Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a főnöknővel

Ott hagytam abba , hogy feltedtem az asztalra és csókókal halmoztam el haladtam egyre lejjeb először a melleivel kezdtem el foglalkozni amit egyre jobben kezdtönk élvezni mind a ketten én már teljes harci diszben álltam haladtam egyre lefelé és mikor kezdtem elérni a gyönyőr kapuit és azon dolgoztam ö halk sóhalyokkal hallata a hangját . Ekkor szép óvatosan lecsuszót az asztalról és maga felé forditott és most ö kezdett velemm játszani szép lasan halad lefelé és kezte elérni az amúgy is kökemény szerszámomat szályába próbálta venni de . Nagy meglepetésére nem tudta az egészett bekapni mert az élet egy brutál mérető 24/8 faszal áldott meg, de probált minnél nagyobb örömet okozni a vad szopásával nyalogata a hegyétől a végéig játszott a gyolyóimmal ez már nekem is sokk volt így megfogtam a fejét és szó szeritn szájba basztam . Ez folyt pár percig de mind a ketten többet szeretünk volna így vissza raktam az asztalra és a ő széttárta lábait közé léptem és kezdtem beteni neki ahogy érezte a hatalmas szerszámot az élvezettől hatalmasakat nyögött. Ahogy keféltünk egyre nagyobbakat sikoltott és ekkor az este folyamán először ellélvezet de én még nem jártam a végem felé így megfogtam és megfordítódtam és most hátulról kezdtem betenni neki amit ő hatalmas élvezettel nyugtázta és hagyta magát mekefélni közben újabb orgazmus öntöte el. Az egyik újamat a fenekébe tetem és probálom kitágítani majd kettőt és mikor szépen kitágúlni kihúztam a farkam a punciból és keményen bedugtam a seggébe először feljajdult fájdalmában , de aztán már csak lihegve nyögve hagyta, hyogy megkeféljem a seggét is. A végen már csak vinyogott az élvezettől és hatalmas nyögés és lihegés volt az  irodában. Éresztem hogy ezel nekem is mindjárt végem igy kihuztam a farkam és megfogtam a kezét és lenyomtam térdelő pózba és a szájába nyomtam a farkam és és tele pumpáltam spermával a száját probálta lenyelni az összeset de egy kevés kicsordul szája sarkán és lefolyt a nyakára szépen lassan keztem ell mozgatni a lankadó farkamat a szájában és hagytam neki hogy a nyelvével és a szájával letisztítsa,felsegitedtem a földről és vad csókcsatát vivtunk egymásal jó néhány percig ezután a gyönyőrü élmény után. Keresgetük a ruháinkat és próbáltunk felöltözni össze szedni magunkat . folyt köv...
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
pikkolo ·
Jhahjjahjjjj :D Nevetek ettől. :'D Főleg a 24/8-as résznél. :DDD
Nem szép dolog saját magadra like-ot nyomni.

laci1952 ·
Szerintem ne erőltesd a folytatást.Ennyi is sok (sokk) volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: