Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sweet Dream

Szorosan tartotta a csípőmet, és mélyeket lökött, egyre hevesebben mozgott, s közben beletúrt a hajamba, finoman hátrafeszítette a fejem.
A vágy minden porcikámat átjárta, s éreztem közel a beteljesülés. Közelebb hajolt és játékosan izgató hangjával a fülembe súgott:
- Hova szeretnéd?
- Az arcomba… - válaszoltam, majd egy hangosabbat nyögtem, hisz a lehető legmélyebbre furakodott bennem, amivel azonnal a csúcsra jutatott.
Kihúzta kőkemény férfiasságát, majd felállt, én megfordultam, elé térdeltem, és mint az éhező, ki elé kenyeret nyújtanak, úgy buktam rá, amitől halkan felnyögött.
A hajamba markolt, s csípője ütemes mozgásba lendült.
Mikor érezte, hamarosan elmegy, kivette a számból a mostanra már teljesen mértékben szikla szilárdra keményedett falloszt, kezével irányított, majd az arcomba spriccelt.
Az államról a nyakamra csordogált forró nedve, miközben még utoljára számba vettem lüktető farkát, s gyengéden lenyalogattam az utolsó cseppig.
Rendbe raktuk magunkat, majd elterültem az ágyon, ő kiment inni, majd mikor visszaért, látván elégedett vigyoromat, mosolyogva megkérdezte:
- Na mi a helyzet?
- Semmi, csak feküdj mellém és csókolj meg! – mondtam, s kicsit arrébb csúszva magam mellé engedtem. A karjára feküdtem, majd megcsókoltam.
Kicsit heverésztünk, majd szokás szerint nem bírt magával és felsorolta mit kéne még csinálnia.
Csókjaimmal egy darabig lefoglaltam, de végül mégis felkapott egy nacit és kiment az udvarra. Kicsit csalódottan feküdtem még pár percig, aztán én is magamra kaptam valamit és követtem.
A kutyáival játszott önfeledten, nagyon aranyos látvány volt.
Éppen az etetésükre készült, de a kutyusok gazdájuk megjelenésétől oly boldog futkározásba és dörgölőzésbe kezdtek, hogy úgy döntött megdögönyözi kicsit őket, mielőtt friss vizet hozna nekik.
Miután megetette őket és vizet cserélt, még a teraszról kicsit játszottunk velük.
Bár bátorságom az elmúlt hónapokban egyre növekedett, azért simogatásukat még mindig csak a kerítés mögöttről mertem megejteni.
Még sertepertélt kicsit az udvaron, majd utánam jött és, mint aki jól végezte dolgát elnyúlt mellettem az ágyban.
Hozzábújtam és egy darabig csak némán néztük a tévét.
A hajamat és a karomat simogatta, amit én is viszonoztam a mellkasán, majd egyre lejjebb és lejjebb tévedt a kezem.
Végig simítottam a rajt maradt nadrágon, és szinte azon nyomban elöntött a vágy.
Felé fordultam, és mint egy kiscica addig bújtam az arcához, míg oda nem fordult hozzám.
Ártatlan szemekkel rápislogtam, amin elmosolyodott. Megpuszilta az ajkaimat, de nekem ez nem volt elég.
Közelebb húzódtam hozzá és szenvedélyesen megcsókoltam, percekig egymásra tapadtunk, a gyors, határozott csókoktól, felhevült a testem, s egyre mélyebben, s egyre kapkodóbban vettem a levegőt.
Tenyeremmel ráakadtam a nadrágra, melynek erőteljes dudorodásából arra következtettem, őt sem hagyták hidegen vággyal telt csókjaim.  




Eme mozdulatomat, jelként tekintve, áttért a nyakamra, majd megszabadítottuk egymást a felesleges ruhadaraboktól.
Újból megcsókolt, majd finom puszikkal egyre lejjebb haladt, míg végül széttárt lábaim közé térdelt, s belém nyalt.
Hangosan sóhajtottam egyet, majd megfogtam a kezét, mely a csípőm közelében pihent.
Hevesen táncolt a nyelve a vágytól teljesen kidudorodó csiklómon.
Érezte és egyre szaporodó kéjes sikolyaim is megerősítették számára, hogy közel vagyok az orgazmushoz, ezért hirtelen mélyen belém nyalt, melytől azonnal elélveztem.
Feljebb jött, hogy újra a csiklóm vegye kezelésbe, de épp csak megérintett az ajkaival, mikor hirtelen megszólaltam:
- Chris!
Neve hallatán meglepődve felnézett. Sokat nem árult el számára, vággyal telt szempárom, s láttam rajta, nem érti, mi történhetett.
- Chris, gyere ide! – mutogattam, s ő fölém hajolt.
- Mi baj van? – kérdezte még mindig nem értve semmit.
- Csókolj meg! – kértem, s ő teljesítette a kívánságomat. Hozzá simultam, majd a füléhez hajoltam és belesuttogtam:
- Azt akarom, hogy dugj meg! – elmosolyodott és épp megmozdult volna, mikor finoman visszarántottam, majd újra halkan megszólaltam:
- A síkosítóra is szükségünk lesz… – pajzán vigyorral az arcán rám nézett, én pedig a szemébe nézve kimondtam, amit hallani akart:
- Azt akarom, hogy dugd meg a seggemet! – szenvedélyesen megcsókolt, majd kihúzta az éjjeli szekrény fiókját és kis kotorászás után megtalálta, amit keresett.
A lábaimhoz ment, amit készségesen széttártam előtte, hogy újra nyelvével korbácsolja fel a vágyam.
A síkosítóból egy jókora adagot az ujjára nyomott, majd a popsim lyukához dörgölte. Szájával kényeztetett, míg ujjával gyengéden izgatta hátsó bejáratomat.
Szokás szerint sokszor a csúcsra jutatott, s először egy ujjal finoman belém hatolt. Annyira felizgultam, hogy egyáltalán nem is fájt, mozgatni kezdte, s mikor már könnyen járt bennem, berakta a másodikat is. A harmadik már kicsit nehézkesen ment, de épp elélveztem a szája alatt, mikor teljesen belém rakta a harmadikat is.
Finoman mozgatta bennem az ujjait, mikor megszólaltam:
- Gyere közelebb! Akarom a farkad!
Ő hallgatva rám, közelebb húzódott, s végre a számban érezhettem éledező férfiasságát.
Természetesen nem hagyta abba, a szájával egy újabb orgazmus felé vezetett, míg ujjai egyre mélyebbre furakodva mozogtak bennem.
Mikor éreztem, hogy kőkeményre sikerült felszopnom, finom farkát, vággyal telt hanggal, szinte könyörögve mondtam:
- Dugj meg!
Ahogy ezt meghallotta feltérdelt, én pedig a hasamra fordultam. Bár kihúzta ujjait a popsimból, a kislyuk már annyira kitágult, hogy az a rövid idő, míg megfordultam, s ő mögém térdelt, szinte semmit se jelentett.
Nagy adag síkosítót kent duzzadó falloszára, majd gyengéden betolta.
Egyáltalán nem éreztem fájdalmat, már vágytam rá, hogy bennem legyen.
Lassan, centiről, centire tolta egyre beljebb a farkát, majd finoman mozogni kezdett.
Furcsa, s egyben jó érzés volt, hogy egyre jobban birtokba veszi a hátsómat.
Mikor úgy érezte, hogy lehet, gyorsabb tempóra váltott, élveztem, és ahogy hallottam ő is.
Ismeretlen vágy kelt életre bennem, s a semmiből egy mindent elsöprő orgazmus következtében, kéjesen belesikítottam a párnába.
Aztán egyszer csak a lehető legmélyebbre furakodott és belém spriccelt.
Rám dőlt és pár másodpercig csak nagyokat szuszogva, szaporán vette a levegőt.
Végül belecsókolt a nyakamba és még pár percet finoman rám dőlve megpihent.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rumcájsz ·
Átlagos. Van ennél sok, sokkal gyengébb.

stevler ·
Tömény pornó. Ettől függetlenül – vagy talán éppen ezért - a műfaj kedvelőinek kedvenc darabja lehet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: