Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kiéhezett katona

Sorkatonai szolgálatot töltöttem. Már két hete nem láttam a barátnőmet. Nagyon hiányzott. Az érintése, a lénye, a közelsége, a teste. Már éppen felé tartottam a buszon és azon gondolkodtam, hogy milyen pózban fogom megdugni és folyton csak a gyönyörű teste lebegett a szemem előtt. A gyönyörű mellei, a formás kis popsija, a borotvált puncija. Szinte a számban éreztem az ízét. Istenem, már nem sokat kell várni, és újra nyelvemmel érinthetem csodálatos húskelyhét, érezhetem, ahogy a tangája bevág a popsijába, miközben simogatom és a mellei formáját is, mintha a kezemben érezném.

Végre megérkeztem hozzá. Nagy ölelés, csókok. Hiányzott a Kedvesem. Nagyon szeretem Őt és végre a közelében lehetek. Nem is számít semmi más. De most nem érzelgősködünk. Tudom, hogy Ő is ki van éhezve, hiszen telefonon sűrűn beszéltünk és sokszor mondta, hogy ha nála lennék, akkor most leszopna vagy meglovagolna. Igen-igen, ilyen vulgárisan fejezte ki ilyenkor magát, mert tudta, hogy én ettől beindulok. Persze én is biztosítottam arról, hogy ha itt lenne, akkor jól kinyalnám a bugyijából, aztán pedig megdugnám. Ettől mindig benedvesedett a puncija, és muszáj volt elővennie a vibrátorát. Istenem, ha akkor vele lettem volna, nem hagytam volna, hogy holmi műpéniszek dolgozzák meg azt a csodálatos kis lukacskát.

De most itt vagyok és látom a szemén, hogy csak a farkamon jár az esze. Én sem tudom türtőztetni magam. Megcsókolom, miközben a kezemmel a popsiját és a melleit masszírozom. Nincs rajta melltartó, érzem. Lassan benyúlok a póló alá, mert érezni akarom a bőrét, és közvetlenül meg akarom fogni csodálatos melleit. Egyre vadabbul csókolózunk, és szinte észrevétlenül lekerülnek a ruhák rólunk. Ő a farkamat húzogatja, miközben kéjesen liheg, én a punciját ujjazom. Nem tudom eldönteni, hogy megdugjam vagy kinyaljam. Ezen még van egy kis időm gondolkodni, ugyanis máris elém térdel, és elkezdi szopni a farkam. Óóó, Istenem milyen jó.

Olyan finom meleg és nedves. Nem tagadom ezért is szeretem ezt a lányt, mert nagyon jól tud szopni. Egyre erősebben kezdi mozgatni a kezét és közben Ő is és én is lihegünk. Látszik, hogy élvezettel csinálja, és bevadult a farkamtól. Teljesen le fog szopni és a spermámat a szájába kéri. Hát, amilyen ügyesen csinálja, nem is sokat kell rángatnia és máris belelövelek gyönyörű szájába. Ő kéjesen maszatolja szét a farkammal a szája körül az anyagot. Csodálatos látvány ez, legszívesebben megkérném, szopjon le még egyszer. De látom Ő már másra gondol.

Felfekszik az ágyra, jól szétteszi a lábait és arra utasít, hogy nyaljam ki teljesen. Ok, baby. Én is imádok neked örömet okozni. Örömmel bújok a lába közé és végignyalom a combja belső felét, a feneke egy részét és körbenyalom a területet, amit nemsokára be fogok venni. Ezt még jó darabig csinálom, hadd izguljon csak fel. Majd, ha könyörög, hogy a punciját is nyaljam, majd akkor elkezdem. Látom, hogy Ő a melleit masszírozza. Én is odanyúlok egy-két markolásig. Na, jó. Nem játszom én sem. Be vagyok indulva egy kis punci nyalásra. Elkezdem. Finoman, nedvesen, apró mozdulatokkal. Mindenféle alakzatokat írok le a nyelvemmel a kis rózsaszín borotvált husiban. Hallom már a sóhajait. Megőrjít!

Imádom a kéjes arcát nézni. Elkezdem rendesen nyalni. Fel, le, ki-be. Néha mintha meg akarnám dugni a nyelvemmel úgy, néha bekapom a csiklóját és körbe szopogatom. Tudom, hogy ezt szereti. Érzem, ahogy egyre nedvesebb és a nyálam összekeveredik az Ő nedveivel. Csak nyalok és nyalok neki. Annyira finom az íze és az illata, hogy bevadulok tőle és egyre vadabbul csinálom. De vigyázok! Amikor hallom, hogy közel van, akkor lelassítok és csak a környékét nyalogatom. Hadd pörögjön csak fel. Ezt eljátszom kétszer-háromszor és utána nem hagyom abba, végkifejletig nyalom a punciját. Imádom nézni, ahogy dobálja a testét, ahogy vonaglik a dereka, a csípője, ahogy kéjesen liheg.

Teljesen bekattanok és már megint áll a farkam. Megegyezünk, hogy meg is dugom. Hátulról kezdem el ostromolni, tövig döföm belé a farkam. Nagyot sóhajt. Tudom, hogy két hete erre várt, hogy jól megbasszam. Nem tagadom én is folyton csak erre tudok bent a laktanyában gondolni. És ki-be tolom neki a szerszámom. Imádom közben a derekát fogni és a popsiját, a melleit simogatni. Néha még a puncija felett is átveszem az irányítást, és kézzel körkörösen ujjazom. Nem is bírjuk sokáig, a végén nagyokat lökök rajta, majdnem előre esik a lendülettől. De Ő szereti, ha jó keményen megkúrom. És én is szeretem Őt így dugni.

Annyira jó a teste, annyira szép és kívánatos, hogy legszívesebben egész életemben csak dugnám ezt a lányt. De szerencsére Ő is sokszor akarja ezt. Ő az én házi pornó sztárom. Az isteni testű nő, a csodálatos farokverő, akit én most is jól meg fogok dugni. Csak érjen már oda a busz...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

kjumi ·
Jó sztori! Jó, hogy ennyire szereted és kívánod a barátnödet. Na megyek és elintézem a párom..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: