Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Romániai kaland

2003 nyarán Romániába voltam a családommal egy hétre. Nem igazán rajongtam azért hogy Románba menjünk de hát mi veszteni valóm van ,gondoltam. Az út elég unalmas de 5 órára beértünk egy csendes faluba. Anyámék minden áron egy családi házba akartak menni. Találtunk is egyet, amire ki volt írva. Csengettünk de senki nem jött ki. Aztán egyszer csak egy bájos női hang megszólalt, hogy nincsenek otthon de ő tud egy házat ahol van kiadó szoba. Út közbe kiderült , hogy ő is ott lakik. A szülei adják ki nyaranként a házat egy kis fizetéskiegészítésként. Nagyon szép lány volt, feszes fenék, domború mell, karcsú test. Szerintem nem lehetett több 14-nél és mint később kiderült annyi volt.(én is) Mire megérkeztünk már sötét volt. Az emeleten kaptunk szobát nagyon jó volt de a fürdő és a WC egy volt. Mi is és ők is azt használtuk. Én gyorsan le is zuhanyoztam mikor odaértünk. Addig ők körbevezették anyámékat a házban meg beszélgettek.

Este már 11 körül járhatott az idő, mikor abbahagytuk a beszélgetést és elmentünk lefeküdni. Anyámék már elaludtak kb. 5 perc alatt én meg csak a lányra tudtam gondolni. Egyfolytában fura hangogat hallottam. Kimentem WC-re és a lány pont fürdött. Először nem akartam bemenni és csak az ajtó ablakán kukkoltam. Nagyon jó teste volt, szőrös pina, jó nagy mell. Véletlenül a térdemmel meglöktem az ajtót és észrevett. Nagyon kikelt magából, hogy miért kukkolom. Én meg megmondtam neki hogy nagyon tetszik. Azt mondta, hogy én is tetszem neki. Ettől felbátorodva közelebb léptem hozzá, és megfogva a derekát megcsókoltam. Kb. 5 percig csak smároltunk közben pedig a kezem a formás, feszes seggén pihent. Levette a pólómat. Elkezdtem simogatni csókolgatni a mellét. Nagyon felizgultunk mind a ketten. Mikor megcsókoltam a pináját már csurom nedv volt. Levettem magamról mindent és elkezdte markolászni a makkomat. Nagyon jó volt.

Letérdeltem elé és terpeszbe állítottam. Elkezdtem először csak puszilgatni majd nagyot bele is nyaltam a lucskos pinájába. Felhördült és elkezdet sóhajtozni, nyögdécselni. Felálltam. Most meg fő a változatosság, ő hajolt le és elkezdett szopni. Járt a nyelve mint a motolla. Majdnem beleélveztem a szájába, de akkor felállítottam és beraktam neki. Nagyon élvezte, mert olyan nagyokat nyögött hogy majd széteset a ház. Már kezdtem azon izgulni, hogy fel ne ébredjen valaki. Megkért hogy rakjam a seggébe. Beraktam és úgy fojtattuk. Utána 69-be lementünk. Nem kellett sok és egy hatalmasat élveztem. Belespricceltem a szájába. Alig tudott nyelni. Ez ment majdnem minden nap este. A lánnyal mai napig járunk és jövőre is oda megyünk. Ahhoz képest hogy először nem akartam elmenni, nagyon jól sikerült.
Hasonló történetek
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29938
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kisfiú ·
"pináját már csurom nedv volt"



nem a kádból szállt ki épp? mert, hogy nem rád izgult, arra a nyakamat tenném!

Drow ·
Nem tudom mi bajotok van, én könnyesre röhögtem magam rajta. Kicsit sajnálom a 0 pontot érte, de azért megadom. Persze az is biztos, hogy egy szó nem sok, annyi sem igaz belöle, viszontolyan érzésem volt, mintha egy alulihletett albán hetedrangú pornófilm forgatókönyvét olvasnám.

Trib ·
Végre rászántam magam, hogy elolvassak egy igen rossz történetet, mert hülye szokásom, hogy bizonyos pontszám alatt nem olvasok. De azt hiszem maradok a hülye szokásomnál.
Amúgy meg kell mondjam irigylem a történetben lévő srcáot. 14 éves, egy bombanő 14 évessel hozza össze a sors, aki mesterien qúr, szop, anál stb. De ez még nem minden! A fiú is hiper tapasztalt, nemcsak, hogy bármikor vissza tudja fogni magát a "vég" előtt, olyannyira ismeri a női testet mintha maga Rocco lenne. Én miért nem lehettem ilyen 14 éves? Miért kellett kis csenevész kisfiúnak lennem aki még csókolózni sem tudott? Nincs igazság a földön!
Tudtam, hogy már 12 évesen el kellett volna kezdenem Privat Goldot nézni. Kár hogy Dagobert bácsi függő voltam.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: