Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 1.

Péntek este indultunk horgászni Pistivel. A felesége átjött hozzánk, Magdival dumcsizni. Úgy volt, hogy reggel előtt nem jövünk haza, és Jutka nálunk alszik.

Lenn a tónál vettem észre, hogy az esőkabátomat otthon felejtettem, és alig sötétedett be, nekiállt esni az eső. A kocsiból nem lehetett horgászni, és miután teljesen átáztam, és a halak sem kaptak, elindultunk hazafele. Az egész lakás sötét volt, csak a hálóba égett egy kislámpa. Halkan mentünk be, hogy ne zavarjuk a már biztosan alvó lányokat. A lakásban csönd volt, csak a háló felől hallatszottak érdekes hangok.
- Fogadjunk hogy a csajok pornót néznek - jegyezte meg Pisti.
- Gyere nézzünk utána - javasoltam, és megindultunk a hangok irányába.

Az ajtó résnyire nyitva volt, és ezáltal nem okozott gondot észrevétlenül kinyitni. Egy bizarr kép tárult fel előttünk. Nejeink meztelenül feküdtek a franciaagyon 69-es pózban. Jutka keze csuklóig eltűnt Magdi lába között, és Magdi keze pedig Jutka puncijába matatott. Mind a ketten lemerevedve néztük őket. Mielőtt ellenben észrevettek volna bennünket, Pisti behúzta az ajtót és elindult a konyha fele. A konyhába érve kinyitott egy sört és hangtalanul lenyelte az üveg tartalmat.
- Mit szólsz hozzá? - kérdezte.
- Hát őszintén szólva, nem gondoltam volna, hogy akár melyikük is ilyenre képes lenne. De nekem tetszett amit láttam. Neked nem?
- Hogy is mondjam. Én még nem láttam ilyet élőbe. És, hogy az éppen a feleségeinkkel fordul elő, hat azt meg a legvadabb álmaimban sem gondoltam volna.
- Na és mi a véleményed? Mennyünk be megint?
- Nem hiszem hogy az túl helyes lenne. Inkább mennyünk ki óvatosan, és egy kicsit lármázva jöjjünk vissza. Aztán majd meglátjuk mi történik.
- Ok. - felvettem ismét a vizes pulóvert, és kimentünk a kocsihoz.

Pisti nagy zajjal nyitotta ki a garázsajtót, én pedig beálltam, miközben egyszer a dudára ütöttem a kezemmel. Majd beszélgetve felmentünk a lépcsőn. A két lány pongyolába nyitott ajtót, és kipirult arccal fogadott bennünket.
- Azt hittem reggel előtt nem akartatok visszajönni. Hol vannak a halak, és hogy nézel ki? Kézzel akartad megfogni őket? - kérdezte Magdi, és nevetett közben. Imádom ha nevet. Az arcán van két kis gödör, és ha ezt látom mindig jó kedvre derülök.
- A fenéket! - mondta Pisti. - Akkora halat fogott, hogy berántotta a tóba.
- És akkorát csobbantál, hogy azóta is potyog a víz az égről? - kontrázott Jutka kacagva.
- Öltözz át, csinálok nektek egy forró grogot, nehogy megfázzatok - mondta Magdi, és a konyha fele indult Jutka kíséretével.

Pisti a nappaliba ment, és leült az egyik fotelba. Mikor átöltözve visszajöttem, a két lány mar a rekamién ült, és a grogok az asztalon gőzölögtek. Én is leültem a Jutka mellett meg üresen álló fotelbe, és elvezettel szürcsöltem a forró italt.
- Mit csináltatok egész este? - kérdeztem, miközben szemeim besurrantak Jutka kilazult ruhája alá.
- Különböző női dolgokról beszélgettünk. - mondta Magdi, mint aki nem akarja hogy tovább faggassak.
- Hallottátok, hogy a városban egy új fodrász jött? - kérdezte Pisti, a nejem lábának mustrálgatása közben.
- Mióta érdekel téged egy fodrász szalon? - csodálkoztam.
- Állítólag ez egy olyan fodrász, amelyik csak a szemérem szőrzettel foglalkozik. - világosított fel Pisti, és pajkosan pillantott felém.
- Az más. Nektek mi a véleményetek erről? - tudakozódtam a lányok fele fordulva.
- Szerintem ha egy nő fazonra vágatja a szőrzetét, az hozza tartozik a testápoláshoz. - csatlakozott Jutka a témához.
- És a teljes radírozás? - tudakozódtam tovább
- Hat tudod egy frissen borotvált pinát szívesen kinyalnék. - nevette el magát Pisti
- Én is. De hol lehet olyat találni? - pajzánkodtam tovább. A két lány összenézett, és egy mozdulattal, mintha begyakoroltak volna, feltettek egyik a lábukat a dohányzóasztalra, a másikat pedig a fotelre. Egy, számomra meg sosem látott kép tárult elém.
- Itt! - nevettek kihívóan. Előttem lüktetett Jutka simára borotvált homlokos vénuszbarlangja, Pisti előtt pedig feleségem kéjre éhező katlanja.

Na mi lesz szájhősök? Mindent egyedül kell csinálnunk, vagy segítenétek ti is valamiben? - provokált Magdi, és popsiját megemelve ingerelte Pistit.
- Ne haragudj haver, de itt nincs más kiút. - fordult hozzam Pisti, mielőtt arcát a feleségem lábai köze illesztette.
- És te, neked meghívót küldjek a postással? - mosolygott Jutka. A beszélgetés közben úgy latszik nem csak én indultam be.Jutka kopasz puncija csillogott kéjnedveitől, és hevülten sóvárgott nyelvem masszírozására. Lassan, combjait nyalogatva indult nyelvem felfedező útra. A punci gyönyörű illata, és a helyzet bizarrsága elfelejtetett velem minden gátlást. Hirtelen megfogta Jutka a fejemet, és erélyes mozdulattal lábai köze nyomta. Nyelvem könnyeden félretolta a szeméremajkakat, és csiklójának izgatása közben a luk mélységét tapogatva ingerelte a remegően ficánkoló ajkakat. Hirtelen lemerevedett Jutka egész teste, és combjai akkora nyomást gyakoroltak a füleimre, hogy azt hittem menten szétroppan a fejem. Nyelvem erős csapásokat mert a csiklójára, és ujjam belecsúszott a fenekébe. Egy éles, de visszafojtott sikítás után szabályosan bele spriccelte számba kéjnedveit. Meg sose ittam ennyi nedűt. Combjai ellazultak, és teste ernyedten feküdt előttem. Körte formájú mellei alatt gyöngyözött az izzadság.

Akkor kapcsoltam megint, hogy hiszen nem vagyunk egyedül. Ballra fordulva megláttam Magdit, aki hasonló pózban ernyedt a kanapén, és Pisti állt mellette, a farkat rázva. Példáját követve oda álltam Jutka melle, és a meredező szerszámom Jutka szájába raktam. Nem kellett sokáig szopogatnia, a felhevült szerszám egy kitörő vulkán erejével szabadult meg lávájától. A fehér lövedék beterítette Jutka száját és arcát. Ő meg lenyalogatta erektől duzzadó, de lassan lankadó tagomat. Remegő térdeim miatt vissza hanyatlottam a fotelba, és néztem hogy Magdi éppen arc és szájpakolást kap haveromtól. Pisti foteljába visszahullva mély sóhajtással lazította el magát. A lányok
fogtak egymás kezet, és lassan felegyenesedtek.
- Vigyázz mert mar csobogsz. - hívta fel Magdi figyelmet Júlia.
- Te is. - nevetett Magdi, és Júlia mellére mutatott. - Várj majd segítek.

Odahajolt, és lassú mozdulattal lenyalta Júlia mellét és arcát. Júlia következett. Ő egy kicsit több időt hagyott Magdi melleinek. Nyelvével körbe-körbe járta a mellbimbókat, majd ajkai közé véve mélyen beszívta őket. Ujjai Jutka puncián játszottak. Jutka megint lemerevedet, és a kéjtől eltorzult az arca. Miután a szép női test megint elernyedt, Magdi meg megtisztította Jutka arcát, majd mindketten felálltak és a fürdőszoba felé indultak. Rövid idő után frissen púderezett orrocskával, de a smink alatt meg mindig hevülő arccal jöttek vissza.
- Ennetek valamit? - kérdezte Magdi
- Hát nem utasítanék vissza egy kis kalóriát. - válaszolt Pisti
- Hallal nem szolgálhatunk. - kacagott Jutka, mielőtt eltűnt a konyhába Magdival együtt.
- Hú te haver! Tudod hogy mióta kívántam a feleségedet? - kérdezte Pisti, enyhen visszafogott hangon.
- Szerintem mióta én a tiedet. De remélem ennek az estének meg nincs vége. Mi a véleményed? - válaszoltam ugyan úgy suttogva.
- Tudod mit? Hagyjuk a lányokat, csináljanak amit akarnak. Ők jobban tudjak hogy nekünk mire van szükségünk.
Hasonló történetek
15373
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

leticia_63 ·
Szép kis sellöket fogtatok.



Jó, kivácsian fogom elolvasni a többit.



Leticia

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: