsikított egy picit és még jobban kidomborított, hogy a nedves lyukához odaférjek. Nyaltam a punciját rendesen, közben egyre jobban közelítettem a feneke felé a nyelvemmel. Már csak a segglyukát nyaltam, és ahogy a nyelvem egyre jobban benyomtam úgy sikoltozott és mozgatta magát. Kezdésnek egyből három ujjamat bedöftem a pinájába. Elkezdte élvezni és ahogy lazultak a gátlások a segge is úgy tágult. Alattunk meg kis tócsa gyűlt, ahogy elélvezett párszor.

- Kérlek rakd be!
- Te kis kurva, csak nem azt szeretnéd, hogy megdugjalak.
- Ne játsz velem, kefélj meg kérlek. Teljesen felizgultam.
- Oké, de a seggedet akarom.
- Ne, kérlek a puncimba dugd a farkad.
Lenyalattam vele az ujjaimat, kivettem a tettre kész dorongomat. Mozgatta a kerek seggét az asztalra dőlve, ahogy kívánta már a pinájába a baszást. Mögé álltam és határozottan bevertem a puncijába a kőkemény faszomat. Simán becsúszott, de így teljesen felizgulva is olyan feszesen szorított az izmos puncija, hogy majdnem egyből elélveztem. Igyekeztem kontrollálni, mert az anális szexről még nem mondtam le. Mikor éreztem, hogy közelít egy következő orgazmus felé kihúztam a farkam.
- Ááááá ne, dugd vissza.- kérlelt.
A hátára hajoltam és a fülébe suttogtam.
- A seggedbe dugom a faszomat te kis szajha.
-Ne, nem akarom.
-De én igen, úgyhogy maradj nyugton.
Közben lassan a segglyukában kezdtem dugni a makkom. Probálta magát elhúzni.
- Ááh, ne kérlek ... ah ... ne, fáj.
Kicsit le kellett szorítani, hogy ne ficánkoljon annyit.
- Nyugi te kis ribanc, élvezni fogod.
A faszom feje szépen lassan becsúszott.
- Ne kérlek, nagyon feszít.
- Imádom, hogy ilyen szűk a picsád.

Szépen lassan, visítozásai közepette betoltam neki tövig. Ordított egy nagyot ahogy koppanásig érkeztem.
- Úristen, te állat, ez óriási.
Elkezdtem mozogni lassan. Kezemmel előrenyúltam és a csiklójával játszottam. 5 perc után észrevettem, hogy már máshogy sikítozik. Hát ráérzett az análszex ízére a kis kurva.
Közben odapillantottam a résnyire nyitva levő irodaajtóra, és látom, hogy a két mami végzett a takarítással, várják a pénzüket, de hallják a félreérthetetlen hangokat és csak topognak a folyosón, óvatosan kukucskálnak befelé, nem mernek bekopogni. Erre kis vigyorral az arcomon ráraktam még egy lapáttal, hogy jobban visítson a picsa.
Akkor már élvezett folyamatosan. Én is közel voltam, hogy teleélvezzem. Amikor éreztem, hogy már kész van, akkor teleengedtem a seggét gecivel. Jutott a fenekére és a szoknyájára is.
A combján a puncilével keveredve folyt le a sperma. Elég viharvert állapotban volt. Foltos szoknya, a blúzán elszakadt a felső gomb, kócos haj és deréktól levelé tiszta lucsok.
- Te állat, jól seggbe dugtál. Nagyon fájt.
- De azért élvezted kicsim, láttam rajtad.
- Nem mondom, a végén nem volt olyan rossz, de máskor szólj előre és megismételhetjük. Kellene valami amivel megtörlöm magam. A bugyimat is kérem vissza.
- Menj hátulra, a raktár mellett a tusoló, fürödj le és utána megkapod a bugyidat is.

Hát igen, ebben az állapotban kiküldtem a mamik elé. Tudom szemét dolog, de legalább ápolják a kisvárosban, a lányos anyák között amúgy is rossz híremet. A csaj amikor kilépett a mamik elé, tűzvörös fejjel rohant a hátra. Röhögve felöltöztem és kifizettem a takarítást.
Jól alakul a nap, és még csak délelőtt 11 óra. Azért lesz ez még vadabb.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rodrigez ·
Hát nem egy habos-babos történet, de olvastam már rosszabbat is. Kicsit egyszerű és nyers stílus, de végül is tetszett. Szivacs meg lennél lepve, hogy némely csajnak mi minden bejön. :smile: :innocent:
Rodrigez ·
Milyen igazad van Szivacs. A jó nők pedig gondolom mind szűzen mennek férjhez egy jóképű gazdag kedves pasihoz, kertvárosban élnek, esténként kéz a kézben nézik a naplementét a virágos kertből, utána elsötétített szobában szeretkeznek, persze csakis a klasszikus misszionárius pózban, szépen csendben. Csak a csúnya nők szeretik kipróbálni az extrém dolgokat és csak ők mindenre kaphatóak. Szerintem ha van barátnőd vagy csúnya, vagy elég sivár a szexuális élete. Mármint veled. Bocsásd meg ha túl személyes voltam.
Szivacs ·
Ez lenne a “ ha nem borotvaélen sétálsz, akkor túl sok helyet foglalsz el” kategória?
:)
Szivacs ·
Most, hogy mondod, már többre nem emlékszem, mint amennyi maradandó élmény volt.
(csak vidáman pajtás, nem vérre megy :)))

hatszeli ·
Írhatnál éjjeli élményekről is! Vendégként sem fordulok meg gyakran ilyen helyen, hát még a műhelytitkok milyen érdekesek lehetnek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: