Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megdugtam a szexi unokanővérem

Az egesz akkor kezdodot amikor itt aludt nalunk tesomnmeg a baratjanal aludt szuleim ejszakasok voltak es amikor furdot veletlen benyitotam pont vetkozot.
-bocsi veletlen volt. Mondtam neki
-semi baj rokonok vagyunk. Mondta
Ezzel kimentem.
Amikor megfurdot bejott a szobába (mert egyszobaba aludtunk) ledobta a torolkozot magáról es lehalyot a táskájahoz és elkezdte keresni a bugyiját (eszre vette hogy tetszik nekem es direkt jatszot velem medig birom)
-Megvan amit keressel.kerdeztem
-pillanat ugye nem baj hogy igy keresem? Kerdi
-nem baj nyugotan. Felellelem
2-3 perc keresés utan megtalatla a bugyiját meg a melltartoját
-végre megvan. Mondta
-Tudom furcsa kérdés de segitesz becsatolni a melltartom? Kérdezi
-persze szivesen segitek. Mondtam válaszul
Miután segittetem neki becsatonli a melltartoját becsatolni, kimentunk vacsorázni a konyhába kicsi volt de pont eleg volt.
-Mit eszunk? Kérdezi
-Anyám hagyot valamit a hutuben.
-Megnézem adig hozzal már tányért.! Mondta
Hogy tudjak tányért hozni a huto ellot kell átmenni es ahogy mennek kicsi jobban bepucsitott es a farkam hozá ért a popsijához és hátra nézet rám hogy mit válaszolok rá. De semit (ez is a játék része volt) miután ettunk párat kérdezet rollam
-Voltál már nővel úgy?
-hogyis? ( tudom hogy gondolta de ha ő is játszik akkor már én is vele)
-Tudod úgy ketten? Kérdezte
-2? Társasozásra gondolsz?
-nem te buta a sz.x re.Kicsit elpirosodot
-igen.Válaszoltam
-Tudom személyes kérdés de te még szűz vagy? Kérdeztem tőle
/igen.Már selytete mit akkarok
bementunk a szobába ő a fottelba üllt egy kicsit szélyelebb tette a lábát a bugyi már nagyon bevágyot neki már látszod a puncija erre nekem egybőll felállt.
-Megkérdeztem tőle hogy.-Van-e barátod?
-Nincsen mert? Kérdezi
-Csak úgy kérdeztem.
-És neked van? Kérdezte
-Most nincsen szakitatunk és nem voltam nővvel már 4 hette:(
-sajnálom. Mondta
Felakkart izgatni hogy lássa állva a farkam erre megvakarta a punciját és erre egyből felállt és elmosojodot és kérdezte
-áll a farkad?
-igen mivel fiú vagyok. Elpirosodtam
egy 10-15 perc beszélgetés után elmentem én is fürdeni már kész voltam száltam ki a kádbol amikor belép Petra egy száll kontosben és megkérdezi hogy
-tudom kicsit furcsa de nem akkarnák sz.xelni neked sincs senkid meg nekem sincs és én még szűz vagyok nem sok minden fiúnak adatik meg hogy egy nőnek a szűzeségét elvegye?.
-Mondtam neki egész nap erre vágytam de mi lesz ha terhes leszel?
-nem leszek mert a barátnőmtől kértem fogamzásgátlot. Mondta
-akkor semi akkadálya.mondtam.
Anyit mondtot hogy.
-köszi hogy elveszed nekem már mindenki elvesztette.
aztán ledobta a köntöst magáról és ellém tárult amit egy jó ideje akkarok közzeről láttni a szép kerek melleit szép, feszes kerek segét és ami a legjobb a szép szűz rózsaszín punciját de mirre feleszméltem már ellőtem térdelt és szopkodta a farkamat amikor elsültem bevittel a szobába ahol lenyelte az összes g.c.t ami a szájába volt mikor újra ujabb lövésre készen álltam akkor kérdeztem.
-mehet a punciba?
Egy szo válaszse csaknoda igazitota a farkam a puncijához és bolintot egyet.Lassan ovatosan kezdem hogy ne fájon neki (csak is a rokonom és az 1. Fasz volt a pinájába)
Amikor átjukasztotam a szűzeségét akkor felsikoltot egy nagyot.Csak anyit mondod.
-köszi
Aztán felültünk és ráüllt a farkamra és lovagolt amikor elérte a csúcsot egy nagyot élvezet és ettől én is bele élveztem leszélt és elmentunk fürdeni és még a fürdöbe kiverte nekem olyan puha volt a keze bárcsak soha nem ért volna véget és egész este folytatunk olyan jó volt az legkedvesebb,legszebb, legvonzobb, legbevállalosabb unokatesom anyira szeretem.Eztbmég ma is csináljunk mind kettonknek van vallakije de csak velle elvezem ugy a szexet ő meg vellem.Amikor valami családi találkozo van ő megfogja a farkam én a seggét amikor kicsit eltudunk távolodni a tömegtöl kiveri nekem én nem meg kényztetem őt az volt a legjobb szex amikor még a barátnőjét is meghivta ő is olyasmi szép mind Petra de nálam Petra nyerő.
Hozzászólások
További hozzászólások »
laci1952 ·
Fogalmazás gátlót vettel be,vagy csak ilyen primitív vagy?

Damighty ·
Április!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: