Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eva

/A történethez ajánlanám: Nightwish - Eva/

Négy évig ez volt az iskolám… Milyen furcsa, hogy most már nem járok többet majd ide. Négy csodálatos évet töltöttem itt sok kedves osztálytársaimmal. De a legeslegjobb mindvégig Eva volt. Sajnos ezt sohasem mondhatom már el neki. Tegnap örökre eltávozott közülünk…
Már mindenki hazament a ballagás után. Csak Eva padján van egy pár mécses és egy csokor fehér rózsa. Ez volt a kedvenc virága. Pár mécsesben is pislákol még valamicske láng. Elég sötét van már és az egész termet csak a gyertyák pislákoló fénye világítja be. A három sor pad… A fotókollázs az osztály tanulóiról… A száraz kórókkal teli virágállvány, ami jelenleg nagyon illik a hangulathoz.

Aztán a falra tekintek. Négy osztálykép egymás mellett. Istenem, mennyit változtunk! Az első képen még mindenki kissé meglepett, de aztán egyre felszabadultabb a társaság minden egyes képen. De a legnagyobb változást egy lányon látni…
Az első képen csodálatos, hátközépig érő, barnahajú, csillagszemű kislány mosolyog kissé félénken, a többiektől elhúzódva. Igen… ez Eva. Mindig csendes lány volt. Ha a szemébe néztél, mindig láthattál benne valami földöntúlit…
Kilencedikben sok embert megmentett a tanárok szidalmaitól, mikor átadta nekünk a házi feladatait. Sokan csak emiatt nem szekálták. A fiúk könyvmolynak tartották, ezért nem álltak vele szóba. A lányok közül egypáran csak azért álltak szóba vele, mert nem maradt idő a kedvenc sorozat után a házi feladatra…

A tizedikes képen arca kissé sápadtabb, de még mindig kedvesen mosolyog, továbbra is a kép sarkában. Ebben az évben ő volt az egyetlen, aki be mert ülni a félelmetes biológiatanár elé, és az egyetlen, aki meg tudta lágyítani a tanár kőszívét. Sokan hálásak lehettünk volna ezért, de soha nem mondtuk neki egyszer sem, hogy köszönöm…

A következő képen Eva haja nagyon rövid, a szeme alatt karikák is látszódnak…De még mindig édesen mosolyog a kócos haja alól.
Nem erősségem a történelem, és sajnos pont ebben a sorsdöntő 11. évben buktam meg. De ez a kedves lány segített. Egész nyáron tanult velem a pótvizsgára. Néha-néha kirohant a mosdóba, amit gyomorrontással magyarázott. Ekkor kezdtem el gyanakodni…
Egyik nap aztán elsírta magát. Könnyei Napóleon portréját áztatta a tankönyv 112. oldalán. Elmondta, hogy leukémiás és körülbelül egy éve van hátra… Ezt nem tudtam elviselni. A szinte legjobb barátnőm hamarosan meghal?! Én… én ezt nem tudnám végignézni… Elkezdtem zokogni… Összecsaptam a tankönyveimet és hazáig rohantam… Többet nem mentem hozzá történelem-előkészítőre.
Végülis letettem a pótvizsgát.

Az utolsó osztályképhez értem. Eva, mint mindig a kép szélén áll. Haja már nem kislányosan kócos. Inkább fénytelen… És már nem mosolyog…
Fél évig járt még velünk iskolába. Ez idő alatt egyszer sem tudtam a szemébe nézni. És ami még szomorúbb: senki se vette észre, hogy Eva a halálán van…
Egy esős hétfőtől kezdve aztán nem járt többet iskolába. Kórházban volt, befektették. És én egyszer sem látogattam meg…
Lázasan készülődtünk a ballagásra, díszítettük a termet, mikor egy zokogó hölgy jött be… Elmondta, hogy Eva tegnap éjjel meghalt a kórházban, de utolsó üzenete számunkra egy köszönet volt, amiért jó osztálya voltunk… Sírvafakadtam.
Másnap a ballagáson mindenki fekete karszalaggal ballagott; az igazgató is megemlékezett az elhunytról.

Elfogytak az osztályképek. Kinyitottam az ablakot, amin hűs szellő jött a kedves tanterembe. A levegő elfújta az utolsó gyertyát is…
Másnap kimentem Eva sírjához. Vittem neki egy csokor fehér rózsát. Elmondtam neki mindent… hogy mennyire sajnálom, hogy életébe nem mondhattam neki azt, hogy köszönöm… vagy azt, hogy én barátnőmként szeretem őt…

M.W.
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Freddie Lamb ·
Nagyon szép volt, és illett hozzá a szám.:) Csak azt nem tudtam eldönteni, hogy annak az ihletésére íródott, vagy később választottad a történethez a dalt és a címet?
Olvastad a Nyáron történtet? Két nővérről szól, hasonló történet, nagyon szép, bár gyerekkönyv, de merem ajánlani.

Mae West ·
Köszönöm szépen a szavazatot és azt, hogy egyáltalán elolvastad! :)
Általában zene mellett írok, próbálom úgy kihozni a történetet, hogy a zenéhez "igazodjon".
A "Nyáron történt"-ről még nem hallottam, de utánanézek. Az, hogy gyerekkönyv, nekem nem jelent semmit. (Igazából még bennevagyok a korban. :innocent: )
Freddie Lamb ·
Én is, azért is mertem javasolni:) Lois Lowry írta.
Van pár gyerekeknek szóló könyv, ami hihetetlenül jó, de nem annyira népszerű, mint a Jacqueline Wilson-féle borzadályok... ami kb abból áll, hogy az egész egy nagy reklám a mekkdónáccnak, meg szmártisznak, stb..
Viszont a Nyáron történthez hasonlító hangulatú könyv még az Anya nélkül soha Sharon Creechtől. Azt is nagyon szeretem, és javaslom elolvasásra, ha nem ismernéd:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: