Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Maszti társaságban III.-IV. - Az engedelmes unokaöcsi megváltozi

Annyira nedves vagyok már, hogy a műfasz gond nélkül csúszik belém tövig, szinte eltűnik bennem. Pucsítok Tomi felé, amennyire csak tudok. Lassan mozgatni kezdi bennem, ki-be. Aztán meg is forgatja bennem.
- Ahh ez az! - csúszik ki a számon.
Nem akartam, hogy tudja, mennyire élvezem. Büntetésnek szántam, de nem tudom visszafogni magam. Hátra pillantok rá: szemei a puncimat és a fenekemet pásztázzák folyamatosan, farka újra életre kel.
Észre veszi, hogy figyelem, és a szemeimbe néz.
- Utasíts... - suttogja halkan, megszólalni is alig tud.
- Pofa be! - nyögöm hangosan szemeimet forgatva, és előre fordulok.
Elhallgat, és gyorsabban kezdi dugni a puncimat.

Lassan már visítok az élvezettől, muszáj magamhoz nyúlnom. Egyik kezemet a lábaim közé csúsztatom, ujjamat rányomom a csiklómra. Körkörös mozdulatokkal kezdem a testemet orgazmus felé hevíteni. Érzem, hogy nem kell sok. Annyira fel lettem húzva, hogy meg sem tudom büntetni a mögöttem álló, nyálát csorgató unokatesómat.

Begyorsít, keményebben dug a műfasszal. Kefél. Nem gondoltam, hogy lehet még jobb is, de ő megmutatta. Testem lassan felrobban. Combomhoz nyomódó kemény farka még jobban izgatja a fantáziámat. Szinte már magamban érzem lüktetni.

Ahogy ezt elképzelem, nem is bírom tovább. Megremegek, ráfogok a műfaszra és tövig magamba nyomom. Hangos nyögésekkel élvezek el, csillagokat látok, alig bírom megtartani magamat. Ilyen gyorsan és erősen még nem tört rám orgazmus, fáradtan és nagyokat sóhajtva  dőlök előre az ágyon. Érzem, hogy a műfasz még mindig bennem van, lüktető puncimat kellemes fájdalommal feszíti szét. Lassan kihúzom magamból, és félre teszem.

Megremegek, mikor egy kéz finoman végigsimítja a fenekemet.
- Élvezted? - hangzik az óvatos kérdés.
Tomi felé fordulok, remegve térdelek fel előtte az ágyon, és magamhoz húzva megcsókolom. Finoman, és lágyan, még magamat is meglepem vele. Újra.
- Isteni volt – mosolygok.
Ő is mosolyog, de hozzám érni nem mer. Bólint, látszik rajta mennyire büszke magára. Nem mond semmit, nekem kell megtörnöm a csendet.

Lepillantok álló farkára, ami szó szerint érintésért könyörög. De visszafogom magam, és nem nyúlok hozzá. Elhúzódok Tomitól, és a szemeibe nézek.
- Ügyes voltál, ezért lehet egy kívánságod - tartok egy kis szünetet, majd mélyebbre váltom a hangom. - De jól gondold át, hogy mit kívánsz!
Lesüti a szemét, elpirul. Pedig látom rajta, hogy megőrül a vágytól, továbbra is az a visszafogott kisfiú maradt.
- Te mit kívánsz?
Nem hiszem el! Már megint tőlem várja a választ... De nem fogom hagyni magam.
- Rólad van szó, nem rólam - le sem veszem róla a szemem.
- A popsidat akarom – suttogja, a tévéből jövő pornó hangoktól alig hallom.

És nem akarok hinni a fülemnek. A popsimat? Seggbe akar dugni? Akaratlanul is felnevetek, pedig nem akartam kigúnyolni. Sőt, kifejezetten tetszik az ötlete.
- Egyből a közepébe. Ez igen!
Megsimogatom az arcát biztatóan, majd megfordulok előtte. Bedőlök, megint a könyökömre támaszkodok és pucsítok. Még meg is rázom magam.
- Tessék, a tiéd.
Közelebb lép, és megsimítja a két félgömböt, majd nedves puncimról átkeni rá a nedvet. A popsilyukamnál köröz kicsit.
- És... most? - remeg a hangja. Remélem az izgalomtól, és nem a félelemtől.

Nem tudom hova tenni a kérdést, ő akar megdugni. Hátra nézek rá, megvillan a szemem ahogy tekintetem találkozik az övével.
- Ne legyél már ennyire balfasz! - csattanok fel durvábban, mint akartam.
- A tiéd, vedd el! Csinálj vele amit akarsz!
El is fordulok, meg sem várom a választ. Úgy helyezkedek, hogy rálássak a tévére.
Nem kell másodjára is rászólnom, ujját rögtön elkezdi belém csúsztatni.

Felnyögök halkan. Fenekem rászorul az ujjára, de még így is gond nélkül csúszik belém, annyira benedvesített. Nem bírom folyamatos sóhajtozás nélkül, legszívesebben megint magamhoz nyúlnék.
Mozgatni kezdi bennem, lassan ujjaz, közben folyamatosan simogat. Érzem ahogy tágulok, és bizonyára ő is, mert megérzem még egy ujját. Óvatosan azt is belém nyomja.
Most már hangosan nyögök, ő is egyre jobban liheg. Már a látvány ennyire felhúzza, és ez tetszik. Szeretek ilyen hatással lenni a pasikra.

- Dugtál már seggbe csajt? - győz a kíváncsiságom, nem bírom magamban tartania kérdést.
- Nem.
Rövid, tömör válasz. A lényeg benne van. Elmosolyodok, nem tudom miért, de örülök, hogy én leszek neki az első. Izgat a tapasztalatlansága.
Érzem, hogy ujjai tövig belém csúsznak. Egyre hangosabban nyögdécselek, puncim közben vadul lüktet az ürességtől.
Tomi még közelebb jön az ágyhoz, megtol egy kicsit. Előrébb mászok, hogy fel tudjon térdelni mögém. Nem tétovázik, közben ujjait kihúzza belőlem. Kér egy óvszert, természetesen adok neki, de fintorgok. Csak az időt húzza...

A hideg is kiráz, mikor megérzem farkát a fenekemnél. Egyik kezével a derekamra fog, nehogy menekülni tudjak, másikkal farkát szorítja. Elkezdi betolni magát, felszisszenek ahogy makkja belém csúszik. Még az ujjai után is feszít, elképzelni sem tudom, hogy fog az egész farka belém férni. De most már nem fogom leállítani, lehet nem is hagyná. Sejtem, hogy akkor is megdugna, ha meggondolnám magam.

Rögtön mozogni kezd, úgy csúszik mélyebbre, centiről centire. Sóhajtozik, nyög, ráfog mindkét kezével a derekamra, szorít, ahogy fenekem szorítja a farkát. Farka remeg bennem, pedig még csak félig csúszott be. Érzem, hogy most ő sem fogja sokáig bírni. Túlságosan felhúztuk egymást egy hosszú dugáshoz. Nyögdécselni kezdek én is, közben a tévét figyelem, amiben egy fiatal, húsz körüli csajt is épp seggbe dug egy pasi, egy másik pedig a száját dugja megállás nélkül.

Lelki szemeim előtt magamat látom a csaj helyében, úgyhogy a műfaszért nyúlok és egyből rábukok, mintha igazi lenne. Egy fasz a seggemben, egy a számban. Libabőrös leszek a gondolattól, úgyhogy ütemesen bólogatni kezdek a játékszeremen. Izgató, hogy saját nedvemet nyalom le róla, közben puncim hívogatóan lüktet, szívszaggatóan fájdalmas az üresség.

Tomi is begyorsít, érzem, hogy majdnem tövig bennem van. Nyögései betöltik az egész szobát, már a pornót is alig hallani. Érzem, hogy próbál óvatos lenni, de nem tudja visszafogni magát. Keféli a seggemet, mintha az én utasításomra tenné, mindent belead. Nem is bírja sokáig.
- Benned akarok... elélvezni... ahh!
Már zihál, nem tudom honnan szedi az erőt, hogy visszafogja magát.
Megkegyelmezek neki, hadd élvezkedjen.
- Ne kímélj! - már én is nyögök.
A műfaszt teljesen a torkomra engedem, Tomi pedig apró, gyors mozdulatokkal dugja a fenekem, egyre jobban lüktet bennem.

Markolja a derekam, én pedig a takarót. Nagyot nyög, farka megremeg a fenekemben, és érzem ahogy elélvez. Már fájdalmasan szorít, ráhúz a farkára, ami lüktetve lövi ki magából az újabb és újabb adagokat. Majd lelassít, de még mindig mozog. Kihúzza pár centire, majd vissza tövig. Kiveszem a számból a műfaszt és félre teszem, hátra nézek rá. Az arca elmondhatatlan, mint aki a mennyországban érzi magát. Elmosolyodok ahogy őt nézem.
Vajon milyen érzés lehet, ahogy a forró sperma tele tölti a fenekemet? Na majd legközelebb...

Kihúzza a farkát mikor végzett, rendbe teszi magát gyorsan, és hátra dől az ágyamon.
- Most már dugtam seggbe csajt – mosolyog rám.
Hangja halk és erőtlen. Lefekszek mellé, és felnevetek.
- Milyen volt?
- Nagyon élveztem. És neked?
- Nem volt rossz... - mondom kétértelműen.
A nyakához hajolok és megszívom a bőrét, kicsit meg is harapom.
Felkönyököl, a homlokát ráncolja.
- Nem volt rossz? - ismétli. Láthatóan nem tetszik neki a válasz. És nekem ez tetszik.
Félig rá mászok, egyik lábamat a combjai közé teszem, meztelen melleim a mellkasához simulnak.

- Volt már jobb is...
Vigyorgok, tovább harapdálom a nyakát, ő pedig hagyja. Elgondolkozva bámul előre. Szegény fiú... Biztos, hogy ő akart a legjobb lenni, de ezt nem fogom megadni neki. Küzdjön meg érte!
Egyik kezemmel a hasát kezdem simogatni, körmeimmel finoman karmolom a bőrét.
- Mi jár a fejedben?
Becsukja szemeit, fejét kissé hátra dönti.
- Amikor megláttalak az ajtóból... Felizgatott a helyzet. Nagyon tetszett, hogy... - nagyot nyel - kukkoltalak – fejezi be végül.
- Mire gondoltál akkor?
Kezemmel lassan elindulok lefelé, tovább húzom az agyát.
- Arra, hogy besegítenék – elmosolyodik.
- Segítettél – bólintok. Körmeim már a farka tövét simogatják.

- Utána? Mit tennél még velem?
- Kinyalnálak és megdugnálak – hadarja gyorsan, majd felsóhajt a gondolatra.
Rámarkolok félkemény farkára, mire felszisszen.
- Ahhoz képest itt fekszel, mint egy vénember.
- És arra, hogy nem tudnál védekezni – teszi még hozzá, figyelmen kívül hagyva a beszólásomat.
- Miért ne tudnék? - lepődök meg.
Megmozdul, a szemeimbe néz és elvigyorodik.
- Mert ki lennél kötözve.


IV.

Ki lennék kötözve?!
Lefagyva nézek rá, sejtem, hogy arcomra kiült egy kis félelem. Nagyot nyelve felülök.
- Úgy akarsz... megdugni?
- Igen – bólint. - És nem csak megdugni.
A határozottság eltűnik a hangomból, szinte gyerekesen vékony, ahogy megszólalok.
- Még sosem voltam... kikötve.
- És gondoltál már rá?
Az arcomat fürkészi, látom rajta, hogy komolyan elgondolkozott a dolgon. Megrázom a fejem.
- Biztos? - elmosolyodik.
- Kétlem, hogy ennyire perverz lennél.
Mosolygok én is, ahogy elképzelem a félénk srácot az ajtómban állva, miután lebukott. De aztán rájövök, hogy ez a srác már nem ugyan az.
- Kétlem, hogy még nem gondoltál rá – vág vissza.
- Jó, talán igen...
- Talán?

Lehajolok hozzá és adok egy gyors csókot.
- De te kisfiú vagy még ehhez.
Erőt veszek magamon, és felkelek mellőle, elindulok az ajtó felé.
- Hová mész? - szól utána meglepődve.
- Tusolni.
Hátra sem nézek rá, úgy megyek tovább.
Hallom, hogy felkel az ágyról, majd valami anyag susog a hátam mögött. Lelassítok, fogalmam sincs mit csinálhat.
Utánam siet, ahogy megfordulok még épp látom a sálamat a kezében. A fenébe! Elvette a székről a mocsok!

Megfogja a vállamat, előre tol. Közben becsukja előttem az ajtót, neki nyom kicsit, és gyorsan hátra húzza mindkét kezemet, rájuk is tekeri a sálat. Fel sem fogom, olyan gyorsan cselekszik. Hátra fordulok amennyire tudok, de erősen tart.
- Mi a fenét csinálsz?! - kiáltok rá erélyesen.
Válasz helyett csak megfordít és az ágyhoz vezet, majd elenged.
- Ülj le velem szembe!
Szívem őrülten ver, nem gondoltam volna, hogy meg is csinálja. Leülök és ránézek. Kezeimet próbálom kiszabadítani, de túl ügyes volt. A csomó nem enged.
- Ne merészeld...! - sziszegem összeszorított szájjal.

Vállamat nyomva hátra fektet, közben széthúzza a lábaimat. Rögtön elém térdel és a combjaim közé hajol. Érzem leheletét a bőrömön. Egyből végignyalja a puncimat, ahogy lefekszek. Nyelve alig ér hozzám, játékosan kínoz, nyelve hegyével pöcköli a csiklómat. Alig bírom ki, hogy ne nyögjek fel, kezeim megfeszülnek a hátam alatt. Próbálom összezárni a lábaimat, és felülni. Nem fogom ilyen könnyen hagyni magam!

- Azt mondtam, hogy megyek tusolni!
Visszanyom, tiltakozni sem tudok. Lábaimat a térdemnél tartja a vállaival, nyelvét erősebben nyomja a csiklómra, majd hosszú nyelvcsapásokkal ostromoz. Egyik kezével végigsimítja a hasamat, majd ráfog a melleimre. Simogat, masszíroz, a bimbómat csipkedi. Nem bírom, és kicsúszik egy hangos sóhaj az ajkaim közül. Élvezem a határozottságát, és hogy így ki vagyok szolgáltatva neki. Muszáj bevallanom magamnak, hogy tetszik.

Csiklóm vadul lüktet a nyelve alatt, újra kemény farkát érzem a lábaimhoz ütődni. Mennyit bír ez a fiú?!
Az arcomnak nyomódó kemény dolog elvonja a figyelmemet. Kinyitom a szemem és a műfaszt pillantom meg az arcom előtt. Sóhajtozva lenézek rá, perverz, mégis vággyal teli szemekkel néz rám. Tudom mit akar, és sajnos én is akarom. Ahogy ajkaimhoz nyomja a műfaszt egyből nyílik a szám. Mire észbe kapok már be is tolja, egyből a torkomra.

Nagyot nyög a látványra, mire másik keze megtalálja a hüvelyemet, két ujját belém csúsztatja. Vele nyögök én is, csukott szemmel élvezem a kínzását, a nyelve sem lassul egy pillanatra se.
- Hogy érzed magad? - kérdi halkan.
Kihúzza számból a műfaszt, hogy válaszolni tudjak. De én nem akarok, egyből hajolok utána, hogy újra bekapjam. Nem hagyja...
- Válaszolj!
Tövig belém nyomja ujjait, amit nem bírok ki nyögés nélkül. Még a testem is megremeg az érzésre. Feldühít. El sem hiszem, hogy így tud játszani velem.
- Kussolj, és nyalj ki rendesen!
Szinte kiabálok vele.

A műfaszt egyből visszanyomja a számba, erősen ott tartja, ha akarnék sem tudnék hátrálni. Nyelvével erősen a csiklómra tapad, kezével begyorsít. Erősen, durván ostromolja puncimat. Az egész testem remeg, lüktet tőle. Ezt nem gondoltam volna Tomiról, olyan ártatlan kisfiúnak tűnt. Most meg itt térdel előttem, a saját játékommal tömi be a számat, közben hevesen izgat, ujjaz, nyalja a puncimat. Tehetetlen vagyok. Nem a sál miatt, ami a hátam alatt tartja fogva kezeimet. Egyáltalán nem amiatt. Tomi teljesen átvette az irányítást. Ha akarnék se tudnék tiltakozni, a saját testem nem engedné. Szabad kezeimmel is csak markolnám a haját, és húznám magamhoz még jobban.

Állkapcsom már sajog, a testem fárad, de a fiatal srác nem. Játszik velem, mint macska az egérrel. És élvezem. Nem fogom sokáig bírni így, pedig az orgazmus elhúzását szinte már profi szintre fejlesztettem, magammal akár órákig is tudok játszani. De most nem... Nyögéseim egyre hangosabbak, testem egyre jobban megfeszül.
- El fogok.... - zihálom, de befejezni nem tudom a mondatot.
Mintha csak kértem volna, Tomi még gyorsabb tempóra vált. Nyelve megállás nélkül köröz a csiklómon, ujjai tövig bennem vannak. Gyorsan és határozottan mozog bennem, nem is akarom, hogy abba hagyja.

De a testem irányít, apró darabokra hullik. Felrobban. Nincs hatalmam fölötte, ezért remegve, nagyokat nyögve adom meg magam neki. A műfasz kicsúszik a számból, így nyögéseim és sikolyaim betöltik a szobát. Puncim rászorul Tomi ujjaira, ezért tövig belém nyomja, és ott tartja. Nyelvével tovább kínoz, de egyre finomabban. Ahogy csillapodik a testem, ő is lassul. A plafont bámulva sóhajtozok, még utoljára felnyögök, ahogy kihúzza belőlem az ujjait. Hallom, hogy a lepedőmbe törli őket, aztán arca megjelenik fölöttem. Vigyorog, szája körül ott csillog a nedvem. Előttem nyalja körbe ajkait, majd megtörli magát. Az oldalamra fordít, és eloldozza a kezeimet, csuklóim vörösek a szorítástól.

Lihegve fekszek tovább, ő ad egy puszit.
- Most már mehetsz tusolni – suttogja a fülembe.
- Mocsok! - rúgok felé egyet, de ügyesen elkerüli a lábamat.
Bár kétlem, hogy nagyot bírnék most rúgni.
- Jó éjt!
Nevetve feláll, és az ajtó felé indul.
Feltápászkodok lassan és nehezen, nem hiszek a fülemnek és a szememnek.
- Azt hittem meg akarsz dugni.
Nem lehet igaz, hogy itt akar hagyni. Így, ezek után. Pedig farka láthatóan kíván még, látszik, mennyire fájdalmasan lüktet.
- Holnap akarlak megdugni – rám se néz, hátra sem fordul.

Óriási düh önti el a testem, nem fogom hagyni, hogy ezt tegye velem. Fogalmam sincs honnan jött az erő, de felpattanok és utána sietek. Megragadom a karját, magam felé húzom, hogy megforduljon. Amint megpillantom az arcát emelem is a kezem, és adok egy pofont neki. Nem erőset, de nagyot csattan.
- Azt mondtad kinyalsz, és megdugsz! - fakadok ki, bár magam sem értem, hogy miért.
Szexet még sosem követeltem pasitól, bár így itt hagyni sem akartak még.
Teljesen felém fordul, a pofonra egyáltalán nem reagál. Közvetlenül elém lép, mellkasunk majdnem összeér, kemény farka teljesen a combomhoz simul. Jóval magasabb nálam, szó szerint lenéz rám.
- Meglovagolsz?
Szemei szikrákat szórnak, hangja mély és határozott. Szinte már úgy érzem magam, mint egy kisgyerek, akinek bocsánatot kell kérnie.

A válaszom egyértelműen igen, de nem szólalok meg. Helyette megragadom a vállait, és lefelé húzom. Engedelmeskedik, engedi leültetni magát, majd hagyja, hogy a vállait is lenyomjam a padlóra. Perverz tekintettel néz rám, de nem foglalkozok vele. Csak dugni akarok. Egyből fölé mászok, dereka a lábaim között. Megragadom lüktető farkát, puncimhoz illesztem és egy mozdulattal ráülök. Egyszerre nyögünk fel, ahogy hatalmas farka kitölt. Megragadja a derekamat és rögtön mozogni kezd.

Vadul kefél, farka megállás nélkül mozog bennem. Hátra hajtott fejjel nyögök hangosan, ráhúz a farkára teljesen, közben megérzem száját a mellemnél. Körbe nyalja, majd beszívja bimbóimat. Hajába túrva húzom magamhoz még jobban, mozgatni kezdem a csípőmet. Nem bírom abbahagyni a nyögdécselést, fogalmam sincs, ő hogy bírja így visszafogni magát. Csiklómat ágyékához nyomom, úgy mozgok rajta. Farka egy centit sem csúszik ki belőlem, végig tövig bennem van.

- Azt akarod, hogy megdugjalak? - töri meg hangja a nyögéseimet.
Mióta belementem ebbe az egész játékba, csak erre vágyok. Kár is lenne tagadnom.
- Iiigen... Ahh! - nyögöm a választ.
Mintha csak egy varázsszót mondtam volna ki, megragadja a derekamat, megemel kicsit, és mozogni kezd. Pár centire kihúzza a farkát, majd tövig visszanyomja. Hátra dől a padlón, teste megfeszül, farka vadul lüktet bennem. El sem hiszem, hogy mennyire élvezem. Előre dőlök rá, fejemet a nyakához hajtom. Harapom, szívom a bőrét, közben mozgatni kezdem a csípőmet. Ez még jobban felizgatja, derekamnál fogva mozgat magán, nem hagyja, hogy átvegyem az irányítást. Folyamatosan nyögünk mind a ketten, egyre jobban, mintha csak versenyeznénk.

Egyik keze felcsúszik a hátamon, a hajamba túr, és belemarkolva hátra húzza a fejemet. Csukott szemmel, nyögve hagyom neki, teljesen átadom magam.
- Lovagolj meg, mint egy ribanc! - hangzik az utasítás.
Nem kell kétszer kérnie, rögtön mozogni kezdek, fel-le. Folyamatosan tövig ülök a farkára, fejemet előre hajtom a nyakához, az sem érdekel, hogy húzza a hajamat. Számmal rátapadok a nyakára, erősen szívni kezdem, hogy foltot hagyjak. Nagyokat nyög alattam, ahogy megállás nélkül mozgok.
- Ahh... Gyerünk, lovagolj ribanc!
Élvezettel mondja ki a mocskos szavakat, hangján hallom, hogy nincs sok hátra.

Egy pillanatra sem állok le, puncim vadul lüktet a farka körül, még rá is szorítok. Markolja a derekamat, még jobban bennem akar lenni. Élvezem, hogy ezt váltom ki belőle, egész éjszaka el tudnám viselni.
- Mind...járt...
Remeg alattam, remeg bennem. Tövig ráülök, rászorítok puncimmal.
- Élvezz belém! - utasítom a fülébe suttogva, majd újra a nyakára tapadok. Szívom, harapom.
Nem kell kétszer kérnem, pár pillanat múlva nagyot nyög, farka megrándul bennem. Szorítja a derekamat, a bőrömbe markol. Tövig magára húz, nem tudok mozdulni sem. Érzem, hogy puncimat tele lövi, mellkasára dőlve hagyom, hogy belém ürítse magát. Lassan megmozgatom a csípőmet, amit nagy nyögésekkel tűr.

Elenged, miután az utolsó remegés is elmúlik, végigfekszik a padlón.
- Ügyes ribanc voltál. Megkaptad, amire vágytál – mosolyog csukott szemmel.
Fejét oldalra döntöm, hogy megnézhessem a nyakát. Felkuncogok.
- Mindig megkapom, amire vágyok.
Lehajolok hozzá és megcsókolom röviden. Megemelem a csípőm, mindketten felsóhajtunk ahogy kicsúszik belőlem a farka, majd felállok róla.
- Azért a foltért pedig még számolunk – teszi hozzá, ahogy végignéz rajtam.
Nem válaszolok neki, szó nélkül kimegyek a szobából. Érzem, hogy a spermája kifolyik belőlem, végig a combjaimon. Mosolyogva megyek a fürdő felé, közben hallom, hogy ő is felkel, elindul.

Nyitja a szobája ajtaját, de megáll.
- Jó éjt! - szól utánam.
Csak intek a kezemmel, hátra sem nézek rá. Bemegy a szobájába, én pedig a fürdőbe zárkózom. Beállok a zuhanyzóba, megnyitom a forró vizet, és csak élvezem, ahogy égeti a bőrömet.
Mosolyognom kell, ahogy végigpörgetem fejemben a mai este történéseit. Hihetetlen, hogy ilyet tettünk. A végére teljesen eltűnt a félénk kisfiú, aki rám tört masztizás közben. Nem néztem volna ki belőle, de úgy dugott, mint egy igazi férfi. Megváltozott. Ő is, és a köztünk lévő viszony is. Minden.
Kíváncsi vagyok, hogy fog telni a következő pár nap, míg Tomi itt lesz nálam...
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tom88 ·
WOW

Guard ·
Rettentően izgatóra sikeredett! ;) Gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: