Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fogadás

19 éves lány vagyok. A barátomat Pistinek hívják.
Pénteken Pisti eljött hozzám, amin nagyon meglepődtem, mert péntek esténként mindig biliárdozik a haverjaival. Ez már egy szertartásnak számított nála. Annyira megörültem neki, hogy már az ajtóban megcsókoltam, majd bementünk a hálószobámba és ott folytattuk.

- Várj, beszélnünk kell Baba.
- Miről?
- A ma esti biliárdozásnál Dani és én fogadtunk, ha elvesztem a játékot és Dani nyer, akkor megkaphat téged egy éjszakára.
- De ugye nyertél?
- Az a helyzet, hogy minden kört elvesztettem.
- Tessék? Hogy tehetted ezt? Megőrültél? Ezt nem tudom elhinni, azt hiszed valami lotyó vagyok, aki bárkivel lefekszik, mert te és a haverjaid fogadásokat köttök?
- Nem, kicsim. De csak egy éjszakáról van szó, és biztosan élveznéd, hiszen még csak velem voltál nincs viszonyítási alapod.
- Nem hiszem el. - Könnyek gyűltek a szemembe, és jól pofon vágtam. - Azt akarom, hogy menj el, nem akarlak többet látni soha.
Amikor elment sírtam, zokogtam. Nem tudtam elhinni, hogy képes ilyesmire.
Másnap reggel úgy döntöttem elmegyek Danihoz, és kiderítem mi ez az egész. Elővettem a mobilom és felhívtam.

- Szia Dani! Anita vagyok.
- Szia! Miben segíthetek?
- Beszélnünk kéne. Otthon leszel délután?
- Négy órakor igen. Gyere el?
- Oké.
- Jól van. Szia.
- Szia.

Délután elindultam Danihoz. Útközben esett a hó, utálom a havat. Mire megérkeztem Danihoz teljesen átfagytam. Becsöngettem, ő nyitotta ki az ajtót.
- Szia!
- Szia! Gyere be, nagyon hideg lehet kint.
Bementem, levettem a kabátom, a csizmám.
- Kérsz forrócsokit vagy kávét?
- Egy forrócsokit, köszi.
Dani egy farmert és egy fehér pólót viselt. Meglepődtem mennyire jól néz ki, eddig nem is figyeltem őt annyira.
- Tessék! Itt a forró csokid. És mi a helyzet miért akartál velem beszélni?
- A fogadásról van szó. Miért találtad ki ezt az egész fogadást?
- Nem az én ötletem volt, hanem a Pistié. Én mondtam neki, hogy úgy sem mennél bele, mert nem olyan lány vagy.
- A Pisti ötlete volt?
- Nem tudtad?
- Nem - annyira fájt, könnyek gyűltek a szemembe.
- Jól vagy?
- Jól vagyok csak.... - és nem bírtam tovább sírtam. Nem tudtam elhinni, hogy a férfit, akit szerettem, ilyesmire képes.
Dani átölelt, nyugtatgatott. Majd letörölte a könnyeimet.
- Hé emiatt nem kell sírnod, nem éri meg. Jobbat érdemelsz nála.
Majd megcsókolt lassan, szenvedélyesen. De amikor már épp viszonozni akartam elhúzódott.
- Ezt nem kellett volna.

Nem tudom mi ütött belém, átöleltem a nyakát és megcsókoltam. Sohasem volt még ilyen jó senkivel sem csókolózni. A nyelvünk cikázott egymás szájában. Dani megfogta a derekam és magához húzott. A keze már a fenekemnél volt. Éreztem, hogy a mellbimbóm kezd megkeményedni. A lábam megremegett, ha nem tartott volna Dani erősen, biztos elestem volna.
- Kívánlak! - ennyit tudtam mondani.
Felkapott, rátett az asztalra, és kérdően a szemembe nézett.
- Biztos hogy akarod?
- Igen.
Kezem becsúszott a pólója alá, majd lehúztam róla. Belecsókoltam a nyakába, majd a száját vettem birtokba. Éreztem, hogy teljesen felizgul. A kezem az övénél volt, amikor megfogta a kezem.
- Ne. Most csak te számítasz. Hagyd, hogy kényeztesselek. Érezni akarom, ahogy megremegsz az érintésemre.

Felemelt az asztalról, és bevitt a hálószobába. Lehúzta a felsőm, majd a farmerom. Ott álltam egy fehér melltartóba és egy fehér tangába.
- Gyönyörű vagy!
Végigsimította a mutatóujját a nyakamtól a bugyimig. Ráfektetett az ágyra, közben kikapcsolta a melltartómat. Megfogta a mellem, pont belefért a tenyerébe. Csókolta a nyakam, majd a mellem. Itt elidőzött egy kicsit. Jobb kezével a bal mellemet simogatta, szájával a másik mellemet becézgette.
- Ez annyira jó - csak nyögni tudtam, szinte reszkettem a karjaiban.
Dani a hasamat kezdte el csókolgatni, majd egyre lejjebb haladt. Egyre rekedtebben nyögtem, miközben csípőmet hozzá szorítottam. Lehúzta a bugyimat. A puncimon apró köröket írt le. Önkívületbe estem.
- Ne, könyörgöm! Nem bírom tovább - a takarót markolásztam. Dani egyik ujját belém dugta, míg nyelvével a csiklómat nyalta.
- Ah, csodálatos vagy!
Felvitt a csúcsra. Hagyta, hogy magamhoz térjek, majd kisimított egy hajtincset a homlokomból. Vissza akartam adni neki, amit nyújtott.

Hanyatt fektettem, lehúztam róla a farmert. Végigcsókoltam simogattam a hasát, csókoltam a nyakát, rágcsáltam a fülét. Lehúztam a boxerját is. Megfogtam a farkát. 21 cm- es volt. Ekkorával még sohasem találkoztam. Nagyon lassan kezdtem el vele játszani. Bekaptam, nyalogattam, szívtam.
- Aaahh baby!
Éreztem, hogy már nem bírja sokáig. Nem szeretem, ha a számba élveznek, ezért a kezemmel vertem ki.
- Mindjárt, mindjárt....
Miután lecsillapodott, magához húzott, megcsókolt.
- Anita, ez fantasztikus volt. Megőrjítesz!
- Tudod soha senkit nem kívántam még így.
Erre elmosolyodott, annyira édes volt. Nem tudtam megállt parancsolni a vágyaimnak. Felfedezőútra indult a nyelvem. Dani egyre erősebben szorított, miközben ő is simogatni kezdett, majd megcsókolta a mellem. Az egész testemet forróság öntötte el.
- Kérlek! - nyöszörögtem, majd megragadtam a vállát magamhoz húztam, lábamat a dereka köré fontam.
- Nincs nálam óvszer.
- Ne aggódj, gyógyszert szedek. Most, csináld, kérlek!
Dani végre belém hatolt.
- Szűk vagy kicsim.
Éreztem, ahogy feszít, ekkora még sohasem volt bennem. Egyre gyorsabban közeledtem a csúcsponthoz.
- Nagyonjó, annyira jó - karmoltam a hátát.
Egyre gyorsabban és hevesebben mozgott. A lábamat dereka köré fontam és átvettem a ritmust. Hirtelen megremegtem, felsikoltottam. Dani egy pillanatra sem hagyta abba csak mozgott tovább, keményen és kíméletlenül. Még egy mozdulat és a csúcsra jutottam, ugyanabban a pillanatban, amikor Dani is felkiáltott.
- Köszönöm.
- Én köszönöm.

Végül egymás karjaiban aludtunk el. Arra ébredtem, hogy Dani engem néz.
- Tudod, hogy az alvó embert nem illik felébreszteni?
- Nem, nem tudtam - és megcsókolt.
Úgy éreztem, beleszerettem.
- Dani most mi lesz velünk?
- Én szeretném, ha folytatnánk, mert nagyon kedvellek. Mindig is tetszettél nekem. De mi van Pistivel?
- Szakítottam vele, még tegnap.
- Akkor leszel a barátnőm?
- Igen, igen. - Annyira boldog voltam.

Vége.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tokehal ·
Nem lenne rossz, csak kicsit olyan összecsapott lett. Ez a fogadás szitu egyre gyakrabban szerepel - elég valószerűtlen dolog, de hát egy történetbe talán belefér.
Viszont amikor cm megjelölést olvasok egy írásban annak rögtön vége - annyira illúzió romboló.
Marthy ·
jaj, pont! elképzelem, ahogy előkapja a mérőszalagot, hogy pontosan 21 centi :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Marthy ·
A történet jó kis izgi, csak a megírás kicsit esetlen, de azon meg a gyakorlás sokat segít! Ne hagyd abba!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: