Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

…It’s a fine day!…(Hogyan vesztettem el szüzességem)

Szóval egyik>>> EISODE I. – A KÖRET, AZ ISMERKEDÉS, ÉS AZ ELSŐ CSÓK<<<

Én egy fiatal, szűz srác vagyok, koromat tekintve 16 múltam pár nappal. Egy nap a suliba a haverokkal gyorsan lezavartunk a büfé előtt egy amolyan „happy birthday” dolgot, amit egy padon ülős, elmélyedős dumcsizás követett. Szóba került minden, de a végére az is, ami talán a legjobban elkeserített, hogy az osztályból még csak én nem voltam lánnyal. Mondhatom, kiveséztek rendesen, még arra az „eddig csak anyád puncijával érintkeztél” dumával is előhozakodtak. Na ekkor, elhatároztam, hogy ebben a hónapban beállok a „nem szüzek” sorába. Így kezdődött el életem nőhajkurászós szakasza, amelyben semmilyen szabály nem számított. Elsőre a buszon próbáltam meg, egy szőke 15 éves csaj ült velem szemben, minden reggel a buszon, amivel a suliba mentem, az út másfél óráját a vele, való szemezéssel töltöttem el. Az első hangos kontaktusra csak egy hét után került sor amikor, egy nagyon szexi blúzt viselt, ami alatt nem volt melltartó. Mondhatom nagyon beizgítottak a busz rezgéseire himbálózó dudák, csak úgy tapadtak rá a szemeim, ezt egy öreg „hölgy” (egyébként egy vén ribanc) is megjegyezte, amolyan „ezek a mai fiatalok” beszólásával, amivel úgymond engem porig égetett az összes buszozó szemébe és, hát a csajt enyhén zavarba hozta.

Ezek után nem is mertem remélni semmit, úgy, hogy olyan, na tünés iramban megpróbáltam leszállni, pedig a suli olyan 7 megállóra volt. Elhatároztam hát, hogy majd várok egy buszt a megállóba, de ekkor megláttam, hogy a csaj is leszáll és felém tart. Na, gondoltam most leégek ezzel a megfutamodásos akciómmal és vége a nemi életemnek, mármint ebben a kerületben, de várjunk csak. Mi lenne, ha beállnék a kuka mögé (amolyan nagy konténer, amibe több csövi is cuccolni szokott), beálltam, várni akartam 5-6 percet, míg a csajszi elhúz, de nem, a csaj elment a kuka előtt, majd eltűnt, na röhögök magamba, megmentettem a becsületem, majd, amolyan szórakozósan megsimogattam a farkam (gatyán át) és oda szóltam neki, igen téged is megmentettelek. Erre valaki hátúról megfogja a vállam, és ezt mondja: „te a farkadhoz beszélsz?”, hát nem a csaj volt! Ezt az égést! (gondoltam magamba) És láss csodát, a csaj témát váltott és áttért arra, hogy – hogy leégettem magam, meg őt is a buszon. Hát igen, kezdtem is magyarázkodni, de a lány közbevágott: „jó akkor, most tartozol nekem”, vissza is szóltam, olyan kisfiús dumán: „na menyivel tartozom?” De nem, még ezzel sem sikerült elijesztenem magamtól az eleven szexbombát.

Nevettünk egy nagyot és mondta, hogy járnom kell vele egy hónapig, hát igen egyből belementem mindenbe, pedig eddig még csajt se láttam moziba ülni (mert a moziba általában sötét van), gyorsan telefonszámot cseréltünk és, akkor holnap mozizunk szöveggel elválltunk. Így kezdődött férfivé válásom első szakasza. Másnap a suliban el is dicsekedtem, hogy milyen csúcsbige ragadt a nyakamba, persze nem épp a valóság szerint adtam elő, de ez már kit érdekel. A suli után mentünk a haverokkal haza, én személy szerint találkozni Lucával (így hívták, mert nem csak tel. számot cseréltünk). Na a buszmegállóban már tobzódott a kiscsaj, odaérve már így köszöntött, „na végre már vagy egy órája várok, irány a mozi”, ezzel együtt ért a haverok úúúúzása és az „itt a nő az úr” duma. Belépve a moziba már teljesen a csajra koncentrálódtam, aki igen csak ki volt csípve, már nem is volt olyan irányító jellegű, inkább hagyta, hagy kényeztessem, na persze be is ültünk egy filmre. Hát igen, adtam a formám, a Skorpió Királyra ültünk be, hát igen a csaj kissé lecsüggedt, de hát ő, ugyebár barbáros akciófilmre is tud smárolni, de én még csak puszit is csak a nagyanyámnak adtam, azt se szájra, főleg nem nyelveset.

Persze rögtön belemerültünk a tanulása, inkább ő a tanításba, elkapta a fejem és szinte áttett mindent a számba, hát igen ebből 10 perc után már bele lehetett tanulni, persze csak kezdő képesítésig jutottunk, mert vége lett a filmnek. Péntek volt, úgyhogy másnapra meghívott magához, egy romantikusabb filmre, mondta, hogy nem lesz otthon senki, de én ebből egyből nem vettem a lapot, csak „jó”-ztam, aztán átadtam magam a búcsú „puszinak”, inkább: „egy falásnak a jóból”-nak.

>>>EPISODE II. – A MÁSNAP, AZ ELSŐ SZEXUÁLIS ÉLMÉNYEM, VAGY NEM IS AZ ENYÉM<<<

A reggelt a tisztálkodással kezdtem, majd áthívta a legjobb haverom, hogy tanácsokkal vértezzen fel (ú nagyon költői vagyok). Feri, a szexzsomglőr, Feri a szexmester, Feri, aki a faszát…, egyszóval, ő már ismeri a dörgést. Kitárgyaltuk a tegnapot, majd ráütött a fejemre, hogy húzzak el egy tucat óvszerért, mert nem babázni akar, hanem papás-mamásat játszani. Na az óvszer megvétele, ez a nehéz feladat, inkább ölök, csak valaki meg ne tudja. Bemegyek a boltba, persze a pénztáros anyám legjobb pletykatársa, tudtam, hogy a falnak is füle van. Tehát óvatosan odaállok a „szexszerek” elé és válogatni kezdek, mikor nevetést hallok balról, na igen Csilla és Eszter, a két osztálytársam, na gyorsan beszaladok egy sorba, és úgy teszek, mintha válogatnék. Igen, akkor vettem, csak észre, hogy a homokozó lapátokat fürkészem, mikor a két kis pina, valaminek nagyon örülve, röhögve rohan ki az áruházból. Na igen, de legalább a közönség elpárolgott. Szóval ismét ott állok és a méreten silabizálok, meg azon, hogy van e egyáltalán számozás. Na mindegy, levettem négy csomagot és a pénztárhoz siettem, hoppá de, ott az anyám kéme, na zsebre a kotont és valami jó dumával ki sétálok, hát igen, az „anyám küldött egy pár zokniért, de elfogyott a mérete” szöveg nagyon betalált és ezzel nem csak magamat, de már a családom is beégettem a városban.

Gyorsan hazahúztam egy főpróbára, avagy egy gyors leckét venni Feritől, aki már a család összes élelmiszertartalékát felemésztette, a telefonszámláról nem is beszélve, hát igen mire jók a barátok. Na szóval Ferivel fel akartunk próbálni egy-egy db-ot, de Ferire valahogy nem izgultam, úgyhogy meghívtuk Csillát (Feri csaja, a pénztáros anyja, aki előtt beégtem a boltban), hogy a szekrénybe bújva egy kis élő közvetítést lássak. Át is jött, anyám nem semmi szerelésbe, beadott valami dumát, hogy én hol vagyok és, hogy üres a kéró, meg, hogy tenni kéne valamit akkor. Nem is húzták az időt, egyből felterelődtek a szüleim hálójába, ahol amolyan nagy sietve ledobták a rucit. Na bakker Csillának olyan dudái voltak, hogy csak úgy átdöfték a melltartót, és azok a lábak, olyan karcsúak, és egy deka felesleg sincs rajtuk. Na Feri sem tétovázott, előkapta a farkát és Csillát térdelőhelyzetbe késztette, persze mindent úgy, hogy nekem szélesvásznú legyen, Csilla a szájába vette az egyre keményedő faszt, majd finoman harapdálni kezdve, ezzel ingerelve Ferit, aki megfogta a fejét és egyre jobban tuszkolta a fejét a faszára, a csaj alig kapott levegőt.

Kicsit később kézimunkázott, úgy verte a faszt, hogy az majdnem felrobbant, majd nyalogatta a makkját. Most Feri vette át az irányítást és Csillát apám dolgozóasztalára tette, majd belebukott a puncijába, ó az a finom rózsaszín pina, még soha nem láttam ilyen szépet, elő is kaptam a farkam és elkezdtem verni, majd felraktam egy gumit és úgy folytattam, közbe Feri akkorákat nyalt, hogy Csilla száját kis kéjes sikolyok hagyták el. Ő próbált kapaszkodni, de egyre jobban remegett, ahogy az orgazmus fele közeledett, én már épp elélveztem, amikor levettem a gumit, hogy ne kenjem össze a farkam, de a kisfőnök nem bírta megvárni a zsepit, ő belelövellt a gardróbba, majd tisztogatásba kezdtem. Ezalatt Feri már az ágyon csőrözött Csillával, aki közbe a kezével verte a nagy faszt, ami már nem sokáig bírta volna, ha Feri nem parancsol megálljt. Ekkor Feri elkezdte ujjazni Csillát, aki ismét a csúcs fele közeledett. Ekkor Csilla egy előre odakészített gumit húzott fel Feri faszára, majd szinte ordította, hogy dugj meg. Ferinek nem kellet kétszer mondania, oda tette a makkját Csilla locsogó pinájához, majd óvatosan betolta neki, anyám, az a látványt, Csilla akkorát ordított, hogy majdnem berekedt.

Aztán pózt váltottak és Feri a vállára kapta a lány jobb lábát és úgy dugta tovább, hát azt a látványt, ahogy ott álltak és ahogy, Csilla combján folytak a nedvek, ez leírhatatlan volt, egyre jobban tudtam, hogy ma nekem dugnom kell. Majd felfeküdtek az ágyra és ott folytatták, Feri már a végén járt, ezért levette a gumit és Csilla melle közé rakta a farkát és azt kezdte el dugni és ott is élvezett el, tiszta gecis lett az arca, meg a melle a csajnak, ekkor hallottam, hogy megjött anyám és a pénztáros, azaz Csilla anyja. Ezt ők is észrevették, ezért gyorsan felöltöztek, majd átmentek a szobámba, mintha velem lettek volna. Én úgy tettem, mintha anyámékkal jöttem volna, benyitottam és előadtam valami kamu dumát, amit Ferivel megbeszéltünk. Lassan dél fele járt, Feri szerencsét kívánt, mint férfi a nekem és elmentek hozzájuk, hogy befejezzék Csillával, amire már nem volt idő. Én, pedig készülődtem a nagy alkalomra, felöltöztem, gumit a zsebbe, elköszönés az otthoniaktól és indulás. Meglepődve álltam Lucáék háza előtt, ami majdnem egy palota volt. Becsengettem és ő nyitott ajtót, kétrészes fekete fürdőruha volt rajta, majdnem helybe elélveztem, olyan tökéletes volt.

Bementünk és hűsítővel kínált, én közben elmondtam, hogy nem tudtam, hogy fürdést is tervezett. Bementünk a nappaliba, ahol már minden be volt melegítve, a TV-ben már porosodott a romantikus jellegű film. Leültünk és el kezdtük nézni, a film nem is romantikus, inkább pornó jellegűnek tűnt, bár nem tudom, hogy belefér e egy romantikus film első 15 percébe három szex jelenet. Luca kicsit fel is izgult, úgyhogy csókkal próbáltam csillapítani, miközben ő már a bugyiját félretolva matatott odabenn, majd kérte, hogy nyaljam le az ujját. Ott maszturbált, amikor én is aktívan beszálltam, levettem a gatyám és ő kezelésbe vette a farkam istenien tudta, mit kell tennie, és egy kicsit zavarba voltam, mert ez rajtam kívül más még nem nagyon csinálta velem. Leállítottuk a filmet és kimentünk a medencébe, én meztelenre vetkőzve, na ettől aztán zavarba voltam, de ő igen eredményesen csillapította ezt, bár a szomszédoktól ő is tartott, ezért igyekeztünk mindent a víz alatt tenni. Felhúzta a melltartóját és kérte, hogy izgassam a mellét, olyan jó feszes, nagy mellei voltak, később nyelvel is beszálltam, nyalogatva a mellbimbót, közbe ő a farkam dögönyözte, mondta, hogy üljek fel a medence szélére.

Felültem, majd ő egész fejével rábukva szájába vette, az akkor már tekintélyes méretű farkam, egyre erőssebben szívta a makkom, alig kaptam levegőt a gyönyörtől. Életem első szoptatása, tanulva Ferin megfogtam a fejét és én irányítottam, ezen kissé meglepődött, azt hitte, hogy ennél tapasztalatlanabb vagyok, átadta magát a mozgásomnak, majd az élvezés határain kissé megnyögdécseltem, ezzel felhívtam a szomszédok érdeklődését magunkra, ezért kimentek a kertbe, de csak engem láttak, ahogy a medence szélén ülök. Felét Luca szájába élveztem, ezt hamar le is nyelte, felét pedig a medencébe, hát ez nem volt túl szép látvány, a víz tetején úszott az anyagom. Luca odaérkezett, hogy beavasson a dugás örömeibe, mondta, hogy na kisfiú, most mutasd meg, hogy mit is tudsz, felmentünk a szobájába, de előtte kivettem az óvszert a gatyám zsebéből. Fent meztelenre vetkőztünk, majd Luca egy kis további szopással próbált vért pumpálni elhasznált hímvesszőmbe, nagyon jó érzés volt, nem kellett neki sok idő és újra menetre kész volt. Ő adta rá a gumit, és amikor ráhúzta kettőt ütött a farkamra, majd huncuttan vihorászva, megfordult és az ágynak támaszkodott, majd ezt mondta: „jól van most hátulról, dugd be a puncimba a hímvessződ”.

Óvatosan, mint egy kezdő odaálltam és bedugtam, majd mondta, hogy „jaj te kis buta térdelj le és úgy”, követtem az utasításait. Sóhajtozva tűrte, ahogy egyre mélyebben hatolok forró üregébe, majd hirtelen nagyot nyögött, tudtam, hogy itt a határ és elkezdtem dugni, ki-be húztam kéjrudamat és közbe, csókolgattam forró hátát, ő addig az ágy két szélébe kapaszkodott és szólt, hogy gyorsabban. Így basztam, mikor nagyokat nyögdécselve elélvezett, gondoltam, hogy még folytatjuk az ágyon, de annyira kimerült, hogy csak összeszedte magát és felfeküdt az ágyra, majd álomba merült. Én is rendbe szedtem magam, majd mellé bújtam és így aludtunk együtt az első dugásom után, jó volt tudni, hogy már nem vagyok szűz és, hogy tapasztalatokat szereztem a szex terén, amiről eddig a napig még csak fogalmam sem volt.

>>>KÉREK MINDEN OLVASÓT, HOGY ÍRJA MEG VÉLEMÉNYÉT ÉS, HA SOKAKNAK ELNYERTE TETSZÉSÉT, MEGÍROM A MÁSNAPOT IS. THX!<<
Hasonló történetek
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

BadBoy01 ·
Hát eléggé gyenge lábakon áll a sztori.

igazzoli ·
A többi kommentelőnek: Jól lehúztátok pedig megírta volna a második részt is. :blush: :blush: :smile:
No0oB ·
Hét_és_fél_éves_a_történet!
Anita ·
Boldog hét és fél szülinapot
No0oB ·
Boldogot, bezony! :-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: