Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland a feleségemmel

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Elhatároztuk a feleségemmel, hogy három hétre vízpartra megyünk üdülni.



Vettünk is fürdőruhákat magunknak, és irány a Tenger. .



Csak, hogy ahogy kipakoltunk, akkor vettük észre, hogy a fürdőruhák otthon maradtak. Na, most mitévők legyünk. . Itt, a boltokban ahogy nézegettük, eléggé olcsónak tünt, de nekünk akkor is drága. . Ekkor, egy perverz ötletem támadt, amit mégis osztottam rögtön vele. .



Hát, akkor csak az a megoldás marad, hogy nudista strandra megyünk. .



Észnél vagy? Csak nem képzeled, hogy pucéran fogom mutogatni magam? .



Miért? Csak azt ne mond, hogy nem láttak még meztelen. .



De, igen láttak. Csak az más volt. Itt meg, a hapsik szemei"kócsányon"lógnak, és csak azt lesik, melyik nőt tudnák megbaszni.



Úgy csinálsz, mintha rajtam kívül más nem dugott volna meg. Soha nem kérdeztem kivel vagy kikkel feküdtél le. Attól, hogy itt is megbasznak, nekem ugyanúgy a feleségem maradsz. . Nézd őket. Nem zavartatják magukat, hogy nézik őket, szerintem az a manus meg a Férje lehet. .



Te, képes volnál végignézni, ahogy engem kefélnek?



Miért ne. Különben sincs mit szégyellned, szerintem elég jó alakod van. Nos, belevágunk?



Tudod, hogy perverz vagy? Na, nem bánom, egy próbát megér. .



Mondanom sem kell, hogy szinte minden férfi szem rászegeződött, és szinte olvastam a gondolatukban, hogy ezt a nőt szívesen megbasznám.



Egy kissé árnyékos helyre sikerült"letelepednünk", és mihelyt lefeküdtünk, elkezdtem a pináját simogatni. Tudtam, hogy egy pár méterre figyelnek. Talán, pont ezért csináltam. Bujkált bennem az úgynevezett"kisördög".



Észnél vagy? Nem látod, hogy figyelnek?



Na és. Ilyen szép pinát nem mindig láthatnak. Nézd meg, némelyiknek, hogy áll a farka. Képzeld el, ha mind rádrontana, egy hétig úsznál a geciben.



Perverz hülye. Nem mondom, annak a pasinak ott szembe, igencsak méretes szerszáma lehet. . Egyfolytában a pinámat nézegeti.



Basznál vele?



Esküszöm, te nem vagy normális. Különben sem ismerem, és lehet, hogy a nyelvünket sem ismeri.



Hát, a nyelvet másra is lehet használni. De, az ismeretségen könnyen lehet segíteni. Mielőtt bármit is mondott volna, máris úton voltam az"idegen"felé.



Kisvártatva, vele együtt tértem vissza, bemutattam őket egymásnak.



Ahogy a mutogatásaiból kivettem, jó vagy nála és megakar baszni.



Hát, te nem vagy normális. Idegeneknek ajánlgatsz, mint egy kurvát? Na, ebből most elegem. Rábeszéltél, hogy meztelenül mutogassam magam, most meg arra akarsz rávenni, hogy basszak vele. Normális vagy?.



Mielőtt még tovább folytatta volna, széthúztam a pináját, megmutatva, hogy"milyen szép". Az idegennek több se kellett, odanyúlt, és addig izgatta, még nem kezdett el nedvedzeni. Ekkor ráhasalt, és benyomta az igencsak méretes dorongját.



Láttam a feleségemen, hogy nagyon is élvezi, és nagy sikongatások közben elélvezett, nem törődve azzal, hogy ki hallja. Hol van már a tavalyi "hó"".



A férfi, a hasára élvezett, Jól beterítve gecivel.



Ne törődj vele drágám. Otthon majd lemosod. Jó volt?



Isteni. Hát, ez egy igazi"csődőr". Legszívesebben leszopnám.



És, mi tart vissza? Mint mondtam, mindent szabad, de ha hazaértünk, minden felejtős. . Még a legjobb barátnődnek sem beszélhetsz róla.



Még, akartam folytatni, de láttam, hogy felesleges, a szája már rácuppant a dákóra. Annyira bekapta, hogy azt hittem, leharapja neki. Mikor elélvezett, a feleségem szája igencsak teli volt gecivel. Mikor elváltunk, jelbeszéddel tudtomra adta, hogy nagyon jó volt, megadta a telefonszámát, és úgy vettem ki, hogy szívesen megbaszná még.



Hazaérve, az volt a kérésem, hogy zuhanyozzon le, mossa ki a száját, megakarom baszni. Szót fogadott, nagyon-nagyot szeretkeztünk, és soha nem emlékeztünk.

Hozzászólások
További hozzászólások »
laci1952 ·
Ez valóban áprilisi tréfa.

Salambard ·
Mocskos, fuj. Amúgy is a nudista strand abszolút nem ilyen, épp ellenkezőleg. Ha nincs térdig érő szerszámod, vagy hatalmas bozontod, (nőknél) akkor le se szarnak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: