Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Skodában vesztettem el

A történet 1988 májusában történt meg velem.

Negyedikes gimnazista voltam friss jogosítvánnyal, a zsebpénzemből egy év alatt összespóroltam 3.500 Ft-ot és ebből vettem egy Skoda 100-ast. Kellemes tavaszi nap volt a 6. óránk véget ért az iskola túloldalán lévő ebédlőbe igyekeztem amikor összetalálkoztam egy elsős lánnyal akit Móninak hívtak. Már régóta kinéztem magamnak sokat beszélgettem vele mivel igen nagy tüdővel áldotta meg a természet, és mivel én egy kebel barát vagyok igyekeztem közelebbi kapcsolatba kerülni vele, már mint a melleivel. Beszélgetni kezdtem vele erről arról próbáltam a szöveget a szexre terelni, de abban az időben elég félénk voltam a lányokkal és igen csak körül írtam a dolgot.

Annyit el kell mondani Mónikáról, hogy fiatal kora ellenére csak 15 éves volt abba az időben köztudott volt róla, hogy nagyon szeret szopni és tud is. Egy barátom már 13 éves kora óta rendszeresen kúrogatja és hozzá szokott a napi betevő falathoz. A srác katona volt a februári csapattal vonult és a csajszi kivolt éhezve rendesen. A lényeg, hogy megunhatta a hebegésemet és nyíltan minden további nélkül azt mondta, hogy ha most akarom akkor lefekszik velem. Én csak bólintani tudtam ,hogy mehetünk. Remegett kezem lábam mikor a Skodához mentünk ami az iskola mellett lévő ABC parkolójában állt. A közeli patak partjához hajtottunk útközben nem beszéltünk egymással. Mikor leparkoltam egy kis bozótosban az ülésekből könnyűszerrel ágyat csináltam, aki ismeri a Skodát az tudja ,hogy egy két pillanat alatt meglehet oldani. Közben a Mónika teljesen meztelenre vetkőzött én tágra nyílt szemekkel néztem mert élőben még soha nem láttam meztelen nőt. Abban az időben kezdett elterjedni a videó, a haverokkal minden nap pornót néztünk, úgyhogy elméletben nagyon tudtam mit kell csinálni.

Elkezdtünk csókolózni Ő hanyatt feküdt, közben a kezeimmel simogattam a melleit. Az utóbbi 14 évben szereztem egy kis tapasztalatot a nők terén, de még azóta sem találkoztam olyan nővel, aki a mell simogatástól pillanatokon belül elélvezett volna. Ő ilyen nő volt. Miközben élvezett én néztem az arcát simogattam a mellét majd az egyik kezemmel, legyőzve bátortalanságomat elkezdtem ujjazni a pináját. Mikor bedugtam a 2 ujjamat szinte még fokozódott az orgazmusa. Mikor megnyugodott - az ujjam még mindig a pinájában volt- nem engedtem volna el semmi pénzért ha már egyszer bedugtam rám mosolygott és azt kérdezte:
- Végig nézted te szemét? - Én mosolyogtam kínomban de közben a cerka meredezett emberesen.
- Na várjál csak adok neked - mondta hanyatt döntött és megfogta a faszomat. Még soha nem fogta meg senki rajtam kívül, így hát remegtem az izgalomtól.

Ekkor lassan előre hajolt és a nyelvével gyors csapásokkal a farok nyílásomat kezdte izgatni. Sokszor láttam ilyet pornó filmen és nem hittem el, hogy ez velem történik. Majd bekapta és lassan élvezettel szopni kezdett. Mikor érezte, hogy el akarok durranni kivette a szájából egy keveset pihentette utána újra a szájába vette letolta a torkára szinte éreztem a manduláját, szívta a nyelvével nyalogatta a zacskómat simogatta. Egy rövid idő után rám nézett, és mosolyogva mondta, hogy most már nem enged vissza szüzen az iskolába. Én meglepődtem, hogy tudja, hogy szűz vagyok mert a szám az iskolában nagyon nagy volt, hogy ilyen meg olyan csajokat dugtam meg. Azt mondta , hogy az első percben levette a félénkségemből, hogy még nem voltam nővel. Megkérdezte, hogy tudok e vigyázni mert nem szed semmit és gumink sem volt. Mondtam persze, hogy tudok. Hanyat döntött széttette a lábait a kezével beigazította a faszomat és lassan rám ült.

Abban a pillanatban hogy megéreztem a meleg barlangot elélveztem. Ennyit a vigyázásról. Leugrott rólam mikor megérezte magában a meleg gecit és ilyedten nézett a szemembe most mi lesz? Mivel biológia szakos gimibe jártunk annyit tudtunk, hogy egy csepp is elég de egy ideig gugolt, hogy kifolyjon belőle.
- Majd ha haza megyek beülök a forró vízbe mondta és öltözni kezdet. Én is. Két hétig amíg meg nem jött a menstruációja minden szünetben ilyedten néztünk egymásra, nagy megkönnyebbülés volt mikor piros napja lett. Az elkövetkező nyáron bevezetett a szerelem művészetébe. A nyár eltelte után 4 évig nem találkoztam vele. Amikor össze futottunk egy éjszakai bárban volt kurva. Azóta nem láttam…
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: