Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem

Ismerték egymást, bár nem voltak barátok. Gyerekek voltak, akik néha beszélgettek. Aztán egy napon külön-külön ráébredtek, hogy vonzódnak egymáshoz.
Nem tudtak mit kezdeni a dologgal. A fiú, mert először érzett ilyesmit, a lány, mert már majdnem belerokkant egy hasonló érzésbe.
Egyre jobban kerülték egymást.
- Miért nem beszélgettek? - kérdezte a fiútól ez haverja.
- Csak - hangzott a válasz.
- Szerintem, kedvel téged…
- Lehetetlen. Idősebb nálam. Hagyj békén.
És eltelt egy újabb hét.
Most a lánytól kérdezte valaki:
- Miért kerülöd?
- Mert így akarom - fordult el a kérdezett.
- Pedig, mintha tetszenél neki…
- Képtelenség. Amúgy is fiatalabb nálam. Nincs dolgod?
Egy újabb hét múlva mindkettőjüknek furcsa hiányérzete támadt. Egyszerre indultak el – minden különösebb ok nélkül- az osztályaikat elválasztó folyosón. Pontosan félúton találkoztak. Mind a kettőnek eszébe jutott: milyen különös, hogy a másik is épp most, épp erre jár. Aztán köszöntek, és továbbmentek. Soha többé nem szóltak egymáshoz.
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Ez így kerek, nem is kell hozzá több. Gyűjtsd össze: Szöszke-szösszenetei a mindennapokból....

:innocent:
szöszke ·
Köszi! :grinning:

ficánska ·
szöszkeremélem h nem a fiú voltál :yum: amúgy nagyon-nagyon tetszik...talán azért is mert fájdalmasan ismerős...
szöszke ·
:angry:
ficánska ·
:angry:
szöszke ·
:grinning:

Manila ·
A soha többéd engem is elgondolkoztat Szöszke (amúgy ez aranyos név nagyon). Azt hinné az ember mindig jön új esély és hogy ez olyan művi fordulat, hogy "soha többé", olyan írói fordulat, hogy drámaibb legyen... Pedig az élet ezer ilyet ír. De vajon rosszul van-e így? Nem hiszem:).
szöszke ·
Háát...írói szemmel nézve biztos nem.. :hushed: (amúgy örülök, h tetszik a nevem...egy aranyos embertől kaptam... :wink: )

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: