Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem a csónakban

Egy forró nyári meleg volt. A csillagok már rég fent voltak az égen. Kettesben, kézen fogva sétáltunk a Körös gátján. A távolból a duzzasztón lezuhanó víz halk moraja hallatszott. Az elemlámpa fénye ide-oda pásztázott, keresve a csapást a csónakhoz. Sok hasonló csapás volt, vagy legalábbis a sötétben nehéz volt megkülönböztetni. Kellemes nyári szerelésben voltunk. A hátizsákban fürdőruha, meg szúnyogriasztó krém. Bementünk egy-egy csapáson végül megtaláltuk a csónakot agy bokor alatt.
A talaj kezdett kicsit puha és nedves lenni. Kerestünk egy helyet, ahol kicsit szárazabb volt, hogy átöltözzünk. A hátizsákból előkerültek a törölközők, a fürdőruha, a fürdőnadrág, és a szúnyogriasztó. Körülnéztünk, de csend volt. Eloltottuk a lámpát és vetkőzni kezdtünk. Szépsorban; póló, rövidnadrág. A melltartót segítettem kicsatolni a Kiscicámnak. Mögé kerülve végigsimítottam a hátát. Míg ő levette a melltartóját, én a bugyija két oldalába dugtam a kezem, majd szép óvatosan kezdtem letolni. A bokájához érvek kilépett a bugyijából miközben megfordult.

A lábát simogattam. Elővettem a szúnyogriasztó krémet, és elkezdtem bekenni a bokájától felfele. Kisterpeszbe állt, így könnyebben hozzáfértem a combja belső feléhez is. A nagyajakhoz érve puszit nyomtam a fanszőrzetére és egy kedves simogatást is megeresztettem. Bekentem a kezét is, majd a hátát is. Miután végeztem, átkaroltam hátulról a hasára téve a kezem. Megpusziltam az arcát, ő hátra hajolt, így jutott az ajkára is. Amíg felvette a fürdőruhát, én is gyorsan átöltöztem. Csak a csillagok néztek ránk meglesve a fák lombjai között.
Gyorsan bepakoltuk a ruhákat a hátizsákba. Elő a lakatkulcsot, a láncot eloldoztuk. Begyalogoltunk térdig a vízbe. Bepakoltuk a cuccot, a zseblámpát, a cipőket, az evezőt, Kiscicám leült középen, én pedig az evezővel ellöktem magunkat a parttól, és az imbolygó csónakban hátramásztam. Szép csendesen beszélgetve kieveztem a folyó közepére. Itt-ott felbukkant egy éjszakai horgász lámpájának fénye. Folyamatosan eveztem felfelé a folyón a nyári éjszakában.

Még mindig izzasztóan meleg volt a levegő. Szép lassan kezdtük elhagyni a horgászokat. Most már letettem az evezőt és odaültem a Kiscicám mellé. A kézfejünket összefonva beszélgettünk, miközben simogattam, vakargattam a kezét. Ő viszonozta ezt a combomon. Kellemes érintés volt. Egészen belemelegedtünk. Néhány csók is elcsattant, Megnéztem, a víz egészen kellemes volt. Szép óvatosan bemásztam, hogy a Kiscicám ki ne boruljon a csónakból. Néhány karcsapásra elúsztam a csónaktól, onnan hívtam a Kiscicámat, csobbanjon ő is egyet. Óvatosan kimászott ő is. Néhány tempó és találkoztunk. Belémkapaszkodott, mert úgy érezte, elsüllyed. Odaúsztunk a csónakhoz. Én egy kézzel kapaszkodtam, miközben étölelt. Mondtam, vegye le a fürdőnadrágom, erre ő kuncogni kezdett. Micsoda édes nevetés… Biztatásomra kioldotta a madzagot, majd a gatya a csónakba került. Most ő kapaszkodott a csónakba két kézzel a csónak felé arccal. Mögé kerültem, és a hátát és a kezét simogatva szépen lefejtettem a fürdőruhát. Előbb az egyik válláról, majd a másikról. A simogatás egyre inkább kiterjedte a hónaljára, majd a fürdőruhát lejjebb húzva az oldalára.

Fokozatosan bukkant elő a melle. Meg-megsimogattam azt is. Ó, azok a kedves puha mellek! Egyre lejjebb csúszott a fürdőruha, már nem takarva a fenekét sem. Végül az is a csónakban landolt. Ott álltunk, vagyis úsztunk meztelenül a sötét éjszakában a szikrázó csillagok fénye alatt. Még sosem úsztam meztelenül, különösképpen nem egy ilyen gyönyörű sellőlánnyal, mint az én kedves Kiscicám. Visszaúsztunk a csónakhoz, ő két kézzel megkapaszkodott a peremében. Hátulról átöleltem lábammal a combjánál, és a feneke mélyedésébe fektettem az ernyedt hímvesszőmet. Utána a kezemmel én is a csónak peremét fogtam. Megpuszilgattam a nyakát, a száját. A hímvesszőm mindjárt ágaskodni kezdett. Kitaláltuk, hogy menjünk bele a csónakba.

Besegítettem a billegő csónakba, és én is belemásztam. Megtörölköztünk. Körülnéztem, de senki nem láthatott, csak a hold vékony sarlója nézett ránk. Leterítettük a törölközőket a csónak orrába, ráültünk és csókolóztunk. Kezem elkalandozott a mellére, mire ő kifeszítette a mellkasát, még nagyobb teret engedve a gyönyörnek. Egyszer csak azt vettem észre, hogy a keze a hímvesszőmön van, s jár fel-alá szép nyugodtan. Kiszabadítottam magam és letérdeltem vele szemben a csónak aljába. Ő hátra támaszkodott a kezével, átadva magát a simogatás gyönyörének. Szépen fentről lefelé haladtam a nyakától a kezéig, a vállától a hasáig nem feledkezve meg a megmerevedett mellbimbókról sem. Majd a fenekétől a bokájáig. A combja belső felét simogatva jobban szétnyitottam a lábát, és felsejlett a tövében a kisajkak. Mikor megérintettem, már nedves volt. Megpusziltam. Még egyszer és még egyszer. Megkerestem a nyelvemmel a csiklóját. Ő a gyönyörtől a medencéjét előre feszítve nagyokat szuszogott. Egyre inkább közeledett az orgazmushoz. Én is, bár számomra csak a tapintás maradt. Kértem térdeljen le a csónak aljába. Így mögé kerülve be tudtam vezetni a hüvelyébe a hímvesszőmet. A csónak imbolygott a lökésektől, amit a medencéje irányába végeztem.

Az egyik kezemmel a csónakon támaszkodtam, a másikkal a csiklóját simogattam. Így fokozatosan közeledtünk a csúcshoz. Nagyokat sóhajtottunk, végül eljött a mindent elfeledtető gyönyör pillanata. Melegség öntött el, és minden lökés egyre jobb volt. A Kiscicám is egyre közelebb került az orgazmushoz, míg végül megfeszítve magát a hüvelye ütemesen összehúzódott. Kimerülten ültünk a törölközőn. Később a Kiscicámból kezdett kifolyni a „nedű”. Mondtam, fürödjünk. Néhány tempó végleg kifárasztott, alig volt erőnk kievezni a parthoz. Felváltva eveztünk, miután felöltöztünk a ruháinkba.

Sajnos itt felébredtem, de a kérdés megmaradt bennem: Talán lehetséges? Nem! Amit megálmodok, az még sosem vált valóra.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Schild-krötin ·
Aranyos kis törpenet.

Olyan lekezelöen tudtok kritizalni.
Mindenki olyan bazi nagy iro?

Hárpia ·


Szerelem a csónakban
(Amikor Ámor nyila léket üt a ladikon)

Egy forró nyári párás fülledt nagyon meleg volt. A csillagok már rég fent voltak az égen, úgy saccolom, hogy van annak már több milliárd éve is. Kettesben, (egyesben nem annyira izgi) kézen fogva sétáltunk a Körös gátján, de az eszem már más gáton járt. A távolból a duzzasztón őrült tempóban lezuhanó, fehér habokkal örvénylő víz halk moraja hallatszott, így 50km távolságról. Az elemlámpa fénye ide-oda pásztázott, keresve a csapást a csónakhoz. Sok hasonló bibliai csapás volt, vagy legalábbis a sötétben nehéz volt megkülönböztetni. Kellemes nyári szerelésben voltunk, azaz a derekunkon volt egy törülköző. A hátizsákban se fürdőruha, még szúnyogriasztó krém sem, a hátizsák, pedig otthon. Bementünk egy-egy csapáson végül megtaláltuk a csónakot agy bokor alatt. Az agy bokor igen ritka növény, a világon még csak kettőt ismernek, az egyik Albert Eistein sírján nő. A talaj kezdett kicsit puha és nedves lenni, ilyen környezetet szeret ez a növény. Kerestünk egy helyet, ahol kicsit szárazabb volt, hogy átöltözzünk. Körülnéztünk, de csend volt, igen száraz csend, így hát eloltottuk a lámpát, és vetkőzni kezdtünk. Szépsorban; póló, rövidnadrág. Megjelent a Kiscicám is, aki a küszöb óta követett, mert nem adtam neki enni. Róla, majd még sokat mesélek. Mögé kerülve végigsimítottam a hátát, erre dorombolni kezdett. A lány levette a melltartóját, én a bugyija két oldalába dugtam a kezem, majd szép óvatosan kezdtem letolni. A bokájához érvek kilépett a bugyijából miközben megfordult.
Fokozatosan bukkant elő az arca! Egyszerre síkoltottunk fel! Még soha nem láttuk egymást, valahol összecserélhettük magunkat!
Schild-krötin ·
T. Harpia!

Egyszerüen arrol van szo, hogy nem jo az, ha valaki szünet nelkül cinikus, meg akkor sem, ha ezaltal mindenkinel agyafurtabbnak erzi magat.

Ennyire nem volt gaz a törtenet, meg ez az oldal nem is a pulitzer-dijra jelölt irasok oldala volna.

Irhatnal valami szepet inkabb, nalad biztosan minden kifejezes stimmelni fog, meg helyesirasi hibak sem lesznek.
Hárpia ·


T. Schild-krötin!

Hmm..!

Tudod, érdekes dologra vettél most rá. Elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy ezek a paródia-szerűségek csak úgy jönnek belőlem megfelelő (alap)mű esetén.
Nincs bennem törekvés a "szünet nélküliségre", sem a cinizmusra. Nem az a célom, hogy kifigurázzam, (esetleg ezzel megalázzam a T. szerzőt), simán csak mulattatni szeretnék. Megmondom az ösz.-t, még magamat is. Többször visszatérek, és átolvasom átírásom, és felderülök, valamint reménykedem, hogy más is jólérzi magát ettől. Jómagam is rossz helyesíró vagyok, de ezt az "agy bokrot" le kellett ütni!!
Szóval tékitízi, csoki golyóval táraztam, kéretik nyitott szájjal nevetni!



.
DREAMER ·
A "nagyoknál" azt mondják, hogy megtiszteltetés, ha valakit a humoristák kifiguráznak!
Én így értelmezem Hárpia megnyilatkozásait.
Úgy vélem botor dolog volna rajtuk sértődni, inkább nevetni kell!

Örülnék, ha alkalomadtán engem is ilyen kedvesen/viccesen ébresztene néhány hibámra.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: