Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hűségből megbukva

Miután jól össze vesztem a feleségemmel, a bárba mentem leinni magamat. Vodkát ittam. Nem tudom mit szeretnek ebben az oroszok, hiszen az íze olyan, mint a víz, de amikor lenyelem vagy egyáltalán hozzá érintem a nyelvemet úgy mar mint a sav. De mivel a sört utálom a wiskey-vel együtt ez maradt. A mellettem levő bárszékre leül egy nagyon csinos húszas éveiben járható hölgy. Térdéig érő sötétkék ruhában volt, amin kicsit közelebbről nézve átlátszódott a fehér tangája és a szintén fehér melltartója. Melle ugyan nem volt túlságosan telt, de szerencsére vasalódeszkaként se lett volna jó. Feljebb tekintve észre veszem hosszú karjáig érő haját, ami olyan vörös volt, mint a pokol tüze. Talán onnan is jött, mert ha Isten teremtene ilyen szépséget nem büntetné a házasságszegést. Látszott hogy teljesen magam alatt vagyok, mert a szerintem legszexisebb testrész felmérését eddig hanyagoltam, vagyis az ajkait.

Telt ajkai önmagában is gyönyörűek lettek volna, de ő még tetőzte ezt a hajához illő vörös rúzzsal, ami a fényt megtörve csillogott, mint a gyémánt. Úgy tűnik az eszem most már leköltözött a szerszámomhoz, mert ugyan összevesztem a feleségemmel, én még mindig szeretem, ennek ellenére a hímvesszőm egyre csak nagyobbodott és keményedett. A nő felém fordul.
- Gyakran jársz ide?
- Ne-em, csak most bejöttem. - Rebegtem a választ, közben megpróbáltam a jobb kezemmel eltakarni meredező dolgomat.
- Gondoltam mert még nem láttalak. Mit iszol?
- Vodkát.
- Azt nem szeretem. Ha már alkohollal akarom kínozni magamat akkor valami koktélt iszok.
- Én se, de azért jobb mint a sör vagy a wiskey, a koktél pedig túl drága, hogy azzal igyam le magam.
- Mi történt? Kirúgtak a munkahelyről?
- Nem, - kezdett végre a farkam puhulni - de ha nem zavar inkább nem osztanám meg veled.
- Ahogy akarod.

Még egy ideig óráig elbeszélgettünk miközben ittam a vodkát. Már már az utolsó poharat hörpintettem fel amikor hirtelen megkérdezte:
- Nem jössz fel hozzám egy éjszakára? A vodkát kiköptem a meglepetés kérdéstől. Erre nem számítottam egy ilyen hosszú beszélgetés után.
- Ez nemet jelent?
- Nem, nem csak meglepett... - Bár egy üveg vodkát megittam megpróbáltam még mindig józanul gondolkodni.
- Na akkor mi lesz? - Hiába minden erőveszítés, amikor újra megpillantottam azokat a gyönyörű ajkakat rávágtam. - Rendben. Nem lakott messze a bártól, így nem kellet sokat gyalogolnom. A nem túl tágas lakása az 5. emeleten volt. Nagyon kellhettem neki, mert amint beléptünk a nappaliba nyomban adott egy forró csókot, amit én nem röstelltem viszonozni. A csókolózás közben a nő jobb keze a farmerom cipzárján kezdett el matatni, de valami gond támadt így nem tudta egy kézzel lehúzni és a csókolózást abba hagyva leguggolt, hogy kiszabadítsa a férfiasságomat.

Bár én nem tudtam volna betelni az ajkairól származó csókokkal, ő úgy gondolta jobbnak, ha már lent jár a szájában dolgoztatja meg a farkamat. Először csak lassan és finom kényeztette miközben a nyelvével felmérte a keresztmetszetet, majd a kivette a szájából és a nyelvével a golyóimtól indulva végignyalta a férfiasságomat, és miután elérte a legtetejét ismét bekapta de ezután gyorsabban dolgozott. Végül már nem bírtam tovább és egy adagnyi feljött a heréimből. A tippem nem jött be és nem köpte ki, mint a feleségem hanem lenyelte. Ezután én indultam akcióba és felemeltem, és egészen a fotelig elvittem, majd leguggoltam, a ruháját feljebb hajtottam, a tangáját félre toltam és elkezdtem nyalogatni. Ahogy ő is csinálta velem először csak lassan, épp hogy a felszínt nyalogattam, majd kezeimmel széttártam szeméremajkait és a nyelvemmel annyira behatoltam amennyire tudtam, és a nyelvemmel megnyaltam amit lehetett, majd inkább kihúztam és a csiklóját kezdtem nyalogatni, helyette beküldtem a jobb kezem mutató- és középsőujját. Mikor már bent voltak az ujjak éreztem, hogy nedvesebb lett belül, bizonyára egy orgazmustól, igaz a nyögést nem halottam, bizonyára annyira belemélyedtem a szexbe, hogy már az ágyú dörrenésre se kaptám fel a fejem.

Az ujjaimat nem csak ki-be irányba mozgattam hanem körbe is, illetve a két ujjat széttárva kideríteni mekkorára lehet kitágítani, de aztán meguntam a játszadozást, kihúztam, majd a számban rakva az ujjakat lenyaltam a nőből szerzett nedvességet. Úgy gondoltam itt az idő a két nemiszerv találkozásának, így felálltam és a fotel karfáira támaszkodva beküldtem a kígyót a barlangjába. Már az elején rákapcsoltam aminek megvolt az eredménye, mert sorozatosan jöttek a vad nyögések és vele együtt az orgazmusok hada, de közben én is „szenvedtem” a gyönyörtől, és egy óriási magömlésen estem túl, majd ezután egy kicsit lassítottam. A nő a kezeivel a megfogta a fejemet és közelebb hozta az övéhez, majd kinyújtotta a nyelvét. Tudtam, hogy nem rég az én farkam volt az ő szájában, de ez most kivételesen nem érdekelt, és a nyelvemet én is kinyújtottam, hogy össze érinthessük. A nem túl bonyolult művelet sikerült, ezért jutalmul még közelebb hozta a fejemet és végre az ajkunk is össze ért, közben én teljesen megfeledkeztem a fej alatti részemről és szinte leálltam. Csak arra tudtam gondolni milyen jól esik minden egyes csók ettől a nőtől. Az ő gondolatai már nem voltak ennyire lefoglaltak, ezért a kezeit a testemen lecsúsztatva lement egészen a fenekemig, és egy kis nyomást gyakoroltatva beljebb tolta magába a hímvesszőmet.

Bár még mindig úgy gondoltam nem lehet beérni a nő csókjaival inkább felemeltem a fejemet és nem olyan gyorsan, mint eredetileg, de folytattam a nőbe való behatolást. A nőnek kisidő múlva jött egy újabb orgazmusa, ezt abból is megéreztem, hogy a fenekemen hagyott kezeivel egy erőset markolt. A nő kezeit a hátsómról felemelve ellökte a testemet magától és felállt. Úgy gondoltam még egyszer leszopik, ehelyett kutyapózba ment át és megkért, hogy a fenekébe dugjam most. Mivel a feleségem sosem engedte, hogy oda is betegyem örültem hogy végre kipróbáltam milyen lehet az anális szex. A szűk járatba először nehezen akart bemenni, de később sikerült bejutnia és akkor egyből elélveztem. Kifelé már könnyebb volt egy kicsit, de még mindig nehéz volt. Újra és újra próbálkoztam, majd egész könnyen ment, és akkor magömlést magömlés követett, annyira élveztem. Szerencsére a nő is így járt ezzel, ahogy láttam tetszett neki a dolog. Majd végül kivettem a szerszámomat, felálltam és a nő arcához mentem. Ő a kutya pózból átváltott guggolásra, majd a hímvesszőmet megfogva gyorsan elkezdte rázni, és itt ott megnyalta, majd amikor a fehér sperma kijött és a nő arcára érkezett, ezután jött még egy adag a ruhájára a bal melle tájékára, és egy harmadik adag szintén a nő arcára.

Ezután még utoljára szájába vette a szerszámomat, és a még mindig gyors kézmozdulataival kicsavart még egy adagot a szájába. Ezután az arcára érkezetteket a kezére kente, majd onnan lenyalta és azok is lecsúsztak a nyelőcsövön. Másnap egy francia ágyban ébredtem, a ruháim a földön hevertek, és mellettem az a nő akivel tegnap este szeretkeztem. Gyorsan észbe kaptam és gyorsan felvettem a ruháimat, és mielőtt még a nő felébredt volna kirohantam az ajtón, lerohantam a lépcsőn majdnem fellökve egy idős asszonyt, és egy taxit fogva hazafelé indultam, közben azon gondolkodtam mit mondjak a feleségemnek hol voltam este.
Hasonló történetek
29939
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Kedves Agi,ilyen megjegyzesek utan nem vagyok tul buszke arra,hogy en is nö vagyok!!!

DREAMER ·
Kellene nekem is egy ilyen munkahely (SBC), ahonnan ennyi okosságot lehet írni. Persze, megértö fönökkel.

Jancsy ·
Ha valaki egy üveg vodka után még ilyen potens, azt csak irigyelni lehet.
Vagy részegségében álmodta az egészet?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: