Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszternek éjszakáján...

Ahogy vissza tudok emlékezni, eddig egy Szilveszterem sem sikerült normálisan. De ez lett a legkatasztrófálisabb (ha jól tudom, mindegyikre ezt mondtam).
Laza tévénézős, magányos - pezsgőzős estére számítottam. Nyugisan hátradőltem a fotelban, ölemben vegyesszendvics, ahogy szeretem (kenyér, nutella, saláta, sajt - tudom, kicsit undis, de nem én találtam ki!), kezemben a távkapcsoló, mögöttem a beszűrődő zaj. Egy óra után ilyenkor garantált alvás - lett volna. Csakhogy bezavarta egy - két dolog. Igazán csak pár apróság...

Veszett csöngetés ébresztett fel félálmomból. Az üres tányér a földre csúszott, számtalan morzsát szórva szét, a távkapcsolót görcsösen markoltam. Fejem oldalra billent, derékból kicsavarodva a karfának dőltem.
- Ki az? - ugrottam fel zavartan. Az ajtóban Ancsa állt, volt osztálytársam.
- Hellóka - köszönt vigyorogva és bepréselődött a szűk előszobába. - Mizújs? - bekukkantott a szobába. - Hol vannak a bulizók?
- Szevasz Ancsurka. Nincsenek bulizók - nagyot nyeltem. Ancsa nevetve ledobta a kabátját egy üres fogasra, aztán a konyhába tuszkolt. Mintha én lennék a vendég, saját lakásomban.
- Olyan nincs. Majd én gondoskodom róla, hogy ne legyél egyedül - elégedetten kacarászott, közben bort töltött magának.
- De én nem... - tiltakoztam erőtlenül. Kedveskedve megcsipkedte az arcomat, közben vidáman rázta a fejét.
- Ugyan, kedveském! - legyintett.
"-Jó pár pohárkával felhajthatott már" - gondoltam fintorogva. Közben előkapta a mobilját és egy számot tárcsázott.

- Szervusz, Bius drága. ... Jól sejtem, hogy otthon unatkozol? ... Akkor pont rám van szükséged. ... Bizony, bizony. Tudok egy jó helyet, ahol remek parti készül. Mindjárt mondom a címet figyelj.... - elképedve hallgattam. Tudtam, hogy lehetetlen lenne megállítani. Így csak egyet tehettem: készíteni valami kaját és elővenni némi italt. Meg pár Cd - t. szóval, amit úgy elvárnak... - Ja, és szólj még pár embernek! Na, csáó!
Potty. Puff. Bumm. Pofára esés...
- Akkor, asszem, én készítek valami ehetőt - mondtam tétován.
- Jó, csak szaporán. Én lefutok, mindjárt jövök... - válaszolta vigyorogva és egy perc múlva itt sem volt. Hatalmas sóhajjal nekivágtam, hogy teljesen kiürítsem a hűtőt...

Ami végül bekövetkezett, sokkal rosszabb volt, mint amit vártam. Ancsa egy tucat vadidegen embert vonszolt fel az utcáról. Ehhez még társult az ismeretlen Bianka és a barátai. A bútorok öt percen belül elhagyták eredeti helyüket. A lejátszóból hatalmas hangerővel szólt valami zene, nem emlékszem rá pontosan, hogy mi. Poharak álltak mindenhol, üresen, itallal tele - melyik hogyan. Mindenütt bulizó zajos emberek. Időnként kezembe nyomtak egy ragacsos talpú poharat, vagy egy félig megrágott szendvicset. Ancsa néha elkapott, berángatott a nappali közepére és a zene ritmusára rángatott. A fejem a szokásosnál is gyorsabban megfájdult.

Fülemre szorított kezekkel, összegörnyedve, félvakon kibotorkáltam az előszobába. Ott sem akadt egy talpalatnyi hely. Még a fürdőszoba is foglalt volt: egy sápadt lány próbálta rendbehozni magát. Végül nem maradt már, csak a WC.
- El innen, nagyon gyorsan... - fújtattam. - Nem... Mégsem menekülhetek a saját lakásomból... - ingattam a fejemet és fáradtan lerogytam a WC - re.
Hát, így. Mikor az éjfél elérkezett és mindenki boldogan ünnepelte az új esztendőt, én ültem a WC - ben, és csendesen meditáltam azon, hogy miért szép a magányos szilveszterezés. És boldogan gondoltam a pezsgőre, amit elrejtettem egy titkos kis zugban, amit csak én ismerek. És ami hűségesen vár rám, hogy megigyam. Aztán a fogadalmi kártyámra gondoltam, amit meg kell semmisítenem, lehetőleg még az Újév küszöbén, hogy aztán újat írhassak...

Nagyjából hajnali négy lehetett, mikor végre előmerészkedhettem. Addigra a lakás teljesen kiürült. Vagyis, majdnem teljesen. A fotelben Ancs aludt, kezében üres pezsgőspohár, ölében egy sjatos szendvics maradéka. A fürdőkádban ott üldögélt az ismeretlen lány, igencsak zöld arccal és karikás szemekkel. Adtam neki egy fejfájás - csillapítót, aztán halkan a konyhába lopóztam. Elővettem a pezsőgmet. Vagyis csak elővettem volna... A konyhaasztalon ott állt az üveg, alján egy kevés maradt az italból. Fogtam egy tisztának látszó poharat, beleöntöttem és megittam.
- Boldog Újévet! - mondtam fintorogva. Előszedtem a fogadalmi kártyát és bedobtam oda, ahol a szelektív hulladékokat gyűjtöm. Régi mániám, de rend a lelke mindennek. Aztán álmos arccal megragadtam a seprűt és nekiláttam a takarításnak.
Egyben biztos voltam: jövőre felutazom Pestre, a lakást lakat alá zárom és az Újévet házon kívül töltöm.
B.U.É.K!
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Jaj Holdleány, nem tudom hova tegyelek... egyszer olyan érzésem van, hogy juhé, de szeretlek olvasni, milyen csodásan kedvesen írsz, máskor hiányzik valami.

Most az első van!!! Szóval gratula! És bújjék!

(Ui.: én az ezredfordulót töltöttem egy telefonfülkében, tök rossz volt... )

Bajusz ·
Tetsic!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: