Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári vasárnap

A gyerekkori barátnőm mesélte:

A férjem kivitt egy nudista strandra nagyon sokan voltak. Egyszer mintha a kamasz fiamat láttam volna szembe jönni a tömegben. Levette hirtelen a napszemüveget egy  kő esett le amikor felismertem: nem Ő az. Ez után mindég Őt kerestem vagy látni véltem ahol a fiatal fiúkat láttam. Elkezdett furdalni  a kíváncsiság ha hirtelen előbukkanna. Mit mondanék. A férjem szerint úgy kell tenni mintha semmi sem történt volna. Majd hozzátette kamaszkorában,sokat jártak  az anyjával kettesben fürödni, megszokták a meztelenségüket. Ekkor jutott eszembe a férjemet sokszor láttam kijönni a fürdőszobából amikor az anyja ült a kád szélén. Visszatérő gondolat,hogy a fiam meglát meztelen. Sokszor kérdeztem barátnőmet izgatónak talál -e máskor még szégyelltem ezeket a gondolatokat .Férjemet rávették, hogy rendszeresen járjunk a nudistákhoz halászni ahol kitünő helyeket talált. Néha elmondtam fiamnak, hogy hova megyünk halászni.A találkozás soha nem jött össze ahogy én reméltem. A férjem egész nap halászott én pedig járkáltam unalmamban leskelődtem. Megtanultam,hogy kik hol miket csinálnak,hamar nem találtam újdonságot.Ekkor vettem ,hogy ha nadrág van rajtam nézi a combjaimat  vagy a melleimet  soha nem voltunk egyedül,hogy meglásson meztelen jött az ötlet, a nudira  valahogy ki kellene csalni a fiamat. Panaszkodtam milyen nehéz a sátor szakszerű elrendezése.Fiam hamar elrendezte . Férjem örült mert nem neki kellett vesződni a sátor állításával rohant is el ,hogy megnézze a kihelyezett halfogó eszközöket,persze mindég eltünt néhány. De  azért  késő délutánra 8_10 darab jó nagy hallal tért vissza.A neheze akkor jött amikor mindent elrendezett a fiam ,megreggeliztünk. Le kellett vetkőzni hisz körülöttünk már a családosok is  mindenki meztelen volt.A fiam nehezen letolt mindent de le kellett feküdjön a gumiágyra.Igyekeztem nyugodtnak látszani,elfoglaltam magam  nézzen csak nyugodtan.Javasoltam menjünk sétálni. Gyorsan bementünk a vízbe csillapodjon.Ahogy kiértünk a tömegbe megnyugodott. Egyre többször fogta a kezemet átfogta a derekam egyre bátrabban nézte a testem a tömegben mindég hozzásímúltam,a melleim mindég a hátát nyomták.Ami meglepett az idegen melleket alig nézte az enyémet inkább csak szégyelte.Amikor láttam ,hogy merevedik beküldtem  a vízbe. Lassan megszokta a hatalmas tömeget.Átvergődtünk a tömegen.Ő egyre többet símogatott ahol ért. Én bátorítóan mosolyogtam rá. Bementünk a vízbe bátran elkezdett csókolgatni simogatni,majd fölfektetett a vízre,símogatta a melleimet az állával aztán a hátamra fektetett és mereven nézte a combjaimat majd a pinámat egészen közelről Nagyon jól esett,de aztán észre vettem ,hogy a partról egy hölgy nagyon mereven néz minket. Jól esett az irígykedése,igyekeztem,hogy látszodjon néha hozzáér a szörzetemhez A kisfiam már olyan közzel hajolt a combomhoz ,hogy néha beleharapott persze gyengéden. Élveztem, hogy van közönség. Kellemes volt az úszógumiban összetapadni a faszát éreztem a hasamon lenyúltam és finoman beillesztettem a pinámba a víz hűvös volt eszembe jutott a sátor az már jó meleg lehet.Amikor mentünk ki a kíváncsi hölgy oda szólt a másiknak: vajon hova mennek?Ugyan már rég túl vannak rajta-mondta a másik Élveztem mennyire irígykednek.A férjem akárhogy siet csak délután érhet vissza.Szerencsére végig árnyékban volt a sátor.Így nagyon kellemes volt bent.Szinte önkivületbe kerültem amikor megcsókolta  a melleimet majd elkezdte szopni.Él veztem,hogy nézi a testem Majd a keze kezdett elindulni a testemen , segítettem,hogy felfedezze kissé bátortalanul.Szinte görcsben vártam,hogy végre a pinámat símogassa,szétnyitottam combjaimat megragadtam a kezét és rátettem.Végre ujjai finoman érintették minden részét soha nem éreztem ilyet csak a suttogását hallottam.Anyucipinácska hallottam szinte  nem értettem,csak később jutott el a tudatomig.Ez adott bátorságot, hogy megkeressem  a faszát csodálatos volt mennyire készen volt, hogy behatoljon végre az anyapinácskába és kisfiamnak adhatom szüzességemet.Vagy az ő szüzessége lett az enyém.Ha egyedül voltunk valóban úgy beszélgettünk becéztük egymást mintha valóban a szüzességét adta volna nekem.Kéj volt hallgatni,mikora fülembe súgta az első nő akit megbasztam.Gyakorlatlansága mutatta hogy igaz De nekem igazi kéj volt amikor a fülembe súgta megbasztalak anyucikám.
Hozzászólások
További hozzászólások »
zero-eco86 ·
Tulajdonképpen nekem tetszett volna, ha nem lenne ennyi furcsa fogalmazás benne. Átolvasással, újrafogalmazással,és egy kis kibővítéssel akár még jó is lehet.

EndyHUN ·
Ez így elég igénytelen, végig sem tudtam olvasni. Tagolás, írásjelek, nyelvtan.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: