Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Még mindig szűzen...

Előre szólok, hogy hossz történet, és nem 5 perc átolvasni. De köszönöm, ha szakít rá időt.
Mikor e sorokat írom, még mindig szűz vagyok. Jelen pillanatban egy távkapcsolatban élek, de nem bánom, mert nagyon szeretem a srácot. De nem ez a lényeg. Inkább azt szeretném elmesélni, hogy milyen szexuális események történhetnek meg egy szűzzel. Némelyik egészen elképesztő, legalábbis szerintem.
Két pasim volt eddig, illetve egy, a másik az amolyan futókalandfélének lehet betudni, a harmadikkal meg most éldegélek együtt. Bár inkább úgy mondanám, hogy szeretnénk együtt élni, de kicsit nagyon is nagy a távolság. De nem vele kezdem a történetet.

Kezdeném az első pasimmal, akit az interneten ismertem meg, egy online társkeresőn. Sokat leveleztünk, aztán találkoztunk. Szerelem első pillanatra, részemről biztosan. A kapcsolat mindössze 7 hétig tartott, és majdnem olyan ritkán láttuk egymást, mintha a világ másik végén lakott volna, pedig talán másfél óra tömegközlekedésnyi távolság volt köztünk. Első úgymond szexuális élményem is vele esett meg, valami olyasmi, amit pettingnek lehet nevezni, de inkább annak sem. Az utolsó alkalomkor, mikor utoljára találkoztunk, láttam rajta, hogy nagyon merev a hátizma, és mondtam, hogy megmasszírozom. Levette a felsőjét, én eközben előkészítettem az ágyamat a masszázsra, és lefeküdt. Én szokás szerint ráültem a fenekére, és elkezdtem masszírozni, rendesen, mivel valamelyest konyítok hozzá. Sokak szerint ’aranykezem’ van, mert erős, és mégsem túl kemény a fogásom, így nem szedem péppé az izmokat, mégis jól megdolgoztatom őket.

Mikor megmasszíroztam, csak játékból, de mégis szinte majdnem veszélyesen elkezdtem finoman szurkálni a körmeimmel, amik eléggé hosszúak, és folyton élesre reszelem őket. Ezt élvezte egy darabig, aztán abbahagytam, és számmal belekaptam a tarkójába, kicsit megfogtam, és ő kéjesen felsóhajtott. Elindultam a nyelvemmel a gerincén, és éreztem, hogy egyre izgatottabb. Aztán picit megemelkedett, jelezve, hogy szeretne a hátára fordulni, megemelkedtem, és megfordult. Forrón csókoltuk meg egymást, íze kicsit mentolos volt, ami az első csókra emlékeztetett, mert mániája a mentol, és vele csókolóztam először. Tudom, kicsit fura, hogy az ember lánya 17 és fél évesen kapja élete első csókját, de hát későn érő típus vagyok, de nem baj.

Hajamat kiszabadította a hajgumi fogságából, és szétterült az arcán, teljesen beborítva a hosszú barna zuhatag. Félresöpörtem, és újra megcsókoltam, és nem is engedtem el. Keze eközben felfedezőútra indult, és elkezdte simogatni a derekamat, a gerincemet, körkörösen masszírozva minden egyes csigolyát, amitől éreztem, hogy egyre nedvesebb vagyok. Miután végzett a tarkómmal is (alulról felfelé haladt), a bordáim felé indult, felhajtotta a felsőmet. Elengedtem az ajkát és levettem a hosszú ujjú pólót, és kibújtatott a melltartómból, de nem vettem le, hanem lecsúsztatta a derekamra. Ezek után visszatapadtam a szájára, és kezemmel elkezdtem finoman karmolászni a mellkasát, de minden nyom nélkül. Ő folytatta a simogatásokat, és elindult egyre lejjebb. Én sem voltam tétlen, elindultam lefelé, csak én a számmal, és a mellkasánál elidőztem, először egyik, majd másik mellbimbóját kaptam be, majd vissza a szájához.

Ő ezalatt elérte a nadrágomat, és mivel eléggé nyúlt az anyag, meg akkoriban adtam le 4 kilót (sajnos), mindenféle matatás nélkül be tudta csúsztatni a kezét. Először a bugyimon keresztül masszírozta a nagyajkakat, aztán finoman a fehérnemű alá nyúlt. Folytatta az előbbi kézmozdulatot, és egyre lejjebb haladt, majd megérintette a hüvelyem bejáratát. Erre valami kapcsolt bennem, és egész lényem hangtalanul felkiáltott, hogy mit keres egy idegen a hüvelyem közelében. Erre összerezzentem, mert nem voltam hozzászokva, hogy a testem parancsol nekem, és nem fordítva, és elhúzódtam. Megérezve az előbbi dolgot, a barátom kihúzta a kezét, és bocsánatot kért.

Mondtam, hogy semmi baj, csak megijedtem. Még egy darabig úgy feküdtünk, egymáson, mert az ágyam eléggé keskeny. Aztán nem többet nem láttam, mert teljesen elfoglalt volt, és nem is értem el, illetve telefonon elértem volna, de nem volt kedvem pénzt pazarolni rá. Rájöttem, hogy nem szeret, és ez engem is kezdett kizökkenteni a lila világból (azért lila, mert a rózsaszínt utálom). Így írtam neki egy e-mailt, melyben megmondtam neki, hogy kész, vége, ennyi volt, csak ezt sokkal részletesebben kifejtve. Ez volt november utolsó előtti csütörtökén. Nagyon hiányzott, mert nagyon szerettem, és egy hétig teljesen idegbeteg voltam, hogy mit csináltam, aztán ráparancsoltam saját magamra, hogy a srác a múlté, és foglalkozzak az élettel, az még előttem van.

Így újra elkezdtem ugyanazt az online társkeresőt használni, és sok fiú és férfi keresett meg hol egy szavazattal, azaz értékelték az adatlapomat, vagy levélben. A statisztikára egyáltalán nem reagáltam, a levelekre is nagyritkán. Aztán elkezdtem egy férfival levelezni (27 éves volt), és valamivel megsértettem, ha jól emlékszem azzal, hogy éppen szeszélyes hangulatom volt, és valami hülyeséget mondtam neki. Erre elhordott hülye libának meg hasonlóknak, és én meg büszkeségemet sértve éreztem, és mondtam, hogy simán bebizonyítom az ellenkezőjét, és találkoztunk egy pénteki napon, pontosabban délutánon. Korán érkeztem (mindig korán érkezem), és amikor odajött hozzám, meg akart puszilni, én meg elhúzódtam, ami nagyon meglepte.

Mondtam, hogy nekem nem szokásom puszizkodni, és felejtse el, mert még a legjobb barátaimnak sem adok puszit, ez csak a családtagoknak jár. Sokat beszélgettünk, mindenről. Szimpatikusnak tűnt, bár kicsit furának tűnt a világnézete, amit ugyan még nem ismertem, de kezdtem sejteni. Mivel forgalmas helyen találkoztunk, és meguntuk a zsivajt, amit én már alapból utálok, mert nem szeretem a tömeget, és elmentünk egy nyugodtabb helyre, annak a cégnek az irodájába, ahol dolgozott. Ott sokat beszélgettünk, főleg a sejtek felépítéséről, mert valamit ezzel kapcsolatban megemlítettem neki, és felkeltette érdeklődését a téma. Én meg nemrégiben tanultam biológiafakultáción, úgyhogy alaposan benne voltam a témában. Aztán mikor hazakísért (muszáj volt neki, mert apám rigolyás, hogyha este úgy mászkálok, hogy nincs aki hazakísérjen), a metróban mondta, hogy olyan pókerarcom van, semmit sem lehet róla leolvasni.

Aztán mikor már csak két sarokra voltunk a kaputól, elindultam előre, mert az autók a járdán állnak, és nem fér el egymás mellett két ember. És éreztem, hogy nagyon erősen néz (mindig megérzem, ha bámulnak), és megjegyezte, hogy úgy megfogná a hátsómat. Mondtam, hogyha megpróbálja, akkor kezét töröm. Egyre csak erősködött, hogy meg akarja fogni, de egyáltalán nem hagytam. Aztán elköszöntem tőle a kapunál, mondtam, hogy szia, aztán bementem, de előtte azért udvariasságból behívtam, de tudtam, hogy úgysem jön be, volt egy olyan érzésem. Aztán másnap összeakadunk a chaten, és hogy hogyan, fogalmam sincs, de megint felpiszkálta a büszkeségemet, és megegyeztünk, hogy találkozunk aznap este, csak még befejezem a takarítást és lezuhanyozom. Így is történt, aztán a metrónál találkoztunk, és felmentünk hozzá.

Ott beszélgettünk, közben lerendeztem egy telefont is azzal a sráccal, aki már egy jó ideje a haverom volt, és magamban átléptettem haveri státuszból barát státuszba (ezen kívül még van egy hely, a pasi, amibe később átléptettem, és most is ott van). Akkoriban már sokat hívogatott, amit nem bántam, mert mindig szívesen beszélgetek vele. Miután lettem a telefon, beszélgettünk még egy kicsit, de úgy, hogy ő az ágyon ült, én meg a szőnyegen, mert szeretek szőnyegen ücsörögni, kicsit olyan gyerekes, és szerettem a gyerekkoromat. Aztán mondta, hogy üljek fel az ágyra. Megtettem. Tudtam, hogy mi lesz, mert már ecseteltük a chaten, így nem ért meglepetés. Csak megint elindult bennem a lavina. Először csókolt, teljesen más íze volt, mint az előző pasimnak, és a garbómon keresztül elkezdte masszírozni a bal mellemet.

Aztán levetette velem, de megmondtam neki, hogy csak úgy, ha ő is leveszi. Aztán teljesen megszabadultunk a ruháinktól, deréktól felfelé. Kifejtett a nadrágomból, és levette a sajátját is. Közben csókolóztunk, és simogattuk egymást. Előbb szájával elkapta az egyik, majd a másik mellemet, váltogatva, én meg néztem, mert kíváncsi voltam. Kérdőn nézett rám, és megkérdezte, hogy szeretem-e nézni. Én meg mondom, hogy nem tudom. Tényleg nem tudtam, hogy akkor, hogy szeretem-e nézni. És a mai napig sem tudom, hogy szeretem-e. Aztán lassan elindult lefelé a kezével, és benyúlt a bugyim alá, mert az még rajtam volt, és rajta meg a boxeralsó. Benyúlt, és éreztem, hogy az a lavina, ami az elején elkapott, most tovább erősödött, és mikor elérte a kezével a hüvelyem bejáratát, megint összerázkódtam, mert a testem megint némán felhördült, hogy nem, ez egy idegen! És igaza volt, mint előtte.

Elhúzódtam, és nézett rám, mint borjú az új kapura, és felhomályosítottam, hogy ez most nem megy, pláne nem ilyen rövid ismertségi idő után, és hogy ezt most hagyjuk. Azt mondta, hogy rendben, de éreztem rajta, hogy nem nyugszik bele a vereségbe. Aztán megindult a keze ismét, csitítás címén, elért a mellemig, majd a fejével a keze után ment. De tovább ment a feje mint a keze, de előtte még lehúzta a bugyimat. Megint belém állta az ideggörcs, hogy most mi lesz, de azt mondta, hogy nem bánt. Oké, mondtam, higgyünk neked, hagytam magam. Úgy döntött, hogy orálisan elégít ki, és elkezdte nyalni a nagyajkakat, majd nyelvével egyre beljebb hatolt. Nagyon élveztem, de megint előjött az érzés, és ráadásul elkezdett fájni, ahogy nyalt, nem tudom, hogy igazi fájdalom volt-e, vagy pszihikai, csak azt tudom, hogy fájt, és elhúztam magam.

Azután már semmi sem történt, csak elvoltunk, beszélgettünk, gondosan kerülgetve a valós témát, mint kezdő görény a büdöszoknit, aztán hazakísért. Tudtam, hogy ha nem elégülök ki, akkor nagyon fáj az alhasam, mint (majdnem) minden lánynak, de nem érdekelt, csak az, hogy megint hülyeséget csináltam. Adtam neki egy utolsó csókot, aztán bementem. Másnap megint a chaten beszélgettünk, és oda vissza elmagyaráztuk egymásnak a világszemléletünket, hogy nekem fontosabb a lelki része egy kapcsolatnak, meg hogy korai lenne így egymásnak ugrani, és addigra rájöttem, hogy a büszkeségemnél fogva tudott vezetni, és ezt el is mondtam neki, meg hogy szerintem azzal tudtam megfogni, hogy valós természetemet adtam, azaz az érinthetetlent. Meg tényleg gyors volt, pénteken láttam először, aztán már szombaton ágybabújni valakivel? Akkor úgy látszik éppen szabadságra ment az erkölcsi világrendem. Aztán vasárnap tárgyaltuk ki a részleteket, és rá kellett jönnöm, hogy tényleg nagyon eltérő a nézőpontunk.

Még aznap este vasárnap felhívott a barátom, és pár percnyi beszélgetés után bevallotta, hogy belém van esve, mint vak ló a szakadékba. Első reakcióm mondhatni tőlem szokványos, amúgy másoktól igen csak eltérő volt, hogy felkiáltottam, hogy jaj, majd elsápadtam és lefejeltem az asztalt, ami előtt éppen ültem. Elbúcsúztam a chattől, és bevonultam a saját szobámba beszélgetni. Nyolc órán keresztül beszélgettünk, és végül félidőnél mondtam, hogy oké, próbáljuk meg a kapcsolat továbbléptetését, mert előtte azért volt egy fél óra szünet, amíg mind a ketten elmentünk zuhanyozni, és zuhanyozás közben gondolkodtam, mert olyankor mindig tiszta a fejem.
Láttam, hogy ez a kapcsolat nem lesz könnyű, mert messze van, és valószínűleg ritkán fogom látni, aztán eszembe jutott, hogy az első kapcsolatomban a pasit szintén ritkán láttam, pedig az közel volt, és mégis távol. Úgyhogy belementem, legyen, csak jóra számítottam. És a mai napig sem csalódtam.

A telefonbeszélgetést követő negyedik napon, azaz csütörtökön elmentem hozzá, el Szegedre, mert amúgy is akkor volt az egyetemen nyílt nap, amire el is mentem. Sajnos pont előtte való nap kezdtem menstruálni, így nem sokat tudtunk egymással kezdeni. Pontosabban ő nem tudott sokat velem kezdeni. De én sem vele, mert még mindig tapasztalat híján voltam, legalábbis úgy éreztem. De akkor azon a napon megtudhattam, hogy milyen fogása van egy férfi körömnélküli ujjának. Igaz, hogy ő ettől csillagokat látott, mert kicsit megszorítottam, és én bocsánatot kérve meg félig nevetve mondta, hogy nekem nem szabad ilyen érzékeny játékszert adni a kezembe. De azóta megtanultam ezt a leckét is.

Aztán legközelebb rá 5 napra találkoztunk, nálam, mert úgy döntöttünk, hogy együtt indulunk vidékre, mert Borsodba készültem, ő meg ugyanazon az útvonalon, csak Hevesbe, mert ott lakik. Így tett egy ’kis’ kitérőt, és feljött Budapestre. Szerencsére öcsém tolerálta a dolgot, és elvonult a másik szobába számítógépezni, majd egy órával később öcsém úgy döntött, hogy elmegy otthonról, így párommal csak ketten voltunk. Így volt időnk egymásra. Először ugyanúgy indult, mint az első két pasimnál, amint keze a hüvelyemhez ért, testem felkiáltott, hogy nem, de valahogy nem olyan hevességgel, mint azelőtt. Mintha elfogadta volna, és ismerte volna már, ami igaz is volt, mert kb. egy éve álmot láttam, és ő volt benne, pedig akkor még nem is ismertem. Ennek az álomnak a ténye csak később tudatosodott bennem. Így aztán nem sokat tiltakoztam, és ott folytattuk, ahol abbahagytuk, egymás testének felfedezésénél. Már mind a ketten majdnem meztelenek voltunk, össz-vissz egy boxer volt rajta, rajtam meg egy bugyi. Ő a hátán feküdt, és be volt csukva a szeme.

Nem hagytam, hogy kényeztessen, nem éreztem szükségét, inkább én indultam felfedezőútra. Elindultam a számmal lefele, és mikor elértem a köldökét, kinyitotta a szemét, én meg rászóltam, hogy csukja be. Korábban már vitáztunk telefonon, hogy leszopjam-e vagy sem. Aztán a köldökétől megint elindultam lefelé. Elértem a szűkössé vált anyagot, és kiszabadítottam belőle a farkát, és kézzel fogva tartottam. Erre még nem reagált, hiszen azelőtt 5 nappal is már megfogtam neki. Akkor viszont kinyílt a szeme, és nagyon tágra, mikor számmal érintettem a makkja csúcsát. Nagyon meglepődött. Aztán számba vettem, és elkezdtem szopni, úgy, ahogy én azt elképzeltem, de rájöttünk mind a ketten, hogy ezen még van tanulnivaló. Így inkább ő vette kezelésbe a dolgot, és elkezdte verni, én meg figyeltem, hogy hogyan csinálja. Aztán visszavettem tőle, és újra elkezdtem szopni, de most másképp fogtam hozzá: először megnyaltam a makk alját, azt a galléros részt, majd körbe-körbe mozgattam a nyelvem, végül beledugtam a nyelvem hegyét a nyílásba. Majd elkezdtem verni neki, és időnként a számba vettem.

Mivel kicsit ügyetlen voltam, így jó időbe telt, míg orgazmusa lett, éreztem, hogy erősen összerándul, és ki akar spriccelni, úgyhogy a számba vettem, és oda érkezett a termékenyítőanyag. Őszintén megvallom, hogy másfajta ízre számítottam, mert olvastam, hogy glükóztartalmú az ondó, de ez keserű volt. Rohadtul keserű. Úgyhogy ki is köptem, de azt a mosdóban, de előtte még megpróbáltam a szájába adni, hogy érezze a saját ízét, de nem jött össze, mert hamar rájött, hogy nem nyeltem le. De egy kicsi átment, mert utána inni kért, hogy kimossa az ízt a szájából, amit én is megtettem. Aztán legközelebb Szilveszterkor találkoztunk, lent, Szegeden, de nem nagyon tudtunk kettesben lenni, mert a fránya lakótársa az úgy döntött, hogy szintén ott búcsúztatja az óévet.

Így, hogyha valamit akartunk, kimentünk a fürdőszobába. Legalább ennyiben rendes volt. Mivel január 30-án mentünk le, így a bulizás előtt volt egy éjszakánk. Lefekvés után kimentél a fürdőbe, én meg utánad mentem, és egymásnak estünk, de nem hangosan. Azt mondta, hogy most ő akar nekem örömet szerezni. Széthúzta a pizsamaingemet, és elkezdte kezével és szájával becézgetni a melleimet. Nem volt túl gyöngéd becézgetés, de nem bántam. Nekem így tetszett. Aztán elindult lefelé a kezével, és mikor megérintette a bejáratot, akkor már nem húztam el, nem szólt az ösztönöm, hogy idegen. Elfogadta. Csak volt egy kis gubanc: mikor elkezdte a szűzhártyámat ’piszkálni’ (elnézést, nem tudok rá jobb szót), éreztem, hogy ez fáj, és mondtam, hogy ne. Aztán leültetett a WC tetejére, lehúzta a pizsamanadrágomat, és elkezdte nyalni először az ajkakat, majd szívta őket, szopogatta, változatos volt, így pontos részletekre nem emlékszem, csak arra, hogy megint elkezdett fájni, és elhúztam. Még erre sem voltam felkészülve, úgy látszik.

Szegény kedvesem nagyon ügyetlennek érezte magát, hogy nem tud nekem örömet okozni, de megnyugtattam, hogy nem benne van a hiba, hanem bennem, hogy még nem vagyok felkészülve. Aztán csendben visszasompolyogtunk a szobába, és lefeküdtünk aludni, bár egy jó ideig nem volt alvás, mert folyton simogatott, bár idővel elaludtam. Saját állítása szerint ő egy szemhunyásnyit sem aludt, mert hogy ott voltam mellette, a nő, akit imád. Érdekes magyarázat, de azért legyezgeti a hiúságomat, meg egyébként is jólesik. De reggel arra ébredtem, hogy simogat. Éreztem, hogy nedvesebbé válok, aztán elkezdtem vezetni a kezét, egészen a vénuszdombomig. Tudta, hogy mit akarok. Elkezdte finoman ingerelni, de csak a dombot, nem nyúlt lejjebb, tudta, hogy akkor esetleg visszahúztam volna. De olyan jól csinálta, hogy önkéntelenül is belendült a csípőm, és utólag jöttem rá, hogy mit tesz.

Aztán a keze lejjebb csúszott, és megint nyomta a szűzhártyát, ami így fájt. Érdekes módon hiába izgultam fel, utána nem fájt az alhasam, mert egész nap valami különös izgalmi állapotban voltam, ami nem engedte a fájdalmat. Este elmentünk bulizni, de hajnali 2-kor hazajöttünk, mert mondta, hogy fáradt. Hát, annyira azért mégsem volt fáradt, legalábbis mikor hazaértünk, nem tűnt annak. Még szerencse, hogy a lakótársa később ért haza. Lerúgta a cipőjét, én kifűztem a bakancsomat, ami egy örökkévalóságnak tűnt, mert nem azzal a darabonkénti 10 sor kifűzésével akartam foglalatoskodni, hanem valami mással. Mikor végre kiszálltam lábbelijeimből, kedvesem felkapott, és a szobába vitt, közben ott csókoltuk egymást, ahol értük, az ajak, nyak, fül, minden volt. Aztán lefektetett az ágyra, és csókolóztunk, közben elkezdtük egymást vetkőztetni.

Megkért, hogy kötözzem ki, és valahogy nem tudtam egy ilyen kérésnek ellenállni. Az öveivel az ágy végén álló kisasztal lábaihoz kötöztem, majd a hasára ültem, mert nem volt szívem a mogyoróit összelapítani. Majd elkezdtem karmolni. Először lágyan, aztán vérszemet kaptam, és egész mellkasát, hátát, ahol értem, végigszántottam, sok helyen hosszú ideig ott maradt a nyoma. Aztán közel hajoltam hozzá, és szájába adtam először egyik, majd másik mellemet, mindkettőt jó alaposan megszívta, szinte már fájt, de élveztem. Élvezte, ahogy kínzom és ki van szolgáltatva kényemnek-kedvemnek, de azt is, mikor gyöngédséggel fordultam felé, és elkezdtem férfiasságával játszadozni, aminek hamarosan meg is lett az eredménye, és hogy ne koszoljuk be a lepedőt, hagytam, hogy megint a számban kössön ki a fehéres színű folyadék, ami ugyanúgy a mosdóban végezte, mint előző társai.

Aztán felébredt a lelkiismeretem, és elengedtem, mert annyira megalázónak éreztem számára, hogy úgy bánok vele, mint egy állattal. Aztán átfeküdt az ágy másik oldalára, és kérte, hogy üljek rá a szájára. Egy ilyen kérésnek nem tudtam ellenállni, így megtettem, amit kért.

Elkezdte nyalogatni, bár inkább lefetyelte, majd ahogy kicsit jobban beindult a nedvezés, szívogatni, hogy ne folyjék szét. Ösztönösen beindult megint a csípőm, mint reggel, és éreztem, hogy ez most nem semmi lesz. Ültem és mozogtam, közben az ágy támlájába kapaszkodtam, és egyre jobban ziháltam, érdekes módon minden hang nélkül, amit párom furcsállt is. Majd kb. negyed óra lovaglás után éreztem, hogy elöntenek a kéj hullámai, éreztem, ahogy egyre tornyosul, mint a szökőár, egyre hangosabban vettem levegőt, éreztem, hogy összecsapnak fejem fölött a hullámok, és egy erőteljes, de nem hangos sóhajjal, valamint egy erős fogással az ágytámlán elélvezek.

Akkor éreztem először ilyet, mivel az önkielégítéssel nem nagyon próbálkoztam. Valami azt súgta mindig, hogy ne. Aztán rájöttem, hogy miért. Mikor sikerült eljutnom a csúcsra, és lecsendesedett a vihar, szinte szó szerint mellé estem, és nagyon remegtem. Járni sem tudtam utána. Halkan megköszöntem neki, és mikor végre járóképessé váltam, nagyjából felöltöztem, de arra már nem volt erőm, hogy le is zuhanyozzak. Mikor végre elmentünk aludni, akkor jött haza a lakótársa, és áldottam a sorsot, hogy még nem szedek gyógyszert és nem vettünk gumit, mert akkor még javában dolgoztunk volna. Utálom a kényes helyzeteket, és ez az lett volna.

Később januárban és februárban még sok más hasonló élményben volt részem, kipróbáltuk az anális szexet, egyszer sikerült is így csúcsra jutnom; volt ujjazás is, ami átszakította a szűzhártyát, mert az ő ujja nagyon vastag, és én meg kicsit szűköcske vagyok. De szerintem az igazi szüzesség elvesztése (vagy inkább odaajándékozása) még arrébb van.
Köszönöm, hogy elolvasták történetemet, aminek még lesz folytatása, ha az olvasóközönség is úgy akarja, de ígérem, legközelebb megpróbálom rövidebbre fogni.

Tisztelettel:
Zenoa
Hozzászólások
További hozzászólások »
smutz59 ·
Bocsika, de sztem fóbiád van, illetve nem igazán tudod, h akarod-e a szexuális aktust, vagy nem. Tényleg uncsi volt és mint már mondtam fóbiás.

CARIS ·
Unalmas is, nem is tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: