Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Na jó anya, elmondom

Azt mondod, úgy látod, nem vagyok boldog?
Ugyan anya, ne aggódj, nincs semmi baj.
Látod rajtam? - Na jó anya, de nem tudom, hogy menni fog – e.
Azt mondod, tudom, csak nem akarom kimondani? - Lehet, hogy igazad van.

Na jó anya, ha hallani akarod: Hiányzik a fiam.
Tessék itt van. Hát, ezt akartad hallani? Mért nem mondod, hogy na ugye.
Azt mondod, hogy értesz, és tudod, hogy nehéz nekem?
Köszönöm anya.
Én bolond, azt hittem, majd felsorolod, az összes velünk megélt hasonló élményeidet, hogy most visszalőhess.
De nem. Te nem teszel ilyet most sem, és soha. Mért is gondoltam ezt? Pont Rólad.

Megnőtt a fiam. Mindig mondtam, mindenkinek, hogy nagyfiam van. Csak úgy dicsekvésképp, de nem gondoltam komolyan, nem akartam. Azt akartam hinni, és hittem is hogy attól, hogy egyetemista lesz, semmi nem változik.

Baljós érzéseim a ballagásán, kezdődtek. Ott álltam a nagy felfordulásban és törölgettem a könnyeim, ahogy illik. Aztán megjelent előttem a fiam, egy fiatalember képében, mosollyal az arcán és olyan szelíd tekintettel, amilyen csak egy felnőtt arcán lehet, amikor hagyja, hogy a szülők, nagyszülők, - őt utoljára, még egyszer, - gyereknek nézzék.
Belém hasított a kérdés. Mikor nem néztem oda, amikor felnőtt a fiam?

Leérettségizett, felvették a Műszaki Egyetemre, úgy ment minden, ahogy terveztük.
Addig nem is volt gond, míg be nem jelentette, hogy: anya úgy tervezzük a barátnőmmel, összeköltözünk.
Pánikrohamok kerítettek hatalmukba. Csak álltam válasz- és döntésképtelenül. Életemben először,- mint anyuka- nem tudtam, mit kell tennem.
Azt kérdezed, hogy mi a bajom a kislánnyal? - Anya, nincs a földön olyan lány, aki abban a pillanatban megfelelt volna nekem.
Csak arra tudtam gondolni, hogy ez nem történhet meg, hisz az én kisfiam, még gyerek.
Elmondtam – e neki a kételyeimet? - Hát persze, hogy elmondtam és közben sírtam. Tudom, hogy hiba volt, de sírtam. Elmondtam, hogy mennyire szeretem, és hogy a legjobbat szeretném neki, és hogy túl korainak tartom az elhatározásukat. De hát mit kellett volna mondanom?
Figyelmesen meghallgatott és halkan azt kérdezte. Anya? Mért nem tetszik neked a barátnőm, és mért akarsz bennünket széttúrni?
Én nem akartam ezt, tényleg nem. Nem vagyok én Isten, csak egy anyuka.

Most együtt laknak és járnak az egyetemre.
Hétvégeken nem mindig jön haza, mert azt mondja, hogy tanul és ott jobban lehet.
Úgy érzem, mikor visszamegy, hogy egyre távolabb megy.
Nehéz ez most nekem.

Mondd anya! Miből fogom látni, ha szüksége van rám?
Te honnan tudod, még most is, ha nem vagyok boldog?
Azt tudom, hogy gyerekek addig vagyunk, míg élnek a szüleink, de mondd anya, ugye anyukák is addig maradunk, míg élünk?
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
*lovers* ·
Nagyon tetszett az írás. Az én Édesanyámmal hál' Isten jó viszonyban vagyunk, de néha neki is akadnak kételyei mikor olyasmi témáról esik szó, ami nem mindig az Ő akarata szerint megy végbe. De most sikerült véglegesen is megértenem, hogy miért aggódik egy anya :) Köszönöm :)

moon-sun ·
szép kis irás....de ha bele gondol mindenki nehéz elengedni a gyerekeket de ez az élet sora...

laci bácsi ·
Tetszett, annyi megjegyzéssel, hogy a lányos apákra is igaz, amit leírsz.

Átéltem én is, de még szerncsére van aki kisfiamnak szólit és az is aki nagyapának!


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: