Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex hármasban... avagy ne számítson senki semmi jóra!

Gyönyörű őszi nap, csicseregnek a madarak, lágyan simogatja arcomat a nap... mondhatnám, de nem mondom. Rohadtul elegem van!
Állok egy buszmegállóban, nem csicseregnek a madarak, mert Kőbányán hol van madár...a ruhámban majd meggyulladok...
Állok a semmi közepén, járkálok, mint pók a falon, és leltárt készítek...

Találkozom egy párral.. szex hármasban. (Dehát volt már ilyen a világtörténelemben..)
Nem hallgatok a barátaim intő szavára: - S, ha nincs is csaj, csak pasi..? Ha megerőszakol?(Tényleg, ettől bepánikolok...á, túl sok krimit nézek..)
Legyintek az intő jelekre: közös képet nem tudnak küldeni; a csaj állítólag süket, nem tudok vele telefonon beszélni; (de szájról olvas..jó..) a pasi hamar leveszi a saját képeit állítólagos weblapjáról (persze..nem mutogatja mindenkinek..) sms-t küldök, telefonálok...a hívott szám átmenetileg nem kapcsolható...
A nevezett napon sem tudom elérni...(Most mi van?! Menjek, vagy maradjak?!)

Hajt a kíváncsiságom, vágyam...
Megyek. Vonatozok, metrózok, buszozok ki Kőbányára. Jó kis kirándulás. Úgysem jártam még arra....

Járkálok, és sírni szeretnék...Menjek már haza! - parancsolom magamnak.
Nézem a buszokat, amelyek elsuhannak mellettem. A következővel hazamegyek...tuti.. hazamegyek..!
Utálom a szexet!...kéne enni valami kekszet, gondolom.
Még éhen döglök...
Az nincs, veszek egy banánt a zöldségesnél.
- Csak egyet? - néz rám értetlenül.
Ó, a boldogsághoz most az is elég lesz.. harapok bele a banánba, és várom, hogy kioldódjon a boldogsághormon.

Újabb sms...esküszöm, a szolgáltató meggazdagszik rajtam...Mindjárt jönnek értem autóval.
Megnyugszom, várok. Nézem az autókat várakozóan...
- Úristen! Add, hogy ne ez a pacák legyen!.. - könnyebbülök meg. Csak nem ér ide az az autó..
Végre nagysokára rám talál.. egyedül jött. Nem érdekel már.
- Remélem megéri! - huppanok be a pasi mellé dühösen.
Egyébként szép a szeme, és nem néz ki rosszul, sportos, csinos...csak az a melegítőgatya ne lenne rajta...

A bérház, ahová hajtunk, átlagos. Anita, a lány, mosolyogva fogad. Tényleg süket.
Lehuppanunk a kanapéra, kérek egy pohár vizet, addig is feltérképezem a helyet, közben telefonálok a barátomnak.
- Végre megérkeztem!
- Nem, valóban ketten vannak! Úgy néz ki, nem fognak megölni...aranyosak.. - nézek rájuk közben várakozóan, kíváncsian, kérlelően...bocs...
Idétlenül nézünk egymásra, ki van nagyobb zavarban, amikor a férfi megszólal.
- Anitának nemsoká el kell mennie a bölcsibe. Kevés az időnk...van kedved hozzá?
- Végülis...-mondom, miközben nézem, ahogy átölelve ülnek mellettem, és vágyakozóan néznek rám.
A férfi kezem után nyúl: - Simogass kicsit!
Követem mozdulatát. Tényleg akarja. Érzem, ahogy lágyan simogatni kezdem ujjaimmal, hogy egészen kemény ott lent az ágyékánál.
- Nem vetkőzünk le? - kezdem, mert nálam is beindult valami hormonszinten.
- Később - mondja TWIX.
- Ügyes vagy, vedd elő bátran! - hallom kissé elcsukló hangját.
Miért is ne! - gondolom, agyalva közben, hogy mikor vetkőzünk már le. Szex ruhában? - ez jó!!!
- Szádba veszed kicsit? - jön az újabb kérés.

Ma jó napom van.. kívánságod parancs, és máris megérintem nyelvem hegyével meredező szerszámát.
Elkápráztatom őket! Tőr elő belőlem a női hiúság, és játékba kezdek.
Először csak a nyelvemmel lágyan nyaldosom végig meredező szerszámát, mint egy finom csokival bevont nyalókát. TWIX-szeretem...
Aztán következik egy kis harapdálás körbe-körbe, le-fel. Szám érintése alatt jelzi, hogy tetszik neki a játék, hát szorosan átfogom ujjaimmal, és azzal is játékba kezdek.
Nyelvemet végigfuttatom makkja tövén, érzem, ahogy lüktetni kezd. Szeretem ezt az érzést. Tenyeremmel betakarom makkja hegyét, dörzsölöm, rúdját, golyóit nyaldosom, míg nem érzem síkos tapintását.
- Ügyes vagy! – leheli - Jó! - bíztat, figyeli, ahogy eltűnik számban az egész pénisz.
Beszívom, amilyen mélyre csak tudom, aztán újra kieresztem, és ezt váltogatom lágy, és határozott szívásokkal, harapdálásokkal, eközben idétlenül nézek rájuk, mint a pornófilmekben szoktak...
Még mindig bájosan néznek rám, ölelik egymást, csókolják...Na, elég!..gondolom, és én is javaslatot teszek:
- Csináljuk együtt... Aniiitaa....
Mellémguggol, átveszi tőlem kedvese hímtagját, és teljes odaadással veszi szájába. Hagyom. Dolgozzon egy kicsit ő is a gyönyörért...
Néha segítek neki kicsit, játszom golyóival, gyömöszölöm, gyúrom, nyaldosom...
Idegesít ahogy cuppog...ő nem hallja..
- Szeretnéd, ha a szádba élveznék?-halódik TWIX.
- Háááááát..inkább neee-mondom.
- Anita...?-ő sem rajong az ötletért.
- Csókolózzatok kicsit, úgy szeretném! - kérlel megint.
Anita megcsókol, én csodálkozom, hogy nem ájulok el rögtön, vagy nem kezdek öklendezni.
Nem is rossz!..és Anita is belelendül, egész férfias.
- Simogassátok egymás cicijét is...-ez újra TWIX.Látott néhány pornófilmet...nyugtázom.Csak ott nem teljes harci díszben csinálják ugyanezt...
Anitának nagy, és eléggé lógó cicije van, érzem, ahogy simogatni kezdem.Ő is simogat engem.Nem érezzük egymás bőrének tapintását...Vajon mire gondolhat..húzódom el tőle.
Jókor teszem, mert TWIX újabb jelenetet szeretne megvalósítani a pornó világából.
- Öleljétek át egymást, csókolózzatok, hadd élvezzek a cicitekre!
- Azért a pulóveremet levenném-kezdem a női taktikázást.(Meg hogy utazzak végig a városon ondóval beterítve..az új pulcsimban.)
Levesszük. Látom Anita nagy mellét, kinyúlt melltartóját. Azért én szebb vagyok.. tőr elő megint belőlem a nő. Hátha lesz még szex.. megkíván...

Játsszuk a jelenetet, a férfi áll előttünk, fogja a dákóját, mozognak az ujjai, néz kettőnket..ahh..leheli.
- Csináljátok!
Legyen már vége, gondolom, aztán megérzem mellemen a férfi forró ondóját, amely ránk lövell. Nem hozott izgalomba..c sodálkozom, pedig imádom látni a spricc pillanatát.

Megmosakszunk a fürdőszobában, Anita szép fehér törölközőt nyújt felém. A tisztaság jele...
Nézem az arcát a tükörben. Vajon mit gondol? Nem tudja elmondani...

-Kiviszlek benneteket a metróhoz. Útközben jobban megismerhetitek egymást. Legközelebb jobb lesz - vígasztal TWIX, látva fancsali képünket.
A metrón nem szólunk egymáshoz. Mit is mondhatnék neki? Nem tudunk egymással kommunikálni.
Csak tudnám, mit mosolyog velünk szemben az a liba! Kezdek újra paprikás hangulatba kerülni...

A barátom csörget telefonon.
- Na, mi a pálya? Jó volt?
- Mindjárt elmesélem! - hárítom, mintha Anita értené, amit mesélni akarok neki.

Elköszön, leszáll. Sajnálom... Mit gondolhat.. tényleg annyira vágyott erre az egészre? Neki ennyi is elég ebből a pasiból? Vajon mikre veszi még rá..szegény...
Puszit nyomok az arcára, búcsúpuszit, a soha viszont nem látásra...

Előveszem a telefonomat.EZ NEM LEHET IGAZ!..ilyen nincs.. vannak ilyen férfiak is...?-ordítom a barátom fülébe, aki valami szaftos kis beszámolót vár tőlem, amitől feláll a farka...
- Jól van, nyugi, ne keseregj! Hidd el, ha mi kipróbáljuk, az isteni lesz. Felejtsd el az egészet!Én mondtam....
Na, jó kis vigasz!

Ülök a vonaton, hergelem magam .Még mindig zakatol fejemben a gondolat:ez nem lehet igaz!
Valami jó kis bosszúval próbálom kitörölni.Fogom a telefont, kitörlöm TWIX számát.Most hazamegyek, és jól beolvasok neki...Akkor lássam, amikor a hátam közepét!Ilyen egy férfi? Neki ennyi is elég?!

Hazaérek. Bekapcsolom a gépet, rákattintok a privimre. Üresen nézem.. totál üres mindenem...
Aztán nem írok semmit. Törlöm a privimből, a kedvenceimből, az életemből...

Nem eszek többet TWIX-et!
Hozzászólások
További hozzászólások »
rollscroll ·
Ha már itt tartunk mandula kedves! Mér tetszik megjegyzem sikertelenül utánozni egy stílust, amit rühell amúgy?
mandula ·
Utánozni egy stílust?Ja, ez már foglalt?A büdös életben nem utánoztam senkit, nem is estem hasra senki nagysága előtt, a véleményemet viszont mindig megmondom.FÁJ??????Akkor van alapja. :yum:Egyébként amikor ezt írtam, azt sem tudtam, hogy létezik lökött, most viszont a csapból is ő folyik...UNOM!!!!Na, pá.
libido ·
Úgy látom, nagyon igyekszel hogy aláássál tyúknak, akiért annyira aggódsz... legalábbis itt ez jön le.

BURGONYA ·
MANDULA SZERETNÉK VELED SZEXUÁLIS KAPCSOLATOT LÉTESÍTENI! VAN RÁ ESÉLY?
mandula ·
:angry: :angry: :grinning: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: