Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a koleszban

Barátnőmnél aludtam a kollégiumban. Hárman voltunk a szobában. Barátnőmmel az egyik ágyon feküdtünk. A szobatársa már a lefekvéshez készülődött, mikor barátnőm benyúlt a nadrágomba. Markolászta a farkam, sőt, még húzott is rajta néhányat. Izgató volt, hogy mindezt egy másik lány jelenlétében teszi. A szobában nem akartuk befejezni a dolgot, úgyhogy egy eldugott, sötét folyosórészt kerestünk magunknak.
Elég nagy volt még a forgalom, bár késő éjszaka volt, de reméltük, hogy senki nem jön majd arra.

Csókolóztunk, simogattuk és tapiztuk egymást, majd lehúztam barátnőm nadrágját és bugyiját. Hamarosan az ekkorra kőkeménnyé vált péniszem is előkerült. Erélyesen azt mondtam neki, hogy hajoljon előre, és dőljön a fotelra. Ő engedelmeskedett. Egyik kedvenc pózomban láttunk neki annak, hogy fölizgultságunkat egy nagy dugással vezessük le. Addig még sosem csináltunk ilyesmit nyilvános helyen. Engem nagyon fölizgatott a tudat, hogy bárki megláthat minket. Bár barátnőm félt attól, hogy valaki meglát minket, annyira föl volt izgulva, hogy nem ellenkezett. Falloszom becsúszott combjai közé, és hamarosan már a puncijában mozgott ritmusosan. Közben a csiklóját izgattam, és sima punciját simogattam. Egészen nagyokat löktem, ami mindkettőnknek nagyon jólesett. A lebukás veszélye miatt gyorsan csináltam, nem akartam a dugást hosszúra nyújtani, de néha azért lelassítottam egy kicsit. Végül vadul megadtam neki a kegyelemdöfést.

Barátnőm hatalmasat élvezett. Sóhajtozott, nyögdécselt, lihegett, remegtek a lábai. A helyzetre való tekintettel nem akartuk ilyen pózban befejezni, úgyhogy leültem a fotelba, és nedves, borotvált, lüktető péniszemen barátnőm a kezével kezdett dolgozni. Ügyesen játszott, elvitt a végletekig, aztán megállt. Végül fölálltam, és úgy élveztem egy hatalmasat. Emlékezetes alkalom marad ez mindkettőnk számára.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Almalé ·
Szerintem elég görcs történet.Sértő.A lány számára.Én beküldenék annak a pasinak,aki nekem szex közben parancsolgat.Meg szerintem ez egy szemét helyzet.Lehet,hogy a csaj csak úgy csinált mint akinek jó.Na meg úgy nem lehet szexelni,hogy a csaj stresszbe van,hogy mikor buknak le.Szóval Nem jó történet.Megalázó. :rage:

Ogma007 ·
ez nevetségesen szar....... pali te egy faszláma vagy!! :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: