Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Remény

A lány fázósan összehúzta magán a kabátot, és a második üveg whisky után nyúlt. A mozdulat fölöslegességét bizonyítja, hogy csak harmadszorra sikerült megmarkolnia a flaskát. Merevrészeg volt már az előző üveg tartalmától. Újabb doboz cigarettát bontott, és előásta öngyújtóját a hó alól.
- Keserves egy nap ez a mai. – mondta a hópihének, ami a kezére hullott. Aztán csuklott egyet. Eredetileg sírni jött ide. Sokat, kontroll és vég nélkül akart sírni, de nem volt egy könnye sem.
- Szép.- morogta az orra alá- Boldog Karácsonyt!- mert december 24-e volt éppen.
Életében másodszor ült ezen a padon. Először öt évvel ezelőtt ugyanezen a decemberi napon. Rémes hónapokkal a háta mögött, kusza érzésekkel, teljesen zavartan, és az egész világban csalódva. Akkor is ivott. Sokat. És másnap hajnalban, amikor magához tért, elhatározta, megváltoztatja az életét, és ha nem sikerül, hát véget vet neki, de ez így nem mehet tovább.

Aztán rátalált Reményre. Egy barátját kísérte lovat venni egy közeli lovardába. Bent, amíg a tulajdonossal beszélgetett egy kedves, fekete kanca kinyúlt a boxából, és a vállára tette a fejét. Ő volt Remény. A lányt meghatotta az állat bizalma. Megsimogatta az orrát, és azonnal megérezte: szüksége van rá. A ló érzékenységével, figyelmével visszahozta a lányt a világba. Bár más lett, és máshogy gondolkodott, de sikerült megváltoznia, kimásznia a gödörből. Újra érzett boldogságot, meghatottságot, szeretetet…
És ma Remény meghalt. Kifutott az útra, és elütötte egy kamion. A lány még utoljára megsimogathatta, magához ölelhette, és belenézhetett azokba a kékesfekete szemekbe, aztán a ló tekintete fátyolossá vált, teste elernyedt, és vége volt…A lány csak ült az aszfalton. Aztán felállt, segített eltakarítani a tetemet….

Hazament. Megfürdött, felöltözött, és útnak indult. Tudta, hogy ugyanhoz a padhoz megy majd, és félt, ha ledobja magáról ezt a rémes, földbepréselő terhet, leszakad az ég. Leült a padra, és öntötte magába az italt, és egyik cigiről a másikra gyújtott, mintha a füsttel és a sárgás löttyel kitölthetné azt az űrt, ott belül. És csak nézett maga elé. Nem tudott sírni, nem tudott ordítani…- Visszaültem hát a jól megérdemelt gödrömbe. – gondolta, majd felsóhajtott az őt figyelő, kacér mosolyú csillagokra:
- Remény meghalt!
És mély álomba zuhant.
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Charlotte ·
Szöszke, ez nekem is tetszett, igaz a többi is, bár néha kicsit túl negatív a kicsengés. De igazán nem bánom, hisz Carrie írásai sem mindig vidámak...:wink:
Még nem olvastam mindegyiket, de igyekszem. Ja, és nagyon tetszik ez az oldalad!!!
Szerintem kitalálod, ki vagyok! :wink:
Puszka
szöszke ·
Ki vagy találva.
Negatív az ami én vagyok.
A viccesrészét meg kijátszom veletek;).
Pussz:)
Szössz ;)

Debreceni Hedvig ·
Együtt tudok érezni a lánnyyal... Azt hiszem én meghalnék a lovam nélkül...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: