Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Határtalan szerelem,avagy szerelem az utolsó vérig (2. fejezet)

- Nagy valószínűséggel, hogy a lánya...
- Mondja doktor, mondja már az isten szerelmére!
- A lánya meg fog gyógyulni hamarosan.
- Ko-komolyan mo-mondja do-do-doktor úr? - kérdezte az anyja örömkönnyektől áztatva.
- Igen asszonyom, komolyan mondom. Mrs. Lening nagy örömmel borult az orvos keblére:
- Köszönöm doktor úr, nagyon köszönöm.
-Ez a munkám, ez már csak természetes.
A nappali megtelt örömmel és határtalan boldogsággal. Curt még nem is sejtette a jó hírt. Neki még senki sem mondott semmit. Várt a jó vagy éppen rossz hírre. Beteg lelke a bizonytalanság tengerében úszott. Nem tudta, hogy megmenekül vagy meghal. Úgy érezte magát, mint fogoly a börtönben, hogy halálra ítélik-e vagy megmenekül. Ezekkel a gondolatokkal aludt el, mert nagyon fáradt volt.

Nyitódik az ajtó és a boldog anya lép be. Nem tudja, hogy lánya mélyen alszik, ezért elkezd beszélni:
-Kislányom, kislányom! Hallottad a jó hírt? A lány még mindig mélyen aludt jó, meleg ágyában. Ki tudja, min jár az esze, mit álmodhat. Az anya kimegy a szobából, a konyhába siet. Tárcsázni kezd a telefonon. Hamarosan felveszik:
-Igen, tessék?
-Én vagyok az Jeff.
-Á Amelia. Miért hívtál?
- Fontos dolgot kell mondanom...
- Jajj ne, ugye nem fog meghalni a lányunk?
- Jeff ne aggódj! Nemrég ment el az orvos, és azt mondta, hogy a lányunk meg fog gyógyulni. - Komolyan Amelia? Ezt biztosra mondod?
- A legkomolyabban gondolom.
- Húúú, ez nagyon-nagyon jó hír. Ott van Curt?
- A szobájában.
- Ide tudnád hívni a telefonhoz?
- Most nem, alszik.
- És már tudja a jó hírt?
- Nem, még nem tudja. Amikor bementem hozzá megmondani, már aludt.
- Rendben, majd ha felkelt, feltétlenül hívjon fel!
- Rendben Jeff, megmondom neki. Jó. Szia. Szia.

Mrs. Lening letette a telefont és bement a lánya szobájába egy tál forró húslevessel és egy pohár narancslével. A lány már az ablakban állt, valakit várhatott. Csak nem a szerelmét Tom-ot? De őt várta. Látszott a szemében, hogy a szerelmét keresi valahol a bokrok között. De Tom még otthon volt.
- Kislányom hát fent vagy?
- Igen, anya. Nem bírtam tovább a bizonytalanságot, ezt a végeláthatatlan űrt a szívemben...
- Kislányom ülj le kérlek. Valamit kell mondanom neked.
- Jajj anya ne ijessz meg.
- Eszem ágában sincs téged megijeszteni. Ülj le kérlek.
- Miért? Annyira rossz hír? Meg fogok halni....
- Nem, nem. Várj egy kicsit. Az orvos azt mondta, hogy szerencsére meg fogsz gyógyulni.
- Anya, komolyan mondod?
- Komolyan. Még nem szabad megerőltetned magad.
- Ez azt jelenti, hogy...
- Nem azt jelenti, hogy egész nap ágyban kell maradnod. Csak nem szabad túlságosan megerőltetőket csinálnod, még úgy egy hétig.

A lány szemében örömkönnyek kezdenek záporozni. Már ég szemében a tűz, ami Tom szerelmét igazolja.
- Felöltözöm és indulok Tom-hoz megmondani neki.
- Jó, de vigyázz magadra.
A lány kinyitotta a szekrénye ajtaját. Kivett belőle egy fekete csipkés tangát, egy ugyanilyen csipkés melltartót, egy feszes türkizkék toppot és egy szűk farmer miniszoknyát, ami alig takar valamit. Vett magára még egy farmer dzsekit és egy magassarkú fekete szandált. Újra a régi behemót, szexi, vidám, és aktív lány lett. Kifutott az ajtón, át a kapun, és leintett egy taxit. -A Slim Road 51-be kérem. És már hajtottak is a Slim Road 51 felé, ahol Tom lakott egyedül.
- Megérkeztunk.4 dollár lesz. A lány adott a taxisnak 5 dollárt és odavetette neki a következő szavakat: -A többi a magáé.

A lány futott az ajtóhoz nagy izgatottan. Teste mér a vágyat érezte, hogy megcsókolja Tom ajkait, amit még nem igen kóstolhatott. A vágy, ami benne égett teljesen elvette a lány eszét. Becsöngetett és pár pillanat múlva kinyílt az ajtó.
- Ó Tom, nem is tudod, mennyire örülök.
- Hé, te beteg vagy, nem?
- Már nem vagyok, és nem is fogok meghallni! - ezekkel a szavakkal Tom nyakába ugrott. Heves csókolózásba kezdtek. Mindketten érezték a vágyat, hogy megismerjék egymás feltüzelt testét. Tom a lány szoknyája alá nyúlt és elkezdte simogatni feszes kívánatos fenekét. - Ó, nem is tudtad Tom, hogy mennyire vártam már ezt a pillanatot.
- Curt. Nagyon szeretlek. Még nem feküdtünk le egymással, de azt hiszem most még nem késő. Felemelte a lányt és bevitte a szobájába. Letette az ágyára. Gyorsan levetette a lány szandálját és kabátját. Magának is levette az ingét és a feszes farmerét. A lány teljes extázisban vonaglik, mint aki a csúcson érzi magát, de még csak húzzák le róla a szoknyát. -- - Tom, Tom ez annyira jó. Jó, ahogy csókolsz.

A lányon már csak a tanga volt. A fiú csókolgatta az ajkát, aztán a nyakát, végül a melleihez ért. Nyalogatni kezdte a lány megdermedt mellbimbóit és gyömöszölte kezével a melleit.
- Ó Tom, lejjebb…
Tom a lány szeméremajkaihoz ért és nyalni kezdte. Tom már a lány csiklójához ért, amikor a lány felkiáltott. -Tom, jobban csináld. Erősebben.
Tom már két ujjával is segített a lánynak. Curt-ből csurogni kezdett az édes nedű, ami a szeméremajkai között szivárgott ki. A fiú levette alsógatyáját, mert érezte, hogy ami benne van kezd felállni. Hímvesszője úgy állt, mint a cövek, amikor a lányba nyomta. A lány vonaglott és nyögni kezdett.
- Tom erősebben. Áhhhh, áhhhhhhh.
Tom úgy kefélte a lányt, mint míg senkit eddig. Érezte, hogy magömlése lesz, ezért kihúzta hímnemét a lányból.
A lé már csurgott is a lány arcára, aki nyelte, és nyelte.
- Most te elégítesz ki. A lány felült és megfogta szerelme hímtagját. A szájába vette teljesen és úgy szopta, mint egy csecsemő az ujját. (Folyt. kov.)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Valami kéjes önkielégítés öt évvel korábbi írásokat kritizálni, aminek az írója már sehol nincs, ráadásul azóta akár írni is megtanulhatott?

angel222 ·
Gyere és oszd meg a történeted másokkal is!:)

http://www.közöshang.hu/

bemba100 ·
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: