Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

One night in Bangkok

Először is szeretném leszögezni, nem szexturizmus céljából utaztam Thaiföldre. 21 éves voltam, adódott egy lehetőség, hogy rokonokkal kimenjek két hétre. Addig szinte nem is tudtam, hol van Thaiföld, egyáltalán nem érdekeltek az ázsiaiak. Ahogy megérkeztünk, kezdett leesni, hogy miből maradtam ki eddig. Gyönyörű lányok mindenfelé, barna bőr, fekete haj, mifelénk ismeretlen kedvesség.

Az időeltolódás miatt nem tudtam aludni. Álltam az ablaknál, és az utca forgalmát néztem, éjfél körül is csak lépésben haladtak az autók a Sukhumvit sugárúton. Nem tudtam mit kezdeni magammal, és eszembe jutott, amit egy bangkoki masszázsszalonról olvastam itthon. Felöltöztem, zsebre tettem némi pénzt és a mobilomat, és lementem a szálloda elé. Beültem egy taxiba, a sofőr emlékezett rám, napközben már fuvarozott. Mondtam neki a hely nevét, amiről olvastam, mosolygott, és azt mondta, az egy igen jó hely, kicsit drága is, de tiszta, igényes, és csinosak a lányok.

Egy harsány fényreklámokkal kivilágított, szálloda külsejű épület előtt álltunk meg. Ahogy beléptem az előtérbe, az is egy szállodára emlékeztetett, balra bár, szemben recepció, és jobboldalt egy üvegfal, mögötte a lányok. Egy barátságos thai férfi szólított meg, elegáns öltönyben. Tisztáztuk az alapvető igényeket, majd végignéztük az üveg mögött ülő lányokat, mindegyikhez fűzött egy pár szavas kommentárt. Végül kiválasztottam egyet, kis termetű, fekete hajú lány volt, kb velem egyidős. Kijött az üveg mögül, mosolygott, és kézenfogva a lifthez vezetett. Felmentünk egy szobába, ami berendezésében szintén hotelszobára emlékeztetett, de nagyobb volt, és a sarokban egy csempézett részen egy nagy fürdőkád volt.

A lány bezárta az ajtót, majd leült mellém a kanapéra. Díszes selyemkimonót viselt, ami az egész testét eltakarta, de viszonylag szűk volt, úgyhogy sejtetni engedte formás alakját. Vizet engedett a kádba, itallal kínált, és beszélgettünk. Közben a kezeimet masszírozta finomat, és szüntelenül mosolygott. Van valami a thai lányokban, amitől az ember férfibb férfinak érzi magát mellettük. Nincsenek komplexusaim, itthon sem voltak gondjaim a lányokkal, de egy távol-keleti lány egész más életérzést ad. Ahogy megtelt a kád, a lány félhomályra állította a világítást, majd finoman levetkőztetett és a kádhoz vezetett. Beültem, és onnan néztem, ahogy a kimonó alatt leveti a bugyiját, majd egy mozdulattal kibontva, a földre hullik a ruha is. Ott állt előttem meztelenül, és gyönyörű volt. Először láttam ázsiai lányt így. Hosszú fekete haja kibontva hullott a vállára, formás melleit sötét bimbók ékesítették, derekán tetoválás. Először meglepődtem, hogy nem borotválta a punciját, de rá kellett jönnöm, hogy egyáltalán nem zavaró. Nekik valahogy más a szőrzetük, puhább, vékonyabb.

Beült a kádba velem szemben A látványtól ekkorra már teljesen felizgultam, amit ő látható örömmel nyugtázott. Teljesen megmosdatott a kádban, és folyamatosan simogatott, de nem zavarta az sem, hogy én is felderítettem a testét. A víz alól néha előbukkanó farkamat óvatosan a szájába vette, de mindig csak egy csók erejéig, ami pont arra volt elég, hogy ébren tartsa a lelkesedést. A fürdés után kiszálltunk a kádból, és a csempézett részen levő fehér gumimatracra fektetett, először hasra. A kádból kimert szappanos vízzel locsolgatott, és a testével kezdett masszírozni. Éreztem a vállaimon a csúszkáló melleit, a derekamon a nedves szőrzetét, a combjaimon a fenekét. Nagyon izgató volt, alig bírtam magammal. Ahogy hanyatt fordultam, és meglátta ágaskodó farkamat, elmosolyodott, csókot lehelt rá, majd folytatta a testmasszázst. Most már láttam is, ami még izgatóbb volt, és ha arra járt, mindig a szájába vett egy pillanatra. Talán 15 percet tölthettünk így, majd felállt, kézenfogott, és a hófehér franciaágyhoz vezetett. Hanyatt feküdtem, és nekilátott alaposan leszopni.

Érdekesen csinálta, tartott kis szüneteket, és olyankor a melleihez dörzsölte a farkamat. Majd elővett egy gumit, és ügyesen, óvatosan feltette rám, és hanyattfeküdt. Most láttam csak teljes szépségében a punciját, ahogy nedvesen, várakozóan szétnyílt. Csodálatos volt a lány, annyira kedves és természetes volt, hogy semmi stressz nem maradt bennem. Lassan belehatoltam, amit halk nyögéssel kommentált, és a hátamba kapaszkodott, a lábait pedig rámkulcsolta. Szeretkezés közben sok pózt próbáltunk végig. Nekem legjobban az tetszett, ahogy oldalt fekve, szemből hatoltam belé, és a felül lévő combjával átkarolt. Nem csókolóztunk, de végig csókolgatta a nyakamat, vállamat, ahol ért. Egy órát tölthettünk önfeledt szeretkezéssel, amikor támadt egy ötletem, hogyan koronázhatnám meg az estét. Addig is simogattam a fenekét, de akkor megkérdeztem, mit szólna hozzá, ha a fenekébe élveznék. Először húzódozott, hogy ő nem szokta ezt, meg hogy túl nagy a farkam, de érezhető volt, hogy gyengül az ellenállása.

Meg tudtam győzni! Síkosítót vett elő, és az oldalára feküdt, háttal nekem, majd előről hátranyúlva bekente a popsiját, én pedig elkezdtem kézzel tágítani. Ő közben hátranyúlva kézzel izgatott. Amikor már megfelelőnek találtam a helyzetet, odaillesztettem a farkamat a fenekéhez, ő pedig lassan rácsúszott. Láttam az arcán, hogy fáj neki, igyekeztem óvatos lenni, amennyire csak tudtam. Meg is lett az eredménye, pár perc múlva vígan csúszkáltam a szűk kis popsiban. Ahogy éreztem, hogy közel a vég, kihúztam a farkam, ő azonnal megfordult, lekapta a gumit, és elkezdte a melleihez dörzsölni a farkam. Egy pillanat múlva elélveztem. Hatalmas orgazmus volt, hosszú másodpercekig élveztem a melleire, ő pedig a szabad kezével kente szét magát az egészet. Lerogytam az ágyra, ő mellémbújt, megölelt, és így pihentünk még vagy negyedórát.

Öltözködés közben még beszélgettünk, megadta a privát telefonszámát is, de ez már egy másik történet... :-)
Hasonló történetek
22539
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mandalay ·
Kappa: Két évet éltem vele ezután együtt, részletekért fordulj hozzám bizalommal. Elég jól megtanultam a nyelvüket is, legalábbis beszélni. Az írás kicsit húzósabb.



dr sztik: Sajnálom, hogy túl igaz volt. Csak nem savanyú kicsit a szölö?



Tahó: Hát erre magamtól sose jöttem volna rá. Ne aggódj, pár hónap alatt megtanulja az ember, hogyan lehet még felöltözve felismerni öket.



PanniP: Persze a tudomány ott ér véget, ahol a saját képességeink, ugye? Én meg tudom állapítani a korukat.



Szivacs: De láttam, engem nem izgatott fel. Személytelen artistamutatvány. Akkor már inkább egy jó lap dance vagy body massage.



Azért köszönöm a hozzászólásokat, volt mit tanulni belöle.

Kappa ·
Örülök, ha rád nem vonatkozik az amit mindjárt írok:



Ázsiában elég nagy a szegénység. Sok lánynak nagy könnyebbség ha pl. hozzámegy egy dagadt német faszihoz, aki 30-40 évvel idösebb nála. A csaj jobban él, a fazonnak meg van egy "rabszolgája". Lehet, hogy késöbb nagy szerelem lesz (megszokják egymást?), de azért valahol mégiscsak megvette a nöjét.

Mandalay ·
Kedves Kappa,



Még mindig a húszas éveimet taposom, közel sem vagyok német, viszont 78 kiló.

Viszont hogy ennek mi köze a történethez, azt magam se tudom...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: